**enskat vko 4 (21.1-27.1)**
Hauskaa viikon alkua kaikille:)
Linkki viime viikon pinoon
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=12185612&p=2&tm…
Kommentit (23)
Anzzu: Tervetuloa mukaan. Kivaa saada suunnilleen samoilla viikoilla olevia odottajia mukaan. Itselläni LA 2.7. Mäkään en ole vielä tuntenut mitään liikkeitä, vaikka varsinkin illalla sängyssä koetan oikein kuuntelemalla kuunnella, että josko sieltä jotain tuntis.. Rakenneultran mäkin varasin, on 7.2. Ja odotus on täälläkin sujunut suht helposti. Ei oo ollu, ku pientä etovaa oloa, joka sekin on jo jäänyt pois. Väsymys kylläkin oli jossain vaiheessa aika kovaakin, mutta sekin jo helpottaa. Nyt on alkanu tulemaan jo pieniä fyysisiä oireita, kuten lonkka- ja kylkiluukipuja. Kuitenkin mielestäni kokonaisvaltaisesti olen voinut oikein hyvin.
Pore: Kiitos synnytyskertomuksesta. Itselle nuo tuntuu vielä niin kaukaíselta, mutta aina niitä on mukava lueskella. Onnea vielä teidän ihanaan vauvaelämään!
Saikku rv17+4
Moi kaikki! Täällä ihanassa auringonpaisteessa on saatu viettää viikonloppua! Äsken taas tehtiin koirien kanssa piitkä lenkki, just optimaalinen sää kun pari astetta pakkasta ja hiukkasen lunta.
Tervetuloa mukaan Marinelle ja Anzzu! Anzzun kanssa myös melkein samat viikot, la meillä jossain papereissa 8., jossain 9. ja sairaalan mukaan 10.7. Kiva että sinäkin oot voinut hyvin. Sama tunne on täällä, että onko sielä masussa ketään, kun oireet on olleet niin vähäisiä. Mutta niinhän se onkin, että raskaus on juuri tässä vaiheessa usein ihanan vaivatonta, masu ei ole vielä iso eikä juuri mikään tukaloita oloa. Sinä ja Saikku pääsette rakenteeseen vähän ennemmin, meillä vasta karkauspäivänä.
Paco oli löytänyt hääpuvun, onnea vain kovasti teille tulevista juhlista! Milloin ne onkaan? Itsekkin pelkäsin että jos parempi puku tulee vastaan, varasin omani 7kk ennen häitä. Mutta ei tullut! Mulla ainakin kävi niin, että se oli " rakkautta ensi silmäyksellä" siihen pukuun, olin kokeillut varmaan 20 ennen sitä.. Kyllä se vain oli uskomattoman hieno päivä, jota on ihana muistella. Kiva lukea teidän valmistautumisesta juhlaanne!
Kiitos Pore synnytyskertomuksesta ja ihanaa vauva-arkea teille! Toivottavasti itsekkin toivut hyvin ja nopeasti!
Täällä kaikki hyvin. Kyllä mä luulen, että ne on pikkuisen liikkeitä, mitä usein iltaisin nukkumaan käydessä tuntuu.. Ne on niin ihanan tuntuisia, että kyllä hymyilyttää!
No, nyt koulutehtävän kimppuun! Leppoisaa sunnuntaita kaikille!
Fiiu 16+4
Tervetuloa Anzzulle mukaan joukkoomme! :)
Pore:Kiva, kun kävit kertomassa synnytyskokemuksestasi. Hyvä, että kaikki sujui hyvin loppujen lopuksi. Nyt alkaakin olla mukava lueskella pikkuhiljaa muidenkin kokemuksista, kun omakin lähestyy hiljalleen...
Mitäs muut enskat puuhailee näin viikonloppuna? Hieman hiljaista pinossa ollut.. Sara-Maria, Wannabe-amma ja muut?
Hyvä talvinen ilma näyttäisi tulevan tälle päivälle, joten taidan alkaa pian herättelemään yövuorossa ollutta miestä ja josko lähtisi ulkoilemaan. :)
Palaillaan taas!
Weera 26+5