Paras sadeasu?
Meillä on lapsilla tähän asti ollut ainoastaan Rukan perinteisiä sadevaatteita, mutta ne tuntuvat kovin kankeilta ja isommat lapset eivät niistä pidä. Olen ymmärtänyt, että Ticketillä ja Ver De Terrellä ainakin olisi joitain sadeasuja. Ovatko ne ihan vedenpitäviä? Entä ovatko materiaaliltaan ohuempia ja mukavampia päällä? Suositelkaahan parhaiksi todettuja sadeasuja!! Tänä talvena niitäkin näyttää tarvitsevan harva se päivä =(.
Kommentit (4)
Aivan älyttömän hyvä hankinta ollut Etelä-Suomen talvelle. Housut ovat fleecevuoriset (fleece polviin saakka, siitä alaspäin tikkivuorinen) takissa on irrotettava fleecevuori. Meillä on ollut viimeiset pari viikkoa puku päivittäisessä käytössä päiväkodissa sekä kotona. Jokohan pian tänä talvena pääsisi käyttämään talvihaalaria, vai onko ollut tälle talvelle ihan turha ostos?
Muistatko mikä tuo Ticketin asu on nimeltään? Se kuulostaa nimittäin juuri sellaiselta, jota olen hakenut =).
En ole Lurpukka mutta vastaan kuitenkin :-)
Eli tuo Ticket to Heavenin sadeasun nimi on " Rain Drop" . Meillä on sellaiset kanssa odottamassa kaapissa, mutta ovat vielä vähän liian isot että oltaisiin saatu käyttöön.
Tarjoustalosta olen ihan ostanut. Myös muistaakseni jesper&junior myy.
Rukkaa en enään osta. Kyllä muutkin sadevaatteet nimensä mukaisesti vettä pitää :)