Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka älyttömän haalean vaalean plussan voisi tulkita plussaksi

Vierailija
19.01.2008 |

kävisikö sellainen, joka näkyy vain kirkasta valoa vasten aivan hirvittävän myönteisellä asenteella????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin verikokeessa ja plussahan se oli.

Vierailija
2/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaat sitten myöhemmin uudestaan. Paljon sulla on menkat nyt myöhässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 29/32

mutta kun oli vähän vuotoa oviksen jälkeen, hiukan kylmä olo ja suuret toiveet....

Vierailija
4/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja plussatuulia

Vierailija
5/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pakko toppuutella sen verran, että itselläni kaksi hailakkaa plussaa päättyivät kuukautisiin parin päivän sisällä :-/ Jos siis olisin malttanut olla testaamatta vähän pidemmän aikaa, en olisi edes tiennyt koskaan olleeni raskaana... Itse olen saanut " oikeista" raskauksista aina heti niin vahvan plussan, ettei epäilyille ei ole jäänyt sijaa. Tosin olen tehnyt kaikki kolme vahvaa plussaa vahingosta viisastuneena vasta sitten, kun kuukautiset on olleet selkeästi jo myöhässä.

Älä siis mieti, jos kuukautiset ei ole vielä myöhässä. Toivoa tietenkin on jo nyt... :) Pettymys vain satuttaa, siksi olisi parempi malttaa odotella edes muutama päivä tai mielellään kokonainen viikko ennen kuin testailee.

Vierailija
6/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on kaksi kuollutta lasta, joten joku viivan puute ei sinänsä aiheuta mulla mitään järkyttävää katastrofia

toivossa olisi kuitenkin niin kiva elää ja siinä, että elimistö kykenisi vielä raskauteen

ap

Vierailija
7/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että sulla on plussa, mulla on jo ennestään kaksi lasta ja himmeäkin plussa on ollut plussa, sulla vaan ei vielä hirveesti ole raskaushormoonia.

Mä tiedän jo nyt että oon raskaana vaikka en ole testannut. Oireet on tutut kahdelta aiemmalta kerralta =)