Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö? Mä tykkään: Etuovi 167044 Tampereella

Vierailija
17.01.2008 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta hirveä kokoon nähden, mutta kaiketi tuo lasketaan arvoalueeksi. Pienen perheen kiva tasokas koti.

Vierailija
2/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuudessaan asunto on ihan kiva ja hienosti sisustettu. Sijainti ok, mutta ei nyt ihan " rannassa" (=kesällä puut peittää järven). Hyvää tietysti se, että taloyhtiö on uusi ja auton saa oven eteen.

Mutta sitten niitä miinuksia, kun kerran kuitenkin puhutaan tuon hintaluokan rivitaloasunnosta...

Sisustus sinänsä on nätti, mutta toisaaltaei kukaan sisustusta osta vaan asunnon. Kuinka paljon kannattaa maksaa siitä, että asunto näyttää noilla huonekaluilla sisustuslehdeltä? Perushyvään asuntoon tekee 30 000 Eurolla upean remontin, joten ihan mahdottomia tuosta kunnostakaan ei kannata maksaa. Jos vaikka rinnalla olisi samankokoinen asunto, samantasoiselta paikalta ja kohtuullisen uusi, niin pyynti olisi 100 000 Euroa vähemmän ei-niin-trendikkäillä pinnoilla... Yksi miinus on myös se, että makuuhuoneita on nyt kaksi ja jos tuon yhden jakaa, niin aika pienet kopit tulee.

Aika mahdotonta tuosta asunnosta on saada lähellekään tuota pyyntihintaa, vaikka tietysti se kallis onkin tuolla iällä, sisustuksella ja järven läheisyydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuttaisi!

Vierailija
4/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tosi lähellä. Ja kauppoja ja muita palveluja ei taida olla Villilässä yhtään mitään. Eli käytännössä taitaa aina joutua lähtemään autolla, vaikka menisi vain kioskille. Eli vähän tyhmässä välissä mun makuuni toi paikka. Ja tolle moottoritiellekin muuten joutuu ajelamaan vähän matkaa, kun rampille on matkaa, vaikka itse moottoritie onkin varmaan muutaman kymmenen metrin päässä.

Vierailija
5/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikuna maksaisi tuosta liki 400 tonnia. Sisustus on hyvin basic, missäköhän se näkyy, että on tehty " runsaasti meriittejäkin saavuttaneen sisustusammattilaisen suunnittelemia muutostoitä erittäin laadukkain materiaalein." Voi olla, että on, mutta kuvista sitä ei - anteeksi vaan - näe. Ihan ok, mutta ei mitään poikkeavaa.

Ja kuten edellinen oivasti sanoikin, tuosta ei kannata maksaa hurjasti, koska tuon kokoisen uudehkon asunnon saa rempattua vähemmälläkin fyffellä.

Vierailija
6/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin aika tavanomainen perusrivari. Alueesta en tiedä muuta, kun että keskusta on kaukana ja oma auto (tai kaksikin) lienee välttämätön työmatkojen ym. kannalta. Niissä kaksitasoisissa uusissa rivareissa on monta hulppeaa uutta asuntoa myynnissä ja itse asiassa olen käynyt siellä näytöissäkin. Mutta hinta tuntuu ympäristöön nähden kovalta, piha-alue on aika ankea ja kerrostalomainen. Ehkä joku paikallinen voisi kertoa alueesta vähän tarkemmin, että onko tosiaan niin hyvää kuin hinnan perusteella voisi luulla.

Vierailija
7/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneet on aika toheloja, karmea " takkahuone" kun kamina on keskellä lattiaa. Ihan kaunistahan se on kun on uutta mutta en haluaisi asua tuolla. Ja kamalan kaukana keskustasta.

Vierailija
8/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieti mitä muuta samalla hinnalla saa Tampereella!!

Vierailija
9/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjällä taitaa olla aika optimistinen käsitys asuntonsa arvosta.

Vierailija
10/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen voi jokainen tehdä

Vierailija
11/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ollut minusta edes mitenkään erityisen hienosti sisustettu, vaan todella tavanomainen. Ei siinä siis mitään vikaakaan ollut.

Vierailija
12/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus moderni, sijainnista en osaa sanoa kun en Tretä tunne. Kiinteistä kalusteista en tykännyt korkealle sijoitetusta mikrosta (syliinhän se pinaattikeitto valuu, kun noin korkealle nostaa). takkahuone karsea. Itse asiassa aika perusrivari, erikoinen liesituuletin ei vielä tee huushollista upeaa :) Vaikuttaa ylihintaiselta.

Vierailija
13/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti itse aloittaa omilla kommenteillani mutta sitten tuli lasten kakkakriisi ja jne. jne.

tarkoitukseni oli kuulla mielipiteitänne just sisustuksesta. asuntoa en ole etsimässä tms. vaan tykkään huvikseni katsella etuoven kohteita (juu, harrastuksia on moneen lähtöön...).

itse tykkäsin sisustuksesta mutta itse asunto on mielestäni tosi kallis. etenkin takkahuoneen tapetti oli mieleeni. ja iso plussa pienestä kaminamaisesta takasta. musta on kiva, että on " uskallettu" laittaa pieni takka eikä sellaista isoa kohloa kun usein rivareissa näkeen. mielestäni on takan koko suhteessa asuntoon siis.

laitan linkin toiseen samantyyppiseen, joka on mielestäni vieläkin villimmin hinnoiteltu. kaunis sisustus mutta sijaisti aivan pyllystä -ja hinta siis hirveä.

ap

Vierailija
14/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tässä:

etuovi ja 18346

rivari pahamaineisella nokialla, ja vieläpä siellä paskavetten puolella.

Vierailija
15/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole mennyt kaupaksikaan.

Vierailija
16/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Nokian kämppä oli myös kauniisti sisustettu ja rempattu, hintatasosta en tiedä yhtään, mutta veikkaisin että nyt on hyvä aika tinkiä.... Itse en kyllä tuonne muuttaisi jo sijainninkaan vuoksi. Voi olla pikkuisen vaikea saada nokialaisia asuntoja myytyä kun vesijohdoissa muhii vaikka mitä.

Laitapa ap vaihteeksi sellainen kämppä jossa hinta-laatutaso on mielestäsi kohdallaan (vai onko sellaisia?) Täällä toinen etuovi-aktiivi, tosi me kyllä etsimme asuntoa ihan oikeastikin.

Vierailija
17/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista haette? ihan noin niinkuin mielenkiinnosta...

ja noihin kahteen ihastuin sisustuksen takia. funtsaan vähän aikaa tota hinta-laatusuhdetta...

Vierailija
18/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella kaikki alueet käyvät. Okt, paritalo tai rivari, ei peruskuntoinen! 4h+k+s.

Vierailija:

millaista haette? ihan noin niinkuin mielenkiinnosta...

ja noihin kahteen ihastuin sisustuksen takia. funtsaan vähän aikaa tota hinta-laatusuhdetta...

Vierailija
19/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en ulkonäöstä enkä takkahuoneesta enkä liesituulettimesta.:D

Vierailija
20/35 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi 392671 on ollut Nokialla myynnissä kohta yli kaksi vuotta. luulisi saavan jo huokealla. itse en tykkää materiaaleista mutta sijainti on hyvä (tkl:n pysäkille 1 km) ja hinta alkaa olla kohdallaan. alue on mukava ja ympäröivä luonto upeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi