Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kukaan ei ole ikinä käynyt tällaisissa häissä!!!

Vierailija
13.01.2008 |

En nyt halua paljastaa omaa osuuttani häissä ettei minua tunnisteta, mutta en kuulu hääpariin.

Oltiin eilen häissä, joissa teemana oli Nalle Puh... Siis NALLE PUH!!!

Seinillä oli nalle puh kuvia, pöydillä nalle puh liinat, oli nalle puh näytelmä, vieraskirja oli nalle puh kuvilla, hääkarkkien sijaan oli pieniä hunajapurkkeja joissa nalle puhin mietelauseita ja kaiken kukkuraksi morsiamen puvussa oli kirjottu nalle puh + muita hahmoja!!!

Nämä oli vähän niin kuin 4v tytön unelmahäät... Ajattelin tätä aluksi vitsiksi, mutta ihan totta se oli.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutkin teemat. Hääkutsuissa pikkutytön ja -pojan kuvat, muutkin nallet ja mikkihiiret ym. Kuinkahan moni sulhanen oikeasti on halunnut tuollaisia?

Oliko tuo hääpari ihan normaalin aikuisen tasolla? Voin kuvitella, että oma 6-vuotias tyttäreni olisi tohkeissaan moisesta Nalle Puh -touhotuksesta, mutta vaikea kuvitella, että kukaan täysi-ikäinen...

Vierailija
2/26 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä luulen, että mulla olisi ollut hauskempaa nalle puh-häissä kuin monissa perinteisen tyylin häissä, joissa olen ollut. Ja ne olisivat jääneet mieleen paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ois koristeissä söpöö ja särmää, luulis kelpaavan niuhoillekin vieraille ;-)

Vierailija
4/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi käydä hääpari täysillä... oikeesti. Vajukkeja täytyi olla.

Vierailija
5/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäinen hääpari oli kyseessä?

Vierailija
6/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhasellakin tosin oli se rintataskussa oleva liina pienillä puhin kuvilla koristeltu. Enempää ei ollut ilmeisesti huolinut :)

ap

Vierailija
7/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olivat intohimoisia nalle puhin ystäviä. Löytyyhän täältäkin kaikenmaailman muumimukien keräilijöitä jne.....:) Jos olit lähipiiriä niin luulisi että tiesit tästä " harrastaksesta" . Ilmeisesti et siis ollut.

Vierailija
8/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, näkihän sen jo aloituksesta, ettet ymmärrä sivistyksen päälle.

Vierailija
9/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tohon olisi eläytyä. Siis nimenomaan nelivuotiaan unelmahäät...

Ajattele niiden hääyötäkin. Sulhanen vetää pieneen teddykarvaisen kikkelinsä kärkeen punaisen unimyssyn, pussata moiskauttaa tuoretta vaimoa kuononpäähän ja sanoo hyveli yöteli...

Vierailija
10/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kun useimmat häät on aika naurettavia (sori vaan morsiamet), niin olisi jotenkin kivaa kun hääpäri itsekin hoksaisi että tämä on sellainen lapsellinen prinsessaleikki ja laittaisi juuri tuollaisen ap:n kuvaaman teeman.

Oli varmasti kivat häät! Mielelläni olisin ollut mukana! :)

Vierailija
11/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että morsian tykkää nalle puhista, mutta en osannut ottaa ihan todesta, kun hän kertoi idean häistään.

ap

Vierailija
12/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olivat vähän vajaita... Paljon vieraita?

Vierailija
13/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi järjestää ironiahäät? Tai siis kun se on ainutkertainen (tai niin ainakin toivotaan) tapaus parin elämässä, niin tuskin sitä ironian hengessä haluaa juhlia.

Ovat varmaan siis olleet ihan tosimielellä tämän nallepuh-teeman takana. voi sentään...

Vierailija
14/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän toki Nalle Puhista ystävineen mutta rajansa kaikella

Vierailija
15/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistivät haisemaan koko rahan edestä, mahtavaa! :)

Vierailija
16/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tiikeri sängyssä ja mä oon sun nallepuh. Saanko nuolla hunajapurkkiasi?

Vierailija
17/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, ihmiset, missä teidän sivistyksenne on.

Seuraavaksi joku vetää Kilpisen tähän. Nalle kuin nalle.

Vierailija
18/26 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaista makua heijastelevia juttuja.

Minusta nalle-puh on tosi hyvä veto! Mikään ei ole niin lapsellinen juhla koristuksien ja teemojen puolesta kuin häät!

Vierailija
19/26 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa nalle puhia, vaikka onkin ihan aikuinen, ja on muuten helppo tyyppi lahjojen oston suhteen! Ihan mika vaan puh-aiheinen kay... Ja siskoni on kylla kaukana prinsessasta punaisen irokeesinsa kanssa. Puh on viisas tyyppi, joten huonommankin ihastuksen kohteen olisi voinut valita!

Vierailija
20/26 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai Milnen alkuperäinen Puh?

Arvostan enemmän jos oli Milneä. Sehän on hyvin filosofinen se alkuperäinen Puh, Puolen hehtaarin puistossaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi