Närästääkö teitä muita nämä?
Chilipähkinät?
Banaani?
Juustot?
Perunasalaatti?
Vehnäpulla?
Perunamuussi?
Kommentit (6)
sipuli, ruisleipä, paprika, etikkaiset jutut esim. kurpitsapikkelsi, kurkkusalaatti, sinappi, ketsuppi, paistetut ruoat, tonnikala.
Mua EI närästä:
piimä, jugurtti, maito, pelkkä peruna, juusto, raejuusto.
Mikä on teillä se TAKUUVARMA ruoka joka EI närästä?
eli pelkkä vesikin närästi (ja ihan pelkällä vedellä ei olisi kovin pitkään jaksanutkaan...).
ei-raskaanakaan ei ihan takuuvarmoja ei-närästäjiä ole mutta takuuvarmat närästäjät on ruisleipä, viinit, erityisesti kuohuviini ja valkoviini, siideri, etikat ja etikkaiset ruuat, erittäin tuliset ruuat, glögi, paistetut ruuat.
Chilipähkinöitä en ole maistanut. Jotkut väittää, että tulinen ruoka närästää, mutta ei se nyt niin kovin ainakaan mua närästä.
vastaa:
kolme kertaa oon nyt kokeillu, ja vielä en ole löytänyt ruokavaliota joka Ei närästäisi. " Parhaimmillaan" yksi vaalea paahtoleipäviipale margariinilla ja lasi vettä sai aikaan AIVAN h*******nmoisen närästyksen. Lakkasi sitten aikanaan synnytyssaliin.
KOSKAAN ei ole nakit & muusi maistunut niin hyvältä, kun keskimmäisen syntymän jälkeen osastolla.. muistelen vieläkin lämmöllä:)
Eli mun kokemuksen perusteella, syö mitä suu napsaa, laskun maksat jokatapauksessa jälkikäteen.
Voit vastata vaikka närästäisi raskaana, itsekkin olen! Haluan vain kartoittaa mitä uskaltaa syödä ja mitä ei! Eikö teitä närästä chilipähkinät? En ole uskaltanut kokeilla!