Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaisitko ottaa netin kautta tavatun miehen omaan kotiisi ensitreffeillä?

Vierailija
17.01.2008 |

kokemuksia?

viikko tutustuttu netissä, mies vaikuttaa kivalta, on tulossa kotiini deiteille

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi ekat treffit johonkin julkiselle paikalle.

Vierailija
2/23 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset treffit aina julkisella paikalla, koska mistään ei voi tietää kuka se toinen oikeasti on! Kahvila tai pizzeria voisi olla hyvä paikka. Liian meluisessa ei voi kunnolla puhua ja toisaalta pitäisi olla sellainen paikka, että treffeiltä selviää tarvittaessa melko nopeasti ulos, jos ei yhtään nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin kävelylle jonnekin missä liikkuu muitakin ihmisiä ja sitten kahville tai syömään.

Tietty jos sinunkin (miehenkin vissiin) päämäärä on vain ja ainoastaan päästä pian panolle ja saada elämään jännitystä (hullu masokisti?) niin mikäs siinä?

Vierailija
4/23 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kauhujuttuja siellä lehdissä on ollut? täytyy myöntää, etten osaa pelätä ollenkaan. mies vaikuttaa ihan kunnolliselta ja vilpittömältä, ei panomielessä .

Vierailija
5/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika moni raiskaaja tai muuten vaan sekopää osaa hyvinkin vaikuttaa ihan normaalilta ja mukavalta. ideahan on saada luottamus. eikä suitä nyt mitään viimeisimpiä lehtiä ole tarvinnutlukea. treffiraiskaajia puhumattakaan muista hulluista on ollut olemassa jo isovanhempiesi lapsuudessakin.

Vierailija
6/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastaavasti mennä deitin kotiin

Vierailija
7/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mennä samalla taxilla miehen luo? ihan sama, missä tavattu`?

Vierailija
8/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä samalla tavalla yllätyksiä tule kuin ainoastaan netissä tavattua kotiin " raahatessa" . Jos on oikein varovainen, niin sitten tapaa julkisella paikalla useita kertoja ennen kuin pyytää kotiinsa.

Vierailija
9/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tuomita heti netti-deittaajia

Vierailija
10/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tapaamiskerta pienentää kuitenkin riskiä siihen, että on ryhtymässä johonkin vaaralliseen.

Turvallisuuden maksimoija pysyttelee vanhanapiikana koko ikänsä ja vielä sittenkin voi joutua puskaraiskaajan yllättämäksi!

Vierailija
11/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä vuotta ollaan naimisissa :)

Vierailija
12/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla oli 200 ¿ mukana ja paluulippu ja monen viikon matka, mies oli varannut hotellin minulle, mutta varaus oli miehen nimissä ja olin täysin miehen " hallinnassa" eli hän olisi voinut viedä minut vaikka minne lentokentältä jos olisi halunnut. Mutta eipä mitään ikävää sattunut, olen käynyt miehen vieraana jo useita kertoja.

Vierailija
13/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekielikin paljastaa paljon.

Vierailija:

miksi sitten moni nainen uskaltaa raaha miehen baarista yhden illan tuttavuuden jälkeen kotiinsa?

tai mennä samalla taxilla miehen luo? ihan sama, missä tavattu`?

Vierailija
14/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kirjoiteltu päivittäin ja vaihdettu valokuvia, sitäpaitsi mies osoittautui tavallaan tutuksi - oli yliopistolla tutkijana viereisellä laitoksella kuin minä itse.

Tässä tapauksessa tapasimme ensi kerran luonani ja hyvin meni, mies on täällä jo viidettä vuotta, naimisissakin olemme.

Mutta kysymykseesi vastaisin, että kannattaa olla tosi varovainen. Jos sinulla ei ole muuta todistetta miehen kunnollisuudesta kuin hänen omat sanansa netissä, harkitse tosi tarkkaan.

Vierailija
15/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen netin kautta tutustunut satoihin ihmisiin, heistä on tullut yleensä hyviäkin ystäviäni. Kuitenkin, oli asia mikä tahansa, niin ekat kerrat tavataan julkisilla paikoilla. En veisi baaristakaan mitään tyyppiä kotiini tai lähtisi tuntemattoman matkaan.

Vierailija
16/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin ulkomaille suoraan mennäkseni naimisiin, vaikkei koskaan oltu livenä tavattu. Hengissä edelleen. Tästä aikaa jo kymmenen vuotta.

Vierailija
17/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvinnut sitä pelätä, se oli ihan naurettava tapaus.. Pelkäs hysteerisenä mun _kissanpentua_, siis oikeesti!!!! :-D Sai kamalia sätkyjä, kun kissa yritti mennä tekemään tuttavuutta ja sopersi, et ei kai se yritä mitään. Hehee! Mulla oli pokassa pitämistä.. Ei se sit kauaa onneks viihtynyt :-D

Vierailija
18/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei mun tarvinnut sitä pelätä, se oli ihan naurettava tapaus.. Pelkäs hysteerisenä mun _kissanpentua_, siis oikeesti!!!! :-D Sai kamalia sätkyjä, kun kissa yritti mennä tekemään tuttavuutta ja sopersi, et ei kai se yritä mitään. Hehee! Mulla oli pokassa pitämistä.. Ei se sit kauaa onneks viihtynyt :-D

Vierailija
19/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisesti ei tavattu luonani, mutta tapaamispaikasta käveltiin meille, ja molemmat tiesivät etukäteen, että se olisi tarkoitus. Olisi kuitenkin ollut mahdollisuus perua siinä heti tavatessa.

Vierailija
20/23 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä mies kyytinyt minut kotiini, siitä lähti pitkä seurustelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi