Säälin lapsia joilla on reimatecit :(((
Kertoo vanhemmista aika paljon.. Ja tyylistä kasvattaa lapsia..
Kommentit (30)
Eikä kaikilla riitä kiinnostusta juosta ympäri maailma Tickettejen tms. perässä pelkästään siksi, ettei vaan vaikuttaisi juntilta.
olen kuullut ennustettavan kristallipallosta, korteista, kädestä ja kahvinporoista. Olen kuullut, että ihmisestä kertoo hänen koulutuksensa, työpaikkansa tai ystäväpiirinsä.
Mutta en ole vielä tähän mennessä uskaltanut edes ajatella, että ihmisestä ja hänen vanhemmistaan voisi kertoa " paljon" hänen ULKOILUHAALARINSA!!!!
..kateellisten puhetta?
reimatecit ovat AIKA hintavat, mutta myös parhaat...
T. reimatecin kannattaja äiti:::)))))
Jos olisi, niin hän ei laukoisi täällä näitä naiiveja juttujaan. Näin on.
näkyy lapsen haalarista?
Kuvittelelin valinneeni lapselle reimatecin, koska se pitää vettä ja oli tarjouksessa; väri oli ok, mutta ei mitenkään säväyttävä, joten en edes valinnut kauneinta. Todellisuudesa sitten ostinkin sen, koska minulla on huono itstunto.
Onkohan itsetuntoni sitten kasvanut kun ostin ensi talveksi lapselle tanskalaisen haalarin? Tai taitavat ne tanskalaiset olla ensi vuonna jo juntteja? : D
12
Sen lisäksi lapsellamme on Reiman takki ja Lassie-haalari. Olemme varmaan tosi kieroutuneita lasvattajia ;)
Aikoinaan ostin tyttärelle ensimmäisen R-tecin vuonna 1994, ihan vain sen vuoksi,että olin liian myöhään ostoksilla. Tuotteesta en tiennyt mitään...ja kaikki mallit ja koot lopussa melkein kaikista haalareista. Huh,. huh, mikä haloo tänä päivänä kyseisestä- tuotteesta. Hyvä oli ja haalari kesti hyvin vielä veljellä. Valitettavasti samaa ei voi sanoa myömemmästä tuotannosta.......mutta haalari on vain haalari !
Näemmä suuri osa naisista on juntteja, kun jaksavat keskustella jostain vaatemerkesitä. Haloo!
nehän ovat vain haalarit. Hanki ap elämä.