Näkijää paikalla?
Nyt tarttis jotain vinkkiä tulevasta, ollaan aika stressaavassa tilanteess aja mietitään, mihin suuntaan tästä. Mitä näkyy meille dessäpäin, lyhyellä tai pitkällä aikavälillä? Hyvää/ huonoa, vähän molempia?
Kiitos jos joku koittaisi vastata.
Kommentit (37)
kokeilisivat minullekin. Haaveilen toisesta lapsesta. Näettekö sen mahdollisena meille ja milloin mahdollisesti? Miten taloutemme kehittyy? Entä kotiasiat? Kiitos etukäteen
t. utelias
Lapsen energia on lähelläsi mutta jotenkin tuntuu että tässä odotellaan jotain...lupaako?Tässä annetaan myön jännästi luvut 3 ja 4,puhutaanko tässä päivämäärästä,kk:sta vai vuosista sitä en osaa sanoa!Talous tuntuu jatkuvan normaalisti,pientä lisätienesti mahdollisuutta väläytellään mutta se on enemmän ensi vuoden asiaa.Koti asioissa pientä "kärhämää",huolettaako joku?Teillä on kaikki hyvin,kumppanisi näytetään aktiivisena osapuolena...ei huolta,kaikki on hyvin!
-se näkijä
ap vielä huhuilisi, nätkö minulle/meidän perheelle jotain muuta?
Lisää lapsia, jotai suuria haasteita, muita iloja/suruja? MIten parisuhteemme, porskutammeko eteenpäin yhdessä vielä vanhanakin?
Kiitos tuhannesti ja hyvää illanjatkoa sinulle!
ap
Lupaa odottelen mieheltä. Itse haluaisin toisen, mutta välillä olen itsekin hiukan kiikunkaakun haluanko vai en..... Ja kun eka ei ilman apua tullut niin luultavasti tarvitaan apua toisenkin kanssa. Kotona todellakin mies on aktiivisempi, minulla on jokin tosi haluton kausi meneillään. Seksiäkin on ollut varmaan yli kuukausi sitten. Ihmettelen oikeen miten mies jaksaa vielä. Mulla vaan ei ole haluja ollenkaan eikä mihinkään. Mikä siinä on? Onko tuo se kärhämä jonka näit?
Eräs toinen ennusti lapsiluvuksi 1+2 eli seuraavaksi pitäisi tulla kaksoset, olisiko siinä luvut 3 ja 4 (miehellä lapsi entisestä liitosta ja yksi yhteinen). Kuinka lähellä tuo lapsi energia on? Kun en tästä enään nuorennu ja mahdollisuudet kakkoseen heikkenee jos ei nyt ihan päivä päivältä mutta vuosi vuodelta kuitenkin.....
Mitä lisätienesti tarkoittaa? Ja näetkö uutta kotia tai muuta suurempaa muutosta lähiajoille? Jotenkin tuntuu, että jotain uutta pitäis tapahtua jotta piristyis vai oisko aiheellista mennä lääkäriin?
Joten aika hyvin näit oleellisia asioita. Jos vielä jaksat vastata noihin muutamiin täsmennyskysymyksiin niin olisi todella ihana.
T. utelias
Olen se, jolle vastasit siitä huoneessa olevasta seinästä. Juuri tuolta tuntuu ja itsellänikin vahva usko tulevaan!
Ette te VOI olla noin helvetin tyhmiä että uskotte moiseen soopaan!
Tai sitten perustan jonkun maksullisen näkijäsaitin minäkin.....hmmm...
Säälihän se on antaa hölmöjen pitää rahat itsellään:)
Joten jos nyt vielä kolmaskin pistää kortensa kekoon ja näkee teille kaikille kyselijöille tulevaisuudessa sekä hyviä että vähemmän hyviä aikoja.
ap,minä olen toinen näkijä joka vastasi tuolle toiselle,en se sama joka sinulle vastasi mutta katsotaan mite tässä hälinässä onnistuu!!
Minä en koe teillä mitään erikoisen "pahaa" ajanjaksoa,saatte kumppanin kanssa sumplittua asiat ja tulokset näkyvät myöhemmin.Kumppani nousee tähän piristykseksi ja tueksi,taloudellinen tilanne jossain vaiheessa muuttuu epävarmaksi mutta kahden vuoden päästä on taloudellinen kohennus tulossa,jotain yllättävää!En koe teitä onnettomina,hiukan arkeen tylsistyneinä mutta hyvä puoli tässä on se että voit tehdä asialle jotain ja niin teetkin!Älä luovuta!
Montako lasta meille näet? Sukupuolia?
Entäs sitten terveyteni laita? Mitenkä tästä eteenpäin? Entäs taloudellinen tilanne?
Mitä muuta näet?
Kiitos!
ei tämä mies toivoton ole,lämpenee vaan erittäin hitaasti ja tuntuu että sinä luovutat jossain vaiheessa kun et jaksa odottaa!
Lapsiasia on hiukan hankala,näyttäisi yksi lapsi olevan "tilauksessa" mutta siihen vaikuttaa sinun omat valinnat...aikaa menee jopa 6-7-vuotta ennen kuin tämä on ajankohtainen!Tämä mies jonka kanssa lapsi asia nousee esille on sitten se jonka kanssa tarvotte elämän ylä-ja alamäkiä,vaalea mies suurella sydämellä!Siniset silmät,hänellä taitaa entuudestaan olla lapsi/lapsia,isompia jo siinä vaiheessa kun te pariudutte!!
Miten parisuhteemme, saammeko vielä "yhteyden" takaisin, lähennymmekö vielä näiden rankkojen vuosien jälkeen?
en pysty tällä kertaa enempää vastailee,täällä myös pari pikkuista jotka vaatii huomioni!Palaan myöhemmin!
juuri tuota kaipasinkin!
ei meillä pitäisi olla mitään hätää, mutta tällä hetkellä kaikki on niin epäselvää, mihin suuntaan tästä nämä epäselvät asiat menee (2 vaihtoehtoa, joista toinen meille ehdottomasti mieluisampi, toinen stressaavampi, mutta todennäköisesti loppujenlopuksi kannattavampi vaihtoehto), ja menivät ne kumpaan suuntaan vaan, meidän PITÄISI pärjätä ihan mainiostikin, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä yllätttävää (sairauksia, onnettomuuksia, työttömyyttä...) voi tapahtua, ja juuri tuo tietämättömyys stressaa. MInulla on tapana suunnitella asioita pitkällekin eteenpäin ;)
Kiitos siis paljon sekavaan kysymykseeni vastaamisesta ja toivottavasti ymmärrät jotain tästä minun sekavasta vastauksestani!
Jos jotain muuta meille näät,niin kerro toki, esim. onko meidän lapset nyt saatu :)
Kiitos vielä, tuntui jotenkin tosi rohkaisevalta, vaikka epäilijät sun muut voivat olla asiasta monta mieltä.
Ja olen käynyt peruskoulun ja aika monta monituista opiskeluvuotta vielä sen jälkeenkin, mutta missään niistä ei kyllä todistettu, että kaikki yliluonnollinen olisi valhetta.
kiitos!
ap
Sorry, olen pahoillani, en ole oikea näkijä, heitin tuon vastaukseni täysin ns. hatusta. Please, älkää oikeesti uskoko kaikkea mitä täällä "nähdään", se näkijä kun voi olla ihan kuka vaan.
että mun pitää juosta kohta paskalle. Nimittäin siihenmalliin toi lounaalla syöty pippuripihvi alkaa kurnuttaa pahassa. Voisin väittää että kohta tänne joku kirjottaa et "kuulin kuinka naistenvessan pönttö resonoi kun toi ***" kävi vääntää ranteen vahvusta pythonia pöntön täyteen
Miten parisuhteemme käy? Saammeko lisää lapsia ja mitä sukupuolta?
Minua huolestuttaa oma työllistymiseni hoitovapaan jälkeen, tulenko saamaan tyydyttävää työtä ja opiskelenko vielä itselleni uuden ammatin?