Miksiköhän kadonneet ja murhatut suomalaiset naiset ovat useimmiten lihavia tai ainakin pulleakasvoisia?
Ilmeisesti heikkoitsetuntoinen nainen hakeutuu helposti väkivaltaisen miehen seuraan. Murhaajahan on useimmiten uhrille tuttu.
Kommentit (14)
että koulukiusaus (ja siitä johtuva huono itsetunto) altistaa sille, että nainen hakeutuu huonojen miesten seuraan, jotka hakkaavat, haukkuvat ja väheksyvät. Usein lapsena ja nuorena kiusatuksi joutuu juuri ylipainoinen lapsi. Tosin yksi tuttu, joka rakastuu linnakundeihin, on anorektinen. Häntäkin on haukuttu lihavaksi koulussa, ilman syytä tosin.
näittekö sen murhaajan kuvan? Huh, itse en uskaltaisi mennä kilsaa lähemmäs. Joskus tappaja voi olla ihan tavallisen näköinen mutta tätä osaa jo varoa pelkän ulkonäön perusteella.
Vierailija:
näittekö sen murhaajan kuvan? Huh, itse en uskaltaisi mennä kilsaa lähemmäs. Joskus tappaja voi olla ihan tavallisen näköinen mutta tätä osaa jo varoa pelkän ulkonäön perusteella.
Vierailija:
Vierailija:
Tästä on varmaankin ihan tutkimustietoa, vai? Vaiko enemmänkin mutu-tuntumaa?
useimmat murhatut ovat normaalipainoisia?
Käsitykseni siitä asiasta ei tarkoita sitä, että väheksyisin lihavia ihmisiä. Olisin voinut tehdä aloituksen esim. naisten hiustenväristä, mutta sitä en ole pannut merkille. Käsitykseni saa myös kumota. -ap
Hän tuo vain ilmi mielipiteensä siitä että lihavilla naisilla on huono itsetunto, ja tästä johtuen helposti joutuvat esim. psykopaattien seuraan, koska eivät parempaakaan seuraa löydä. Melkoisen ylenkatseellista mielestäni. Korjaa jos olen väärässä.
Luulen, että lihavuus vaikuttaa itsetuntoon. Olenko ihan väärässä? Varsinainen aiheeni oli kyllä lööppikuvien naiset... -ap
Esim. Briteissa on parhaillaan oikeudessa mies, jota syytetaan 5 nuoren brittiprostituoidun murhista. Kaikki naiset olivat nuoria +/- 23v ja kauniita!
En usko, etta pelkka se, etta on kaunis, suojelee silta ettei tule tapetuksi!