Uudet vaunut Doggiesta, uusi hyväntuntuinen nettikauppa
nonni emmaljungat ostan huomenna Doggie lastenkaupasta, www.lastenkauppa.eu, ensi viikolla alennusmyynnit. Pitää katsoa millaisia tarjouksia tulee..
Kommentit (44)
Mitenköhän sitä on niin kyyniseksi tullut, että kuitenkin haiskahtaa ikävästi mainostamiselta?
Meillä myöskin tarvikkeiden istopäätökset jääneet isän harteille. Sikäli ymmärrän kyllä että, isätkin täällä kyselee. Jos on mainostamista niin asiallista sellaista ;)
Sanokaapa tyhmälle miksi toimitusehdoissa lukee että kaikki postin toimitustavat ja kuitenkin ymmärrän et pitää maksaa etukäteen vai ymmärränkö kaikki ihan väärin. Eikös postin toimitustapoihin kuulu yleisesti postiennakko eli maksetaan tuote kun haetaan postista.
Toinen mikä minua hämmästyttää että miksi käy vain Sampo tai Nordea verkkomaksuna. Jos yrityksen varasto tai toimipaikka Suomessa niin miksei maksu käy OP:n verkkopankin kautta.
kolmanneksi ihmettelen että voiko olla kannattavaa myydä emmaljungaa jopa 300 euroa halvemmalla kuin liikkeessä. Eli onko alennus kohtuuton kun kuitenkin kyseessä samat värit ja mallit joita lastentarvikekin kauppaa. Pitäisikö hälytyskellojen alkaa soida noin isojen alennusten ollessa kyseessä.
Emmaljungia ei kyllä näy myynnissä yrityksen Virolaisilla sivuilla.
Onko kukaan tilannut vaunuja tuolta ja vielä saanutkin ne? Maksoitteko etukäteen?
puuttumattomuus johtunee siitä, että maksaa aika paljon rahaa ostaa noita verkkopankkimaksupaketteja. Toisaalta tyhmää jättää Op pois koska se on ehdottomasti yleisin käytetty verkkopankki..
Kun minä ostin sieltä niin postimaksuksi tuli 10 euroo eli ne lähettää tavarat sitten postin kautta eikä kai mitään muuta pidä maksaa. Joo sitä osuuspankkii ihmettelen kans mut voi olla et seki tulee viel.
Nii aika halvalla menee mut viron hintataso on muutenkin alempi jos ne vaikka saa ostettuu sinne halvemmalla kun me tänne suomeen.
Ja Blondikin taitaa olla kielitaidosta päätellen samassa firmassa töissä. Anteeksi jos olen väärässä :) Mitä itse katsoin Virossa hintoja niin rattaat olivat ihan samoissa hinnoissa kuin Suomessakin, ainakin siis nämä tunnetut merkit eli hintaero ei kyllä selity tuollakaan.
Emmaljungan myyntiä netissä ihmettelen myös minä koska ei kai sitä saa tehdä kuin valtuutetut myyjät? Mutta myönnän muuten en tiedä kuin omien ostokokemuksien kautta. Mutta kai minä vaan olen vähän kyyninen koska en uskalla ainakaan mitään tuolta tilata, ainakaan rattaita.
Tällä palstallahan joka päivä " mainostetaan" jotain vaatekauppaa, vaatemerkkiä tms. Miten tämä Doggie poikkeaa siitä?
Itse en edelleenkään tiedä, uskaltaisiko tuolta tilata, joten odotan enemmän muiden kokemuksia.
Mun mielestä tämä eroaa äitien shoppailukokemuksien vertailusta siinä, että tässä ei kehdata rehdisti tulla mainostamaan omaa kauppaa, vaan tekeydytään liikkeen asiakkaaksi (ja värvätään muutkin bisneskumppanit tänne mainostamaan..).
Olisi jotenkin kivempaa, jos sanottaisiin suoraan, että hei, avasimme uuden liikkeen, käykääpäs katsomassa tms... Vähän hassua tämmöinen " piilomainonta" .
Vaikka epäilyttää tämä homma muakin, mutta en silti ilman varmoja todisteita syyttäisi ketään yhtään mistään.
Todisteet. Niitä saa taatusti jokainen omiksi tarpeiksi, kun lukee kaikki tämän palstan ketjut läpi parin päivän ajalta ;) Ja ehkä elämänkokemus, maalaisjärki tai jokin auttaa myös..? En tiedä, mutta tiedänpähän kuitenkin niin varmaksi, että kehtaan tulla tänne syyttelemään :)
Huoh!
Ei pelkkä hyvä palvelu ketään innosta tuollaiseen pommittamisen.
Sitä paitsi firmahan näyttää olevan aika uusi ja koin jollakin tavoin koko touhun vähän hämäräksi virolaisten taustoineen.
Noista takuista. Ei kai mikään firma tule kysyttäessä kertomaan, että meillä ei takuut pelaa. Kertosivat reilusti miten ne hoidetaan. Virossa vai Suomessa. Kiinnostaa vähän sekin, hankkiiko firma esim Emmaljungansa " harmaatuontina" vai miten. Silloin voi olla, että takuutkaan ei oikeasti pelitä, kun eivät saa ehkä varaosia. Joku omistajana olevan alaikäisen isän kommentti, että onhan Virokin EU:ssa ei paljon auta, kun Suomen kuluttajansuojalaki ei ole voimassa Virossa. Joku tässä minustakin mättää.
että tuo ketjun aloittanut isukki on koko firman isä. Oli sitten jatkanut kehujaan muutamalla tekemällään uudella nimimerkillä (sattumalta niillä nimimerkeillä ei oltu kirjoitettu mitään muita juttuja...). Ja jos on vielä hehkuttanut samaa muillakin palstoilla, niin eipä siinä jää paljon arvailujen varaan.
kiitos vaan negatiivisista kommenteista, mutta ostakoon edullisesti ken tahtoo.
ps. tulihan se talvi tännekin päin Suomea.
vatvoa tätä asiaa? Jos mainostaa niin mainostaa ja jos ei kantti kestä paljastaa että ajaa omaa etuaan niin, mitä sitten.
Täytyyhän uusi liike saada jollain näkymään.
Ja jos tuota emmaljungien myyntiä epäilee niin meiliä menemään ruotsiin emmaljungalle ja tarkistaa sieltä onko kyseisellä kaupalla jälleenmyynti luvat, ja jos ei niin tiedätee mitä tarkoittaa ja jos taas on niin mitä myöskin se.
Virossa ainakin emmaljungan sivujen mukaan myydään emmaljungaa.
Ja jos liikkeen toiminta on rehtiä, niin itse olen onnellinen että jostain saa reiluun hintaan rattaita jne.. noissa meinaan on oikeesti kivasti katetta välissä ja hintaa voi tiputtaa alaspäinkin ;)
Noh, itsekin eilen tilasin, katsotaan koska saan tuotteet.
ja miksi ei olisi kuka tahansa! Näin saa tietoa uusista nettikaupoista ja tuotteista!
Itse ole siis kyseisen kaupan " vanha" asiakas...tilasin sieltä jo viime syksynä ennen kuin uudistivat kauppansa. Ja innolla olen odottanut uuden kaupan aukeamista. Epäilköön minua ken tahtoo, mutta " uteliaat" voivat tarkastaa asian...olen tänne nimimerkilläni paljon muutakin kirjoitellut.
Jospa nyt vaan tämä riittäisi kyseisen kaupan asioiden vatvomisesta. Tilatkoon kuka haluaa ja muuthan voivat tilata sitten jostain muualta. Ongelmat ja epäilyttävät asiat varmaan ratkeavat laittamalla kyseiselle kaupalle sähköpostia tai sitten ihan soittamalla.
terveisin " vain" tyytyväinen asiakas
Ja jos saivartelemaan aletaan niin tällä yrityksellä ei ole y-tunnusta vaan rekisterinumero. Ne ovat ihan eri asioita.
eikös se firma ole eestiläinen, jolla mös suomenkieliset sivut. Tarvitseeko se y-tunnusta Suomessa.....kuka tietää?
eikös se firma ole eestiläinen, jolla suomenkieliset nettisivut, eli tarvitseeko se suomessa y-tunnusta...kuka tietäis?
Onko yrityksellä ollut viime syksynä myynnissä rattaita vai tulivatko nuo emmaljungat nyt mukaan kun nettikauppa avattiin uudelleen?
Aikaisemmin jo kysyin et pitikö vaunut/rattaat maksaa etukäteen eli lähetettiin vasta kun oli maksanut vai?
Tekisi mieli tilata rattaat mutta hirvittää josko raha menee " kankkulan kaivoon" . Aikalailla se harmittaa jos yli 500 euroa menee ihan hukkaan ja jää rattaat saamatta.
Minähän olen täällä jo aikaisemmin jahkannut sitä ostaisinko emmaljungan jity jet rattaat ja citykopan : )
Aika hyviä tarjouksia yksinhuoltajan kukkarolle. Meidän mimmirinki ostaa yhtä ja toista tällä viikolla. Pitää toivoa että tulee muitakin tavaroita halvalla myyntiin. Onko joku ostanut?...miten pelaa?