Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varastaminen työpaikalta

Vierailija
19.03.2014 |

Mitä olet varastanut työpaikaltasi?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yhden vessapaperirullan vieminenkin on varastamista.

Vierailija
62/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printteristä mustepatruunan. Printteri hajosi, uusi ostettiin tilalle ja jäljelle jäi melkein uusi mustepatruuna joka ei sopinut yhteenkään työpaikan koneista. Vein sen roskiin, eli omaan laukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikat ovat varastaneet aikaani erittäin epäreilua korvausta kohtaan. Jos esim. lasketaan, että terve mies rakentaa itselleen talon vuodessa, niin niitä pitäisi olla minulla jo kymmeniä.

Mikset ota lopareja ja rakenna?

Vierailija
64/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa ollessani vein kourallisen sellaisia pieniä askarteluun tarkoitettuja koristesilmiä.

Toimistossa olen vienyt muutaman kuulakärkikynän.

Eläinkaupassa sain viedä luvan kanssa näytepusseja ja jämäluita.

Mitään suurempaa en ole koskaan ottanut, enkä tule ottamaan. Tuollaista harmitonta näpistelyä tulee tehtyä, jos työpaikka on huono.

Vierailija
65/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenlehtiä, joissa hyviä artikkeleja. Myös kaikista odotusauloista. Muista en aio pukahtaakaan. Hä hä.

Vierailija
66/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissa ollessani vein kourallisen sellaisia pieniä askarteluun tarkoitettuja koristesilmiä.

Mitään suurempaa en ole koskaan ottanut, enkä tule ottamaan. Tuollaista harmitonta näpistelyä tulee tehtyä, jos työpaikka on huono.

Ehkä sulle harmiton, mutta entäs maksajalle. Toimistossa jossa esim 150 työntekijää jokainen pöllii muutaman kynän ja pari vessapaeeri- ja teippirullaa tekee jo isomman summan.

Mitäpä, jos kaikki päikkytädit veisivät kourallisen helmiä? Millä sitten askarrellaan?

Omituista, että huonosta työpaikasta varastaminen ei monen mielestä ole rikos, kun mun mielestä siwa on huono kauppa voinko varastaa sieltä ilman, että se on varastamista?

Vierailija
67/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko joustava moraalikäsitys näyttää monella täällä olevan. Ei suomalaiset ole todellisuudessa niin rehellistä kansaa mitä väitetään. 

Itse en varasta, mistään, ja työskentelen yrityksessä jossa varastelusta rangaistuksena ei ole vain potkut vaan poliisi hakee pois töistä ja vie muualle selvittämään seuraamuksia. Toivottavasti kukaan teistä ei koe tuota jonkun turhan vessapaperirullan takia.

Vierailija
68/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan varastanut mitään. Roskiin heitettäviä tavaroita (mm. kansioita) olen ottanut itselleni luvallisesti.

Vierailija
69/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulle harmiton, mutta entäs maksajalle. Toimistossa jossa esim 150 työntekijää jokainen pöllii muutaman kynän ja pari vessapaeeri- ja teippirullaa tekee jo isomman summan.

Mitäpä, jos kaikki päikkytädit veisivät kourallisen helmiä? Millä sitten askarrellaan?

Omituista, että huonosta työpaikasta varastaminen ei monen mielestä ole rikos, kun mun mielestä siwa on huono kauppa voinko varastaa sieltä ilman, että se on varastamista?

No jos firma olisi noin iso, niin muutama sata kynää ei sitä kyllä vararikkoon veisi. :D Jos näpistely muuttuu ongelmaksi työpaikalla, niin eiköhän kaapeissa olisi lukot ja tiloissa kamerat.

Vierailija
70/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu olen varastanut edelliseltä työnantajalta seuraavaa:

- läppäri ja läppärilaukku

- hiiriä ja näppiksiä

- kertakäyttölautasia ja mukeja

- työtuoli

- verhot

- ison tukkupakkauksen kahvia

- viinaa

- munkkeja ja pullia

en jääny kii vaikka poliisit tutki läppärivarkautta.

Vierailija
71/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos firma olisi noin iso, niin muutama sata kynää ei sitä kyllä vararikkoon veisi. :D Jos näpistely muuttuu ongelmaksi työpaikalla, niin eiköhän kaapeissa olisi lukot ja tiloissa kamerat.

Näinhän se varas puolustelee. Naapurikin on rikas, eikä mene vararikkoon vaikka muutaman satasen pöllin sen lompakosta. Sekö on mielestäsi ok?

Vaikka firma on iso, niin silti voi olla rahavaikeuksissa. Lukot ja kameratkin maksaa. Porukka tosiaan on outoa, jos yleinen asenne on se, että kaiken saa ottaa mikä ei ole lukkojen takana. En vaan voi ymmärtää

Vierailija
72/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten automaattisesti potkut jos jää työntanjalata varastamisesta kiinni.

En ole varastanut, mutta olen ottanut omaan tarpeeseen vähäisessä määrin konttoritarvikkeita lainaan, kuten kyniä ja teippiä yms.

Eikös tuo ole sama asia?

Minä söin joskus kioskissa irtokarkkia olan takaa. Varastamista kai sekin. Toimistosta on lähtenyt mukaan liima, pari korostustussia ja hyviä kuulakärkikyniä.

Vierailija
73/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullan vessapaperia otin kerran, kun kotoa oli vessapaperi lopussa ja tili ihan tyhjä pari päivää ennen liksaa. Pesuainetta yhteen koneelliseen otin kerran samasta syystä, eli kotoa oli lopussa ja piti saada pyykkiä pestyä. Olin tuolloin juuri eronnut ja muutenkin ajatukset aika sekaisin, ja koko avioliiton ajan mies oli meillä hoitanut laskunmaksut sun muut yhteiseltä tililtä, niin mulla meni eron jälkeen pari kuukautta ennen kuin opin taas itse suunnittelemaan ja hoitamaan raha-asiat.

Vierailija
74/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset työntekijät näyttää olevan läpeensä välinpitämättömiä varkaita. Suhtautuvat varmaan samalla asenteella työntekoonsakin. On se vaan hyvä, että yrittäjänä voin nyt hyvällä omallatunnolla potkia moiset pois ja ottaa ahkeria, pomoa kunnioittavia maahanmuuttajia tilalle.

Vierailija
75/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä voin rehellisesti sanoa, että varastin ruokaa itselleni ja kahdelle lapselleni töistä.

Näin alas sitä joutuu köyhä vajoamaan. :(

yh

Vierailija
76/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se varas puolustelee. Naapurikin on rikas, eikä mene vararikkoon vaikka muutaman satasen pöllin sen lompakosta. Sekö on mielestäsi ok?

Vaikka firma on iso, niin silti voi olla rahavaikeuksissa. Lukot ja kameratkin maksaa. Porukka tosiaan on outoa, jos yleinen asenne on se, että kaiken saa ottaa mikä ei ole lukkojen takana. En vaan voi ymmärtää

Väännä väännä. :D Vertaat siis kynää muutamaan sataseen. Oletko tyhmä vai tosi tyhmä?  Tuskin pomo edes mitään vastaan tuhahtaa vaikka kävisi luvan kysymässä. Meillä sai jopa ihan ilmaista kahvia juoda niin paljon, kuin vain jaksoi. Hävytöntä!

Vierailija
77/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää, että millaisista työpaikoista ja ennen kaikkea MIKSI joku pöllii vessapaperia. Ei ole ikinä tullut mieleenkään. Onko nää vessapaperin ottajat jotain siivojia, jotka vie koko täyden paketin vai muita työntekijöitä jotka vie yksittäisiä rullia vaan? Miksi?????? :D Ehkä sen kokonaisen paketin vielä voisin ymmärtää (en silti hyväksyä), mutta en sitä että yksittäisiä rullia vietäisiin. Millään mun työpaikalla ei ole kyllä ollut niin hyvää paperia, että sitä haluaisin kotiini viedä.

Eikö tullut mieleen, että yksittäisen rullan ottaja saattaa oikeasti tarvita vessapaperia ja rahatilanne on silloin hyvin huono? Äkkiä sinuakin houkuttaisi pyyhkiä perseesi huonoon vessapaperiin, jos vaihtoehtona on sanomalehden kulma.

Vierailija
78/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää, että millaisista työpaikoista ja ennen kaikkea MIKSI joku pöllii vessapaperia. Ei ole ikinä tullut mieleenkään. Onko nää vessapaperin ottajat jotain siivojia, jotka vie koko täyden paketin vai muita työntekijöitä jotka vie yksittäisiä rullia vaan? Miksi?????? :D Ehkä sen kokonaisen paketin vielä voisin ymmärtää (en silti hyväksyä), mutta en sitä että yksittäisiä rullia vietäisiin. Millään mun työpaikalla ei ole kyllä ollut niin hyvää paperia, että sitä haluaisin kotiini viedä.

Eikö tullut mieleen, että yksittäisen rullan ottaja saattaa oikeasti tarvita vessapaperia ja rahatilanne on silloin hyvin huono? Äkkiä sinuakin houkuttaisi pyyhkiä perseesi huonoon vessapaperiin, jos vaihtoehtona on sanomalehden kulma.

porvari ei vaan tajua.

Vierailija
79/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikat ovat varastaneet aikaani erittäin epäreilua korvausta kohtaan. Jos esim. lasketaan, että terve mies rakentaa itselleen talon vuodessa, niin niitä pitäisi olla minulla jo kymmeniä.

Mikset ota lopareja ja rakenna?

Koska maat ja puut on varastettu ja omittu jo ennen syntymääni. Tulee poliisisetä, jos alkaa puita kaatamaan ja rakentamaan. Jotkut on ominut rannatkin itselleen ja kivet. Nythän vesiäkin ollaan jo varastamassa. On ihminen ahne sika ja sitten jeesustelee, kun joku tekee takaisin ja ottaa rullan vessapaperia, vaikka itse rötöstellään satojentuhansien edestä.

Vierailija
80/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännä väännä. :D Vertaat siis kynää muutamaan sataseen. Oletko tyhmä vai tosi tyhmä?  Tuskin pomo edes mitään vastaan tuhahtaa vaikka kävisi luvan kysymässä. Meillä sai jopa ihan ilmaista kahvia juoda niin paljon, kuin vain jaksoi. Hävytöntä!

SÄ olet tyhmä. Vertaan muutamaa satasta 450 kynään ja 300 vessapaperirullaan ja 300 teippirullaan nuo, kun ostaa niin menee muutama satanen.

Jos sulla on lupa juoda kahvia tai saat luvan ottaa kynän asia on eri. Silloin se on saamista ei varatamista.