Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varastaminen työpaikalta

Vierailija
19.03.2014 |

Mitä olet varastanut työpaikaltasi?

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä voin rehellisesti sanoa, että varastin ruokaa itselleni ja kahdelle lapselleni töistä.

Näin alas sitä joutuu köyhä vajoamaan. :(

yh

Teit aivan oikein. Vika on yhteiskunnassa joka ajaa rehelliset ihmiset tällaiseen. Asia selvä.

Vierailija
82/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset työntekijät näyttää olevan läpeensä välinpitämättömiä varkaita. Suhtautuvat varmaan samalla asenteella työntekoonsakin. On se vaan hyvä, että yrittäjänä voin nyt hyvällä omallatunnolla potkia moiset pois ja ottaa ahkeria, pomoa kunnioittavia maahanmuuttajia tilalle.

Tuo on on niin totta, valitettavasti. Kesätyöpaikalla kerran yksi akka vihasi työnantajaa ja sen varjolla varasteli kaikkea mahdollista: kyniä, kirjoja, nitojia... Äitini oli aikanaan esimies laitoskeittiössä sielläkin oli aikanaan myös tällainen akka. Varasteli ihan silmiinpistävän paljon keittiöstä ruokaa, jäi kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset työntekijät näyttää olevan läpeensä välinpitämättömiä varkaita. Suhtautuvat varmaan samalla asenteella työntekoonsakin. On se vaan hyvä, että yrittäjänä voin nyt hyvällä omallatunnolla potkia moiset pois ja ottaa ahkeria, pomoa kunnioittavia maahanmuuttajia tilalle.

Jos olisit oikeasti yrittäjä niin sanoisin, että ota ihan rauhassa. Mielummin käytän aikani itseeni tai juon olutta kotona kuin kartutan pankkitiliäsi ja itsellä jää kuukauden työnteon jälkeen käsiin vain känsät.

Vierailija
84/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuuden tasajako olisi paikallaan. Sitten voisi aloittaa downshiftailun, koska ruuan hankintaan ei tarvitse tehdä kuin yksi päivä viikossa töitä.

Tämä on totuus, joka on pimitetty.

Vierailija
85/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikuisten oikeasti, ei ihminen varasta ruokaa, jos oikeasti sitä ei tarvitsisi! Miettikää nyt vähän. Kleptomaanit erikseen, niitä nyt varmaan on 1%väestöstä. Myös mamuista.

Vierailija
86/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa yrittäjät. Varkaudet työpaikoilta tulevat lisääntymään ennennäkemättömällä tahdilla. Asentakaa kamerat ja salakuuntelulaitteet. Maksavat itsensä pitkän päälle takaisin. Lisäksi saatte tyydytystä, kun katselette videolta, miten työläinen varastaa nälkäänsä kuulakärkikyniä.

Vierailija
87/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varastanut vessapaperia, mustekyniä ja muutaman vihkon.

Eniten "varastin" aikaa, eli tulin ja menin vähän omiin aikoihin, palkan sain silti täydestä ajasta. Välillä lähdin parikin tuntia etuajassa (olin kumminkon tehnyt kaikkia työt, ja ei ollut kiinnijäämisen vaaraa, sen verran tarkka olin)

Vierailija
88/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Luvalla olen ottanut kerran kynän, kun lähdin junaan suoraan töistä ja mukana oli sudokulehti, mutta ei kynää. Pomo lupasi pitää. Vanhoja kansioita olen myös pyytänyt ja saanut, eli käytettyjä, joista on sisältö tyhjennetty silppuriin tai paperinkeräykseen. Esimies ei halua uudelleenkäyttää kuin ihan hyväkuntoisimpia, lähes uuden veroisia pitää olla. Kopiokonetta ja tulostinta olen käyttänyt omiin asioihini, mutta niihin on kaikilla ihan annettu heti töihin tullessa lupa "omaan käyttöön saa ottaa kopioita, kunhan et tuhatsivuisia romaaneja ala kopioimaan"-tyyliin. 

Vierailija
89/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa, käytännössä päivittäin.

olen töissä pienessä henkilöstöravintolassa, jonne ruoka tulee valmiina. Hoidan vaan esillepanon, rahastuksen, siivouksen. 

Aina tietenkin ruokaa jää yli ja sitä ei saa ottaa mukaan mutta joka päivä otan.

En edes syö työpaikkaruoka, minun pitäisi maksaa siitä 8 e per päivä 

sen sijaan että kaataisin ruuat bioon, kaadan ne isoihin laatikoihin ja vien kotiin 

Jos jäisin kiinni, saisin potkut välittömästi. 

Pari krt on tehty ns työpaikkatarkastus, mutta koska ravintola sijaitsee yrityksen toimitiloissa, minun pitääkuitata tarkastaja sisään.

ruokaa toimitetaan 60 annosta, 2 ruokalajia ja salaattia 3 lajia, päivittäin käy syömässä 50 ja aina tulee hävikkiä.

ostamme kaupasta vain maitoa, hedelmiä jne.

ruoka riittää hyvin 5 hengen perheelle, aina jää ruokaa päivällisen jälkeen, lapset syövät sitä seuraavana päivänä koulunjälkeen välipalaksi ja loput pakastetaan.

Viikonloppuisin sitten on ns jämäpäivät.

ravintola on kiinni juhannuksesta 5 viikkoa, viime kesänä pakkasruuat loppuivat ihan loman lopulla mutta nyt jo on pakkanen puolillaan.

muu perhe ei valita, ruoka on hyvää ja ilmaista. Mutta ei me asiasta myöskään kerrota kellekään.

Vierailija
90/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutamia tissiblondeja muutamista työpaikoista, jotka kukin varastivat naimisissa olevan miehen työpaikalta.

Vierailija
91/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa, käytännössä päivittäin.

olen töissä pienessä henkilöstöravintolassa, jonne ruoka tulee valmiina. Hoidan vaan esillepanon, rahastuksen, siivouksen. 

Aina tietenkin ruokaa jää yli ja sitä ei saa ottaa mukaan mutta joka päivä otan.

En edes syö työpaikkaruoka, minun pitäisi maksaa siitä 8 e per päivä 

sen sijaan että kaataisin ruuat bioon, kaadan ne isoihin laatikoihin ja vien kotiin 

Jos jäisin kiinni, saisin potkut välittömästi. 

Pari krt on tehty ns työpaikkatarkastus, mutta koska ravintola sijaitsee yrityksen toimitiloissa, minun pitääkuitata tarkastaja sisään.

ruokaa toimitetaan 60 annosta, 2 ruokalajia ja salaattia 3 lajia, päivittäin käy syömässä 50 ja aina tulee hävikkiä.

ostamme kaupasta vain maitoa, hedelmiä jne.

ruoka riittää hyvin 5 hengen perheelle, aina jää ruokaa päivällisen jälkeen, lapset syövät sitä seuraavana päivänä koulunjälkeen välipalaksi ja loput pakastetaan.

Viikonloppuisin sitten on ns jämäpäivät.

ravintola on kiinni juhannuksesta 5 viikkoa, viime kesänä pakkasruuat loppuivat ihan loman lopulla mutta nyt jo on pakkanen puolillaan.

muu perhe ei valita, ruoka on hyvää ja ilmaista. Mutta ei me asiasta myöskään kerrota kellekään.

Voi veljet mikä munkki sinulla! :)

Vierailija
92/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kynät on mainoskyniä, niitä saa kantaa kotiin niin paljon kuin haluaa. Vessapaperia olen haalinut kassiini kun oli jo myöhä ja kaikki kaupat kiinni. Tosin ei ollut työnantajan vaan toimistokompleksin vessa. Paprua ei ollut kotona yhtään ja aamulla olisi ollut ihmettelemistä mihin pyyhitään. Oli vielä nyhdettävä paperi paloina. 

Vierailija
93/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan vessassa paperiarkin taskuun, onko se varkaus? Töissä tai muualla? 😮

Vierailija
94/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tottakai on!

mutta vain työläisen varkaudet lasketaan, porvarin riistovarkauksia työntekijän selkänahasta ei lasketa!

Vierailija
95/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Näköjään sama asia, kun jos ottaisit tuhatlappusen naapurisi lompakosta!

Vierailija
96/135 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tottakai on!

mutta vain työläisen varkaudet lasketaan, porvarin riistovarkauksia työntekijän selkänahasta ei lasketa!

ok, sitten oonkin kleptomaani. Laitan aina kaupan ja ravintolan vessassa käsipaperiarkin taskuun. Aina. 

Vierailija
97/135 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesiä

Vierailija
98/135 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurehkon määrän kondomeja. Käyttämättömiä siis.

Vierailija
99/135 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain, jos et pyyhi sillä. Jos pyyhit sillä ja laitat sitten taskuun niin ei ole varkaus. Sama jos otat vettä hanasta pulloon, niin se on varkaus mutta jos juot suoraan niin ei ole.

Vierailija
100/135 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajana toimiva nainen varautuu aina festari/bilereissuihin ottamalla osastolta kunnon krapulapakkauksen mukaan, sisältäen kaiken mahdollisen aina tikkausvälineistä nesteytystippapusseihin asti. On aika hulvattomia ne toisen päivän kuvat kun jengi makaa rivissä huonovointisena ja jokaisella tippa tippumassa.