Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka löysit aikanaan tiesi AV:lle?

Vierailija
17.01.2008 |

Suositteliko joku, klikkasitko sattumalta keskusteluvalikosta " aihe vapaa" -kohtaa vai lueskelitko ensin jotain muita Vauva -lehden sivuja ?

Millaiset ensiaatokset AV sinussa sai aikaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vilkaissutkaan aluksi av:lle (kun en tiennyt mistä hauskasta jään paitsi)

Sitten pikkuhiljaa jotenkin vaan ajauduin tänne, kun selailin muita keskusteluosiota.

Nyt olen armottomassa av-koukussa!

Vierailija
2/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kun omat lapsetkin ovat jo teinejä ja äiti palstailee vauvapalstalla. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli vuonna 2000 ja muistelen että silloin kaikki oli yhtä " av" ta eli ei edes olisi ollut erillisiä palstoja eri aiheille??? ja systeemi toimi niinkuin nykyinen on-line. sitten jossain vaiheessa tuli eka uudistus ja palstajaot ja myöhemmin toinen uudistus jossa sivuista tuli nykyisen näköiset.

no, voi olla että muisti heittää ja palstajaot oli jo silloin olemassa... muistaako kukaan muu?

Vierailija
4/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama kuin kakkosella, lueskelin ensin vain odotus- ja vauvasivuja.

Jossain vaiheessa tammikuisille -07 tuli kamala kriisi, kun joku kirjoitti " näpäyttävänsä puolivuotiasta sormille" ja siitä oli kehitetty meteli aaveella. Sitäpä sitten tänne tulin haaskailemaan, ja täällä haaskailen edelleen...

Palstan hengen ymmärtämiseen meni ehkä pari päivää. :o)

Vierailija
5/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista odotellessa kaveri vinkkasi tänne ja kävin vain odotus- ja vauvapuolella. Muistan, kuinka oikeen itteä hävetti aluksi käydä vilkuilemassa av:a. Ja otin todella itteeni täällä esiintyvästä tyylistä, jatkuvasti. tämä joskus 03-04.

nyt olen jo karaistunut ja käyn av:lla kausittain, välillä tulee pieniä eroja, mutta jotenkin täällä on niin kivaa. ;) Masokisti, juu...

Vierailija
6/6 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käydä täällä vasta viime keväänä, ja löysin tänne vauvakuumeilijoiden puolelta. Nykyään jo asun av:lla eli pahasti olen kyllä koukkuun jäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi