Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netti-tuttavuus yllätti iloisesti :)

Vierailija
20.01.2008 |

Eli olen tutustunut netissä erääseen mieheen, olemme tunteneet vasta parisen viikkoa. Mutta kirjoittelemme paljon, soittelemme toisillemme joka päivä.

No, kuitenkin olen tottunut siihen että netti-tuttavuudet saattavat pitää monenkin päivän taukoja yhteyden otoissaan, kun menevät esim. kavereiden kanssa lomaileen tai muuta vastaavaa.

Tämä mies no hän soitti ekana iltana, toisena iltana myöskin, kolmantena iltana tuli ihan oudosta numerosta viesti: Akku loppui laturi kotona, lähetän kaverin puhelimella tän viestin, soitan heti kun tulen kotiin :)

Olin todella iloisesti yllättynyt ilmoituksesta

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettitutavuus alkaa noin pian pitää joka päivä yhteyttä myös kavereiden puhelimisista!

Mieti nyt, mies siellä " apua multa loppu akku, mun on pakko saada ilmotettuu mun naisystävälle heti!"

Siis joo, itse ainakin pitäisin tuota tosi kummallisena ettei voi antaa edes silloin olla jos akku loppuu.

Vierailija
2/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntäheikki, joka hakee vain lisää päänahkoja, milloin tiukka mustasukkainen vartija..

Ihana on, jos sulla hyvä flaksi, mutta muista pitää rajoitin toiminnassa ennenkuin päästät itsesi rakastumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kohteliaisuutta ja huomaivaisuutta.

Edellisellä ilmeisesti alkeellisimmatkin käytöstavat hukassa

Vierailija
4/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olemme keskustelleet asioista, maailman tapahtumista, mielipiteistämme, kiinnostuksen kohteistamme yms. Meidän puhelutkin venyvät tuntien mittaisiksi, kun innostumme vaihtamaan ajatuksia ja keskustelemaan mielipiteistämme ja perustelemaan niitä.

Vierailija
5/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan kohteliaisuutta ja huomaivaisuutta.

Edellisellä ilmeisesti alkeellisimmatkin käytöstavat hukassa

Vierailija
6/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka millaisia tyyppejä treffeillä ja juttu-kaverina.

Nyt ihan ensimmäistä kertaa on sellainen fiksu ja järkevä kaveri, jolla on tosiaan ajatuksia ja omia mielipiteitä. Mutta mistä sen tietää toisethan on hyviä esittämäänkin

Vierailija
7/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisin, mutta en tiedä riittääkö rohkeus.

Vierailija
8/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no heti eron jälkeen, laitoin suomi24 ilmoituksen, sen kautta tapasin useitakin miehiä, joista osasta tuli ystäviä, mutta ei sen enempää.

Ainiin ja iskurin kautta olen tavannut myös muutamia miehiä.

Sitten match. com oli seuraavana, siellä tapasin 4 miestä, kaksi oli kelvollista, toisen kanssa seurustelinkin 4 kuukautta.

Nyt on sitten se oikea ja city. fi käytössä.

No juu, ainahan niitä hyviä miehiä on, se vaan että sen oikean tapaa

Ja ensi treffejä ei kannata tehdä kotiin ei kummankaan kotiin vaan johonkin kahvilaan tai muualle.

Vierailija
9/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimimaan, ja saa karsia heti ns. epäkelvot pois.

Minä nakkaan heti pois kaikki, seksin ehdottelijat, poikaset jotka juoksee pimpan perässä.

Sitten muutaman viestin jälkeen taas selviää onko ihminen yhtään kiinnostava, jos ei tai kertoo jotain ristiriitaisuuksia, niin silloinkin heippa, ja se heippa täytyy opetella sanomaan.

Itsellä täytyy olla aikalailla selvillä minkätyyppistä ihmistä hakee ja millaisilla kysymyksillä saat selville asioita.

suorapuheisuus on valttia jos joku ei kiinnosta niin se kannattaa sanoa suoraan.

Vierailija
10/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla karu pudotus vielä maanpinnalle... Toivottavasti kuitenkin ei!

T. Itse useamman kerran pettynyt.

Vierailija
11/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai, mutta kuvakin voi valehdella joku on kaunis kuin enkeli kuvissa, ja oikeasti ruma kuin perkele

Vierailija
12/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolarin seurauksena

Vierailija
13/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin aina ollut noita yhteydenpito-ongelmia yms. typerää säätöä, mutta kun nykyisen mieheni tapasin, kaikki meni tosi helposti eteenpäin. Soiteltiin ja viestiteltiin alusta lähtien usein, eikä koskaan tarvinnut odottaa vastausta muutamaan ninuuttia pidempään. Mieheni ei ole sairaalloisen mustasukkainen, enkä minäkään =)

Se kuvasta varoitellut.

Vierailija
14/14 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ei itsellä ole napannut kun mies on juossut ja läähättänyt perässä. Nyt ainakin tuntuu että ei ole sellaista asiaa mistä ei voitaisi jutella ja vaikka kummallakin on omat mielipiteet monistakin asioista, niin siltikin on kiva vaihtaa ajatuksia.

Ainakin mielenkiinto on molemminpuolista, mutta aikahan sen näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme