Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko sinulla meni vatsan laskeutumisesta synnytykseen?

17.01.2008 |

Olen raskaana ja mulla on vatsa laskeutunut alemmas ja mietin, että kauankohan siitä voi mennä synnytykseen?

Miten sinulla?

Kiitos kaikista vastauksista:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko ollut jopa kolme, ellei neljäkin, viikkoa (meni kyllä 11 pv yli LAn...). Toka ei kai sinänsä edes laskeutunut sillä tavalla lainkaan, tai siis että olisi ollut kiinnittynyt ja kaikkea.

Vierailija
2/7 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta vatsa laskeutui rv32 ja poika syntyi rv36+4.

Nyt tästä toisesta vatsa laskeutui jo rv30 ja edelleen ollaan yhtenä kappaleena ;) Raskausviikkona nyt kasassa 37+3.

Nalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis kolme synnytystä takana ja juuri ennen ponnistusvaihetta lapset vasta laskeutuneet.

Nyt tämän nuorimman kanssa oli jo 8cm auki, kamalat supistukset ja ollut koko ajan pystyasennossa eikä lapsi vielä kunnolla laskeutunut. Vähän saman kaavan mukaan mennyt aiemminkin.

Vierailija
4/7 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiselta laskeutui pari viikkoa enne synnytystä,käynnistettiin yliaikasuuden vuoksi. Toiselta ei laskeutunut koskaan. Oli tosi korkealla vielä ponnistusvaiheessa. Että minusta niin tapauskohtainen

Vierailija
5/7 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni useita viikkoja, vai olikohan jopa yli kuukausi. Esikoisen kohdalla meni muutamia viikkoja mutta kakkosen ja kolmosen aikaan laskeutui aika aikaisin. Ei siitä kai voi päätellä mitään.

Vierailija
6/7 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli supistuksia viikosta 24, jolloin jouduin vuodelepoonkin hetkeksi. Vauva oli laskeutunut ja kiinnittynyt viikolla 28 niin, ettei päänmittaa enää ultrassa saatu. Kuitenkin mentiin yli niin että ropisi. Tyttö syntyi viikolla 42+3(!!) käynnistettynä. Että ei tosiaan voi ennustella mitään tuosta. Harmi. :(

Vierailija
7/7 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 34 ja just vasta jäin äippälomalle. Ei ole kiirettä synnyttämään.

Kiitos kaikille vastanneille:)