Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en haluaisi omakotitaloon. Pelottaisi asua sellaisessa!

Vierailija
18.01.2008 |

Monta ovea ja ikkunaa maan tasalla ja ei seinänaapureita.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on siellä missä sydän.

Vierailija
2/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletatteko, että joku hiippailis siellä ikkunoiden kanssa haulikko ojossa? Miksi ketään kiinnostaisi meidän ikkunat? Harrastatte sitten ilmeisesti itse tuollaista toisten pihoilla hiippailua, jos oletatte, että joku muu sitä tekisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelottaa että vanhemmassa talossa hajoaa jotain kriittistä (ja kallista), se on sellainen ikävä pelko takaraivossa.

Vierailija
4/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että täällä Suomenmaassa ei asu häiriintyneitä ihmisiä, jolla pahat mielessä?

Vierailija
5/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä on pelottava asia talon läheisyydessä jne. Ja ei, en asu itse omakotitalossa, mutta toteanpa vain.

Vierailija
6/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän noita ihmisiä enemmän tapeta kerrostaloissa kuin omakotitaloissa

Vierailija
7/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luuletko, että täällä Suomenmaassa ei asu häiriintyneitä ihmisiä, jolla pahat mielessä?

Ja kuinka monta ihmistä tässä maassa on kuollut siihen, että tuikituntematon ihminen on tullut yöllä ampumaan ikkunan läpi? Taitaa vastaus olla nolla.

Mutta hei, minua taas hirvittää kaupungilla keskustassa kävely, kun ihmiset poukkoilee siellä nenän eteen ihan miten sattuu, esim. suojatiellä. Etenkin lasten kanssa saa varoa, etteivät ne jää kiireisten kaupunkilaisten jalkoihin.

Vierailija
8/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ja kuinka monta ihmistä tässä maassa on kuollut siihen, että tuikituntematon ihminen on tullut yöllä ampumaan ikkunan läpi? Taitaa vastaus olla nolla.

Mutta hei, minua taas hirvittää kaupungilla keskustassa kävely, kun ihmiset poukkoilee siellä nenän eteen ihan miten sattuu, esim. suojatiellä. Etenkin lasten kanssa saa varoa, etteivät ne jää kiireisten kaupunkilaisten jalkoihin.

Vierailija
9/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. murtovarkaista. Lähes joka päivä jossain päin Suomea murtaudutaan omakotitaloon.

Vierailija
10/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

esim. murtovarkaista. Lähes joka päivä jossain päin Suomea murtaudutaan omakotitaloon.

Vierailija
11/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kohteet ovat juuri omakotitaloja, toki myös rivi- ja paritaloja.

Vierailija
12/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meidän okt:n alakerran ikkunat ei kyllä ole ihan maan tasalla ja meillä on talossa murtohälytinsysteemit liiketunnistimineen, joten ei kyllä pelota.

Vierailija
13/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomat tunkeutuneet yksityisasuntoon ja tappoivat kaksi ihmistä.

Vierailija
14/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näy naapureiden valoja illalla yhtään. Olen kaupungista kotoisin, mutta eipä silti ole käynyt koskaan mielessäkään että pelottaisi asua täällä! Mies joskus myös iltaisin töissä, eikä mua pelota olla täällä lasten kanssa yhtään! Ja ollaan asuttu yksi talvi vieläkin syrjemmässä! =)

Mutta en suosittele tietenkään jos pelottaa kamalasti....

Vierailija
15/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä asu maalla vaan ihan kaupungin okt alueella... Maalla ei pelottanut koskaan eikä mikään.

Vierailija
16/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koskaan ole pelottanut olla pimeällä metsässä, mutta pari kertaa on kyllä pelottanut yöllä suurkaupungin kaduilla.

Mikä siellä metsässä voisi olla minua uhkaamassa, susia ja muita petoja on niin vähän että en pidä sellaiseen törmäämistä kovin todennäköisenä. Varsinkin kun eläimet yleensä väistävät ihmistä. Toistamaata ovat sitten nuo vinksahtaneet ihmis-pedot, joita ihan varmasti on enemmän.

Vierailija
17/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti haluaisin joskus muuttaa omakotitaloon metsän keskelle. ;)

Vierailija
18/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asua kerrostalossa. Naapurit voi olla mitä sekopäitä tahansa. Tulipalon sattuessa yläkerroksista ei pääse omin avuin pois.

Vierailija
19/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureita on jonkin verran, mutta ei edes katuvaloja =)

Vierailija
20/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin kerrostalossa kaupungin ydiskeskustassa, kaikenlaisia hulluja kävi rimputtelemassa ovikelloa ja pimeitä juttuja puhumassa. Minulla oli oven pielessä pesäpallomaila, että oli nopeasti saatavissa. Kerran yöllä kotiin palatessa joku mies seurasi minua ja juuri ja juuri ehdin juosta sisälle ja laittaa oven lukkoon ennen kuin saavutti minut, jäi ulko-ovea hakkaamaan.

Kun asuttiin rivitalossa joku kävi makuuhuoneen ikkunan alla olleesta pyörästäni yöllä viiltelemässä renkaat.

Nyt asutaan maalla ja en pidä edes verhoja koskaan kiinni, ihanan vapauttavaa kun saa olla ja elää niin kuin haluaa.

Suuremmalla todennäköisyydellä kaupungissa olisin päässyt hengestäni