Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla unelmiesi elämä? Millainen? Oletko saavuttanut sen kovalla työllä, vai onko se enemmän sattumusten summa? :)

Vierailija
17.01.2008 |

Kyselen siksi, että mulla on tilanne se, että huomaan usean suuren haaveeni olevan toteutumassa yks kaks yhteen sumaan. Pelkään, että nyt varmasti joku menee pieleen ja epäilen onneani!

Eihän sitä koskaan saa olla elämäänsä tyytyväinen, vaan kuuluu valittaa ja surkutella itseään, eikös ;) Tähän mäkin olen tottunut ja nyt täytyy se lopettaa kerta heitolla :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien elämäksi tuskin voin olotilaani kutsua. Minulla on synnynnäinen liikuntavamma ja muita terveydellisiä ongelmia. Olen varmaan ikuinen vanhapiika. Alaakin olen joutunut vaihtamaan terveydellisten syiden takia kertaalleen. Mutta ihan tyytyväinen olen kuitenkin. Sillä mennään, mitä on annettu.

Vierailija
2/2 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä. En nyt ole niin isoja unelmia koskaan tavoitellut. Mutta nälkä kasvaa syödessä.

Mun elämä:Hyvä mies, joka ei rikas mutta kohtuu palkkainen. Onnellinen tavallinen parisuhde.

Kolme lasta, omakotitalo (ei uusi), iso tontti ja kohtuullisen vastuullinen työpaikka odottamassa kun palaan äitiyslomilta.

Lapset ainakin toistaiseksi kohtuullisen terveitä ja omakin kunto kohdillaan.

Ja miten tähän päädyin? Kovalla työllä. Sisulla. Lähtöisin olen työläiskodista, jossa lapsia ei koulutettu eikä kannustettu. Jossain vaiheessa nuoruutta ajauduin aikalailla rupusakin joukkoonkin välillä.

Voisin näin jälkikäteen sanoa että nykyajan sanontojen mukaan olin jonkinlaista white trash porukkaa, vaikka silloin ei sellaisesta vielä niin puhuttu.

Sitten aikuistuin, aloin opiskella,jatkoin liikuntaharrastuksiani, tapasin mieheni, sain parempia työpaikkoja ja etenin urallani. Menin naimisiin ja saimme ihanat lapsemme.

Ainut haave on enää, että saisin lapsista kasvatettua kunnollisia ja fiksuja ihmisiä, pysyisimme kaikki terveinä ja että saisin oman akateemisentutkintoni suoritettua jonain päivänä loppuun.

Tässäpä tämä lyhykäisyydessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän