Lue keskustelun säännöt.
Hullua! Ystäväni aikoo ottaa asuntolainaa
18.01.2008 |
200000 n. 5000 euron nettokuukausituloilla. 25 vuoden laina-ajalla pelkkää korkoa tulee n. 150000 euroa... hullua vai mitä?
Kommentit (4)
Jos tässä elämässä jotain haluaa ja siihen ei ole varaa, on pakko ottaa lainaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos ja kun vaihtoehtona on kerryttää vuokranantajan omaisuutta. Simple as that.
Siis tietenkin 5000 euron bruttotuloilla, muuttaa asiaa eikö totta?!