Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni vähättelee eskariopen anomisia lapsesta ja

Vierailija
20.01.2008 |

väittää jopa sen olevan väärässä. Ope kertonut lapsen olevan ei sosiaalinen ja ystäväni on toista mieltä kun poika aina ollut kova puhumaan. Poikaa seurattuani olen huomannut että hän on sellainen päälle päsmäri ja ei huomio muita ja aina suuna ja päänä. Yritin varovasti sanoa asiasta mutta alkoi kulmat kurtistuun siihen malliin et oli parasta lopettaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi syytä tarttua tilanteeseen ennen koulun alkua, koulussa voi olla hyvin vaikeaa jos tilanne on mitä kuvailin.

Vierailija
2/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä asioista,elämä on kuitenkin pitkälti koulua ym ja jos siellä ei pärjää,niin on vaikeaa!

Meillä tutkitaan lapsen lievää keskittymisvaikeutta ja se on musta pelkästään hienoa;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oppiminen sujuu ja aikuisten kanssa tulee hyvin toimeen?

Vierailija
4/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siks, että pärjäis koulussa kavereiden kanssa. Voipi olla aika kurja kouluaika ellei osaa ollenkaaan kommunikoida ikäistensä kanssa.

Vierailija
5/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekään haittaa? Sitäpaitsi ei kai se nyt niinkään mene että jos 6-vuotiaana ei ole sosiaalinen, ei olisi sitä myöskään ikävuosina 7 - 18.

Eikä kaikki ole koskaan sosiaalisia, eikä siitä kärsi.

Vierailija
6/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
7/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsii siitä jos toinen epäsosiaalinen päällepäsmäri, määräilijä tms. jos hiljakseen epäsosiaalinen tuskin kärsii. Mun tytön luokalla sellanen päällepäsmäri lapsi, josta kyllä taatusti muut kärsii, empatiakyvytön.

Vierailija
8/8 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso osa on vetäytyviä.

Minä olen muuten saanut sen kuvan, että niitä päällepäsmäreitä nykyänä nimenomaan pidetään sosiaalisina! Ja tuota suositeltavana.