Mies oli syönyt yöllä virpojille tarkoitetut suklaat!
Nyt ei ole enää mitään mukavaa annettavaa lapsille, jos tulevat virpomaan. Olen pettynyt. Ei varmasti lähde uusiakaan hakemaan, kun ei pidä virpomisperinteestä. Sanonko suoraan lapsille, että mies söi teidän palkan?
Kommentit (44)
Meidän namut syödään itse tästä eteenpäin. Jos virpojia tulee ovelle, sanon että valtio on vienyt namubudjetin, sori. :)
Otan osaa ap. Ei varmaankaan ole ainoa asia miten miehesi osoittaa itsekkyyttään. Kokemusta on kusipäisistä miehistä. Nykyään onnellinen sinkku. Hyvää Pääsiäistä kuitenkin!
Vaihda miestä. Paljon parempia löytyy.
Osta miehellesi ensi vuonna omat suklaamunat. Mitä isommat sen parempi. :) Kerro, että nämä ovat sitten sinulle ja nuo pienemmät ovat virpojille.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:49"]
Onpa sulla ihana mies kun tolleen on valmis pilaamaan lasten ilon.
Mä ku käskisin mun miestä ni ois jo juoksujalkaa kaupassa tollasen jälkeen.
[/quote]
Taitaa olla turhan isot luulot itselläsi. Luulen, että miehelläsi saattaisi olla toinen mielipide asiasta ja lähtisit itse kauppaan kyynel silmässä ja kämmenjälki poskessa!
Palkkahan annetaan vasta ensi sunnuntaina. Meilläkään ei avata ovea noille noidiksi pukeutuneilla virpojille. Virpomassa käydään omia sukulaisia ja tuttuja nämä kerjuulla kiertävät trullit ovat uusi ilmiö jolla ei ole mitään tekemistä virpomis perinteen kanssa.
Nämä avaukset ovat todella lapsellisia. Naurattaako teitä yhä uudelleen sekin, kun joku sanoo PIERU?
Ihhihhii, päiväkotimeininkiä.
Kuka aikuinen mies edes mussuttaa suklaata tuolleen... :O
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 10:49"]
Onpa sulla ihana mies kun tolleen on valmis pilaamaan lasten ilon.
Mä ku käskisin mun miestä ni ois jo juoksujalkaa kaupassa tollasen jälkeen.
[/quote]
Taitaa olla turhan isot luulot itselläsi. Luulen, että miehelläsi saattaisi olla toinen mielipide asiasta ja lähtisit itse kauppaan kyynel silmässä ja kämmenjälki poskessa!
[/quote]
Mulla mitää luuloja ole vaan kun kokemuksen tuomaa tietoa. Se tietää jo itsekin että parempi totella kuin että suutun.
Virpojille voi antaa pestyä jauhenlihaa. Se on terveellisempää kuin suklaat tai vanukkaat.
Ovikellon kohdalle post-it lappu, jossa lukee: "EI VIRPOJIA"
Pistän paremmaksi. Söin kaikki pääsiäiseksi ostetut ruoat ja join kaikki viinit ja ihan kohta lähden ostamaan olutta ja lonkeroa.
Vieläköhän 10 vuoden jälkeen ap on katkera miehen munien syönnistä?
Mikään ei ole muuttunut ??
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän 10 vuoden jälkeen ap on katkera miehen munien syönnistä?
Mikään ei ole muuttunut ??
Mikäpä täällä muuttuisi...
Voi ei, kävipä ikävä juttu. Meillä taas eukko söi virpojien suklaat. Eukolla on se laktoosi jutskaja sillä meni maha ihan sekaisin kun se ahmi 3 kiloa suklaata. Nyt se on paskonut joka paikan eikä oo enää puhtaita vaatteita eikä petivaatteita. Lapset itkee ja eukko yrjöää. Pyykkikone pyörii koko ajan eikä tiiä mihin noita vaatteita enää ripustetaan kuivumaan. Minuakin niin itkettää kun katson tätä kaikkea ja hajukin on ihan kamala. Nii.
Kai se antaa keräämänsä vanukkaat lapsille.
Mies voi näyttää omaa munaansa virpojille .
Pistät miehesi avaamaan oven virpojille. Älä ala hänen puolesta mitään selittämään.