Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en haluaisi omakotitaloon. Pelottaisi asua sellaisessa!

Vierailija
18.01.2008 |

Monta ovea ja ikkunaa maan tasalla ja ei seinänaapureita.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä itsekään missään korvessa suostuisi ikinä asumaan, oli sit kerros- tai omakotitalo, mutta kaupungissa okt:ssa asumisessa ei ole mitään pelättävää!

Vierailija
22/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkään asua omakotitalossa. Seinänaapureita ei ole, mutta tonttinaapureita on, ja välimatka heihin ei ole pitkä. Asutaan omakotitaloa alueella, n. parikymmentä naapuritaloa löytyy.

Enemmän mä pelkäsin asua kerrostalossa, mutta mulla on ollut kyllä aika huono tuuri naapureiden kanssa. On ollut juoppoa, narkkaria ja perheväkivaltaa käyttäviä naapureita. Kellarimurtoja omalle kohdalle sattui 3. Meidän rapussa on muutamaan otteeseen käyneetä poliisit koirien ja täysien varustuksien kanssa. Ovikelloa rimputeltiin keskellä yötä, pihalla ajettiin autoilla kovaa vauhtia, vaikka se oli kokonaan kielletty jne.

Kasvata nyt sitten siellä lapsia rauhassa? aina sai pelätä, ketä on rapussa ja ketä pihalla.

Omakotitalossa on ihana asua. Nyt ei tarvitse pelätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pelottavampia kokemuksia minullakin esim. opiskeluaikojen kerrostaloasumisesta keskustassa (nurkilla pyörivät huumehörhöt, känniläiset jne.). Jos joku totaalisekopää haluaisi hyökätä kimppuumme, niin kyllä sen voisi tehdä vaikka tiellä kävellessä. Ja näitä kadulla hyökkäämisiähän on tapahtunut kaupungeissa paljon. Murtomiehet tms. tietty eri juttu, mutta niitä varten on sitten kattava kotivakuutus.

Vierailija
24/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen juuri sanoin veljelleni (joka haaveilee okt:sta), etten ikipäivänä muuttaisi omakotitaloon.

Pelkäisin koko ajan, että joku hullu hiippari/murhaaja tulisi oven taakse kolkuttelemaan. Tai mörkö ;)

Onneksi en ole ainut =)

Vierailija
25/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ei pelota, mutta jos koira rupeaa tuijottamaan ovea ja murisee, niin silloin kyl meinaa mielikuvitus ruveta laukkailemaan. meidän piski kun on niin pikkuinen, ettei siitä turvaksi ole. vielä ei ole mitään pahaa tapahtunut, oiskohan oven takaa mennyt joku rusakko tai siili kenties ja sitä koira murissut. mutta mielikuvitus...

omakotitalosta en silti luopuisi.

Vierailija
26/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on, kannattaa kyllä hakeutua psykologille.. Omakotitalossa ei ainakaan tarvitse pelätä kännisten tupakoijien aiheuttamia paloja, joita tuntuu kerrostaloissa riittävän. Tulipaloon sitä paitsi varaudutaan palo- ja häkävaroittimin ja tietysti varovaisella tulen käsittelyllä. 1-kerroksiseta talosta sitä paitsi on helppo pelastautua, vrt. esim. kerrostalosta pelastautumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi