Auttakaa!
Ostin viikolla itselleni epilaattorin.
Nyt aamulla ajelin sillä karvoja. Häpykummun päältä ajaessani kone jotenkin " haukkasi" nahkaani ja nyt mulla on siellä kamala palkeenkieli mistä tulee verta ihan sika paljon! Laitoin haavan päälle yösiteen verta imemään, mutta sekin pitää vaihtaa vartin välein.
Mitä teen? Ikinä en kehtaa lääkäriin mennä =(
Kommentit (18)
kaltaisiin ihon rikkoutumisiin. Apteekista löytyy myös kaikenlaisia laastareita. Pidä iho puhtaana..
Kauankohan toi palkeenkieli vuotaa kuin niagara?
On aika pahan näköinen kun se roikkuu kun ottaa ton siteen tosta päältä pois.
ap
ei sitä kuitenkaan voi tikata..pitäisi saada tyrehdetettyä veren vuoto, anna siteen olla nyt jonkin aikaa siinä.
Ota kipulääkettä!
Voiko joku kipaista sinulle apteekkiin??
Nyt on häpykymmussa 12 tikkiä ja paksu side =(
Lääkäri oli ihan ystävällinen, varmaan hänkin näki, että mua nolotti ihna kamalasti. Sain lääkekuurin tulehduksen estämiseksi ja ohjeet mennä viikon päästä poistamaan tikit.
no, ehkä tästä jotain oppi ja varmaan joskus vielä voi tälle nauraa, mutta ei just nyt siltä tunnu =/
ap
kuinka iso haava siihen tuli!? kamalaa... vaarallinen vekotin..
Mitäs yrität ajaa pillusi joksikin teiniviivaksi!
Eli ei todellakaan ole provo!
En ainakaan epilaattorilla mene enää lähellekään nahkaani, oli paikka sitten mikä!
Mun sektiohaavassakin on vain 11 tikkiä ja sekin yltää melkein koko mahan poikki...
Ole hyvä ja tule laskemaan, asun Turussa niin tiedät kuinka paljon aikaa tarvitset varata matkustamiseen...
miten se lääkäri tikkaa sitä kumpua ja laittaa sideharsoa metritolkulla:D. Anteeksi ihan hirveästi, ei sais nauraa.
Palkeenkielessä on vähintää kaksi, joskus jopa kolme ommeltavaa sivua ja silloin ei tarvitse edes hirveän isoa haavaa kun tulee useita ompeleita! Lisäksi tuollainen haava ommellaan aina tiheämpään kuin sektiohaava koska kyseessä on myös esteettinen seikka ja tavoitteena siisti arpi.
Toiseen sivuun 5 ja toiseen pidempään 7.
Sitä en tiedä miksi haavaani verrataan sektiohaavaan, mutta olettaisin, että kyseessä on aivan erityyppiset haavat ja paikkakaan tuskin on sama.
ap (joka muuten kirjoitti myös viestin 15 muistaakseni)
ja täällä mammat keksi tästäkin tappelun aiheen....Mua ihan puistattaa,kun ajattelenkin moista vammaa....
voi olla että tarvitsee tikin tai pari.
jo pelkän normaalin epiloinnin aiheuttaman kivun vuoksi ei tulis kyllä mieleenkään siistiä sillä alapäätäni...
Jos ei tikkejä tartte, niin sitten vaan laastaria kummulle ja seuraavan kerran vähän varovaisuutta.