Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa. Mies kertoi rakastuneensa toiseen naiseen. Ei ole pettänyt, mutta heillä on tunteita puolin ja toisin.

Vierailija
20.01.2008 |

Mies siis kertoi minulle tämän asian ja sen ettei tahdo erota minusta eikä aio pettää, mutta saa voimaa tästä toisesta naisesta kun ovat tekemisissä keskenään.

Minua tämä ahdistaa kovin. En oikein tiedä miten suhtautua?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi miksi pitää yhteyttä tähän naiseen? Ainut tapa on katkaista yhteys.

Vierailija
2/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaako hän sitten tätä naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se rakkaus sinua kohtaan olisi kuollut, niin vaikeampaa silloin olisi.

Voisit ehkä kysyä mieheltä, että mitä tarkoittaa rakastumisella? Se on hirmuisen vahva ilmaisu, olisiko tunne kuitenkin ihastumista? Ne menevät ohi, ja niitä kai on kaikilla vakiintuneillakin pareilla liiton aikana.

Tosin, jos nämä kaksi ovat jo keskustelleet asiasta, niin silloin eräs kynnys mahdollisen suhteen alkamiseen on jo ylitetty. Seuraavat ovat ehkä helpompia ottaa. Kysypäs mieheltäsi, onko mahdollista, että keskustelette kaikki kolme aikuista keskenänne? Jos mies tai tämä nainen ei suostu, niin silloin ei ehkä ole heillä puhtaat jauhot pussissa.

Ja suosittelen jotain keskusteluapua, jossa mukana olisi parisuhteen ongelmista jotain tajuava terapeutti. Vaikka teillä ei vielä aviorikosta ole tapahtunutkaan, voi olla mielekästä ruotia, mikä miehen " rakastumisen" aiheutti, ja voisiko sen vaimentaa, häivyttää... Voisitteko rakastua toisiinne uudelleen? Kokemukseni perusteella se se vasta rakastumista onkin, kun pystyy rakastumaan uudelleen johon kuhun, jonka kanssa on jo jakanut elämänsä hyviä ja huonoja hetkiä, ja josta tietää muitakin kuin ihastuksen perusteena olleita ihania puolia.

Vierailija
4/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse ollut miehesi asemassa. Ihastuin työkaveriini ja kerroin siitä miehelleni. Sanoin myös miehelleni, että pidän niin paljon tämän miehen seurasta, että en halua olla tapaamatta tätä vapaa-aikana. Meillä oli niin mukavaa yhdessä ystävänä. Mieheni ei sitten kieltänyt minua tapaamasta tätä miestä ja se oli VIRHE. Niinhän siinä kävi, että petin miestäni tämän ihastuksen kanssa ja se on kaduttanut minua nyt jo 3 vuotta. En ole ikinä kertonut tästä miehelleni, enkä kerro, mutta voi kuinka toivon, että mieheni olisi kieltänyt minua tapaamasta tätä ihastustani ja tältä kaikelta olisi ehkä vältytty....vaikkakin itseäni saan tästä 100% kyllä syyttää!!!

Vierailija
5/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että muka olemalla rehellinen, mies valjastaa sua hyväksymään teidän suhteeseen toisen naisen!!

En suostuisi tuollaiseen. Enkä sitä paitsi ymmärrä, MIKSI mies kertoisi tulle tollaista jos ei haluaisi sitä toista naista?? JOS mies haluaa pitää sut, niin hänen täytyy osoittaa kunnioittavansa sua! Ja sun täytyy tehdä selväksi, että sitä toista naista et hyväksy!

Sori vaan, mutta todella huonolta näyttää minusta.

Vierailija
6/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää...

Mun mielestä toi lasketaan jo pettämiseksi!

Vierailija
7/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olisit fiksu, pyytäisit olemaan tapaamatta tätä toista naista enää ollenkaa. Muuten tuosta ei hyvää seuraa.

Vierailija
8/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on täysin normaalia, jos oma puoliso ilmoittaa rakastuneensa toiseen. Sano miehelle, että sua ahdistaa tämä ja että et halua miehen olevan toisen naisen kanssa tekemisissä, koska se ahdistaa sua. Jos mies rakastaa sua, hän ei halua sun ahdistuvan!

Vierailija
9/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tämä yksi osapuoli kolmiodraamassa vastannut tunteisiin. Tämä pariskunta pääsi kumminkin siitä ohi... Vaikuttavat kovasti onnellisilta nykyään.

Vierailija
10/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia tulee ja menee, eikä niistä pidä tehdä suurta numeroa. Näitä tulee kaikille jossain elämän vaiheessa. Mutta jos päästää tunteensa niin pitkälle että voi sanoa olevansa rakastunut, niin voin kyllä aika varma olla siitä että kyllä he ovat jo peittojakin pöllytelleet, mutta mies ei sellaista hevillä tunnusta.

Nim. Kokemuksen Syvällä rintaäänellä.

Vierailija
11/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule sitten niin kova tälli kun sen vihdoin kertoo toki voi olla niin luihu ettei kerrokaan.

Vierailija
12/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aika jännää...

Mun mielestä toi lasketaan jo pettämiseksi!

Vierailija
13/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lauseen takana on Sylvi Kekkonen

Vierailija
14/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ovat jo jotain touhunneet.

Vierailija
15/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä teoistakaan kaikki ole pettämistä..

Vierailija
16/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä kyllä sinuna pakkaisin tavarat.

Kuulostaa siltä, että muka olemalla rehellinen, mies valjastaa sua hyväksymään teidän suhteeseen toisen naisen!!

En suostuisi tuollaiseen. Enkä sitä paitsi ymmärrä, MIKSI mies kertoisi tulle tollaista jos ei haluaisi sitä toista naista?? JOS mies haluaa pitää sut, niin hänen täytyy osoittaa kunnioittavansa sua! Ja sun täytyy tehdä selväksi, että sitä toista naista et hyväksy!

Sori vaan, mutta todella huonolta näyttää minusta.

Jos kysytte joiltakin pitkään yhdessä olleilta pareilta, niin kyllä ymmärtämys ja anteeksianto ovat peruspilareita onnistuneessa avioliitossa. Miehen vaan pitää tällaisessa tilanteessa tajuta, miten polttavalla tulella on ryhtynyt (tai ainakin ryhtymässä) leikkimään.

Jos mitään (fyysistä) ei ole tapahtunut, on mahdollista antaa anteeksi. Ja vaikka olisikin, silti on mahdollista antaa anteeksi. Jos puoliso ei halua erota, niin onhan silloin rakkautta jäljellä, ja virheistä voi oppia. Ei rakkautta kannata heittää heti menemään. Todellinen rakkaus kestää myös pienen määrän toisen mokailua, kunhan puoliso katuu ja on rehellinen.

Ap:lle edelleen kärsivällisyyttä. Mieti, missä voisitte olla vuoden päästä, kun tämä asia on väkisinkin edennyt johonkin suuntaan (joko miehelle kehkeytyneen suhteen suuntaan tai sitten siihen, että keskitytte toisiinne ja miehesi unohtaa toiset naiset). Koeta sitten keskittyä siihen parempaan vaihtoehtoon, ja ala aktiivisesti toimia sen eteen, ei eron eteen.

Vierailija
17/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tunteitaan ei voi muuttaa! onko kyse työkaverista? Ja kuulostaa provolta, jos oikeesti rakastuu, se on menoa.

Vierailija
18/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun tunteitaan ei voi muuttaa! onko kyse työkaverista? Ja kuulostaa provolta, jos oikeesti rakastuu, se on menoa.

Tää on vaan heikkojen ja haluilleen antautuvien selkärangattomien ihmisten tekosyitä (srt K & R Brooke...). Jos on ihmisellä itsekunnioitusta, niin pystyy sitä avioliitonkin aikana vaikuttamaan siihen, rakastuuko ulkopuolisiin ja etenkin sen, että tekeekö mitään, jos ihastuu johon kuhun. Tiedän ihan omista kokemuksistani, että kyllä onnistuu.

Vierailija
19/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastua voi, mutta ei sen enempää. Senkun pysyy erossa tästä naisesta.

Vierailija
20/27 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole fyysisesti pettänyt minua mutta tuntee rakastumisen tunnetta tuota toista naista kohtaan ja sama toisinpäin. Mieheni on aina ollut avoin ja siksi kertoi tämänkin nyt, lisäksi hänestä tilanne tuntuu pahalta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi