Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ferrer-putiikista kokemuksia

Vierailija
23.04.2014 |

Onko kokemuksia tuosta Penttilän Ferrer-vaatekaupasta? Mikä hintataso? Vaatteiden laatu? Onko sellainen perus pieni putiikki, jossa myyjä seuraa joka liikettä?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:28"]

Ranskasta saa ihan normikokoisia vaatteita. Moni ranskalaisnainen on melko tanakkaa maalaistyyppiä vaikkei ylipainoista:) Sellaista joka kolmekymppisenä on lyhyt ja pyylevä. Mä en edelleenkään tajua tuota hypetystä pienistä ranskalaisnaisista. Viiksekkäitäkin ovat;)

[/quote]

Joo kyllä Ranskassakin tosiaan löytyy isompiakin naisia, varsin monella varsinkin takapuoli iän myötä leviää. Mutta siinä mielessä ovat minusta sirompia että monet naiset on luustoltaan vähän sirompia kuin suomalaiset. Itse olen joskus matkoilla Ranskasta vaatteita ostanut ja tuntui että minulla on turhan leveät hartiat varsinkin moniin muuten sopiiviin vaatteisiin, vaikken ole mitenkään erityisen roteva.

Vierailija
42/74 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:51"]

Saako tämmöisiä tai tämän tyylisiä Ferreristä? Tietääkö kukaan?

http://susannapenttila.com/wp-content/uploads/2013/03/Kuva-131.png

En halua mitään antavia kaula-aukkoja enkä tiukkaa alaosaa vaan jotain siistiä muodinmukaista jossa jokin juju, joten tuo olisi minun juttuni :)

[/quote]

Ai reikä mahassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti niin tyhmiä ja uskotte että nämä ferrerin kuteet on Ranskasta? Vaatteet ovat Kiinasta ja mitoitus sentakia niukahkoa. Kiinassa vaatekoot suunnilleen kaksi kokoa meidän koosta pienempiä. Tiedän vieläpä et Kiinasta saa noit aivan samoja kuteita kuin ferreriltä. Miksi Suomalaiset menee sekaisin kun kuulevat että jotkut vaatteet on tuotu muka Ranskasta? Ja ovat valmiita maksamaan "ryöstöhintaa". Ei Ranskassakaan kaikki niin glamouria ole kuin luulette :D Tuollaiset vaatteet mitä ferrerillä on, myytäisiin Ranskassa halpis tuotteina jossain torilla. Eihän nuo mitään laadukkaita merkkivaatteita ole. Tarkoittaako Suomalaisen mielestä merkkivaatetta kun on muka Ranskasta asti tuotu? Kiina tuotteita ja ferrer tekee todella hyvää voittoa kun myy tuotteet melkein 100% kalliimmalla. Susanna on hyvä bisnes nainen, mutta älkää nyt kaikkea uskoko. Itse en maksaisi tuollaisia hintoja ferrerin liikkeen Kiina vaatteista.

Vierailija
44/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosta pukkaa

Vierailija
45/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 13:18"]

http://www.seiska.fi/Hot-Babes/Susanna-Penttila-suostui-rohkeaan-alastonkuvaan-wau-mika-ilmestys/1060824

Upea leidi!

[/quote]UUH!! Kuuma tamma... :))

Vierailija
46/74 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:00"]

Näköjään ferrer avannut myös nettikaupan. Ite kun seikkailen ebayssä kohtuu paljon en voinu olla huomaamatta että samoja rättejä myy ferrer. Erotuksena VAAN 50e. hintaero :D Ferrerin sivuilla ei juurikaan ole myös mainittu että vaatteet olis mitään merkkiä..eli kuka haluaa maksaa jostain keinokuiduista hulluja summia kun netistä tilaa ulkomailta halvemmalla jos haluaa kertakäyttökamaa ostaa.

ESIM:

http://www.ebay.com/itm/Womens-Semi-Sheer-Sleeve-Embroidery-Floral-Lace-Crochet-T-Shirt-Top-Blouse-New-/161149406500?pt=US_CSA_WC_Shirts_Tops&var=460231188174&hash=item258540cd24

http://ferrer.fi/tuotteet.html?id=5/59

[/quote]

Ai, tästä olikin jo keskusteltu aiemmin.

Vierailija
47/74 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:20"]

Oletteko oikeasti niin tyhmiä ja uskotte että nämä ferrerin kuteet on Ranskasta? Vaatteet ovat Kiinasta ja mitoitus sentakia niukahkoa. Kiinassa vaatekoot suunnilleen kaksi kokoa meidän koosta pienempiä. Tiedän vieläpä et Kiinasta saa noit aivan samoja kuteita kuin ferreriltä. Miksi Suomalaiset menee sekaisin kun kuulevat että jotkut vaatteet on tuotu muka Ranskasta? Ja ovat valmiita maksamaan "ryöstöhintaa". Ei Ranskassakaan kaikki niin glamouria ole kuin luulette :D Tuollaiset vaatteet mitä ferrerillä on, myytäisiin Ranskassa halpis tuotteina jossain torilla. Eihän nuo mitään laadukkaita merkkivaatteita ole. Tarkoittaako Suomalaisen mielestä merkkivaatetta kun on muka Ranskasta asti tuotu? Kiina tuotteita ja ferrer tekee todella hyvää voittoa kun myy tuotteet melkein 100% kalliimmalla. Susanna on hyvä bisnes nainen, mutta älkää nyt kaikkea uskoko. Itse en maksaisi tuollaisia hintoja ferrerin liikkeen Kiina vaatteista.

[/quote]

Tällaistakin on tiedetty jo ennen tämänhetkistä kohua.

Vierailija
49/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastusta koko ferrer!

Vierailija
51/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samoja vaatteita saa muualta n.90% halvemmalla.

Vierailija
52/74 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen siitä, että kerrankin on pienikokoisille naisille ihania vaatteita! Ja kauniit värit! En ole missi enkä malli, ja käyn putiikissa into pinkeenä.

Vierailija
53/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
54/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan laittaa verkkokaupan pystyyn. Tilaan ensin Kiinasta halvalla rättejä,, huijaan vaatteiden olevan Ranskasta. Myyn ihan törkeään hintaan, kyllä Suomi nainen ostaa kun vaatteet ovat muka Ranskasta.

Vierailija
55/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:43"]Mä oon oikeasti kuvitellut jo yli 10 vuotta että se vaatevalikoima on jotain tällaista napajuttua ja tiukkaa piukkaa!

http://static.iltalehti.fi/viihde/viidakon_susanna-p_vi.jpg

Taitaa olla Suskin luonnollinen hiusväri tuo brunette, tosi kaunis tuossa kuvassa :)
[/quote]
Omistajan nokkaakin pistetty vähä petitetempääm kokoon sitten tuon kuvan oton.

Vierailija
56/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/74 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei käy putiikkirääsyt jos vaan on koko 38 suurin.

Vierailija
59/74 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuota suomen täydelliset venäläisnaiset ohjelmaa katsottuani mieleen että onkohan tämäkin puoti sellainen Ferrer 2: halpaa Kiina kamaa kalliilla kun luodaan idea luksuksesta http://www.daddysgirl.fi/siteshop/item/-/id/466

Elena kun blogissaan mainostaa niin Ferreriä kuin tätäkin ja miljoonaa muutakin firmaa ja tuotetta. Eihän siinä toki mitään pahaa ole mutta onhan se hassua jos samat kamat saa paljon halvemmalla ebaystä.

ostin aikoinaan 2 hametta Ferreristä. Olin tikkulaiha ja hameet maksoivat alunperin 500mk / kpl mutta olivat isossa alennuksessa ja taisin saada ne 25mk kappale. Jossain timbuktussa tehdyt mutta menin lankaan  nuoruuttani kun luulin niiden olevan jotain spesiaalia ranskanmaalta.

Alun perin menin tuonne bikinisivustollekin kun luulin että ovat Suomessa tehtyjä ja jotain uniikkia. 

Vierailija
60/74 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ebay kaman myyminen omassa liikkeessä laillista? Minäki haluan lyödä rahoiksi!!