G: Oletko kauniimpi kuin miehesi ex?
Kommentit (29)
Olemme todella erinäköiset, ex lyhyt ja vaalea, minä pitkä ja tumma. Molemmat olemme yhtä koulutettuja, ja muutenkin jutut osuvat hyvin yksiin. Mutta kauneusaste, eiköhän sekin ole aika samaa tasoa. Lisäksi exänsä kanssa mies oli joskus teininä yhdessä, minut hän tapasi joskus reilu parikymppisenä joten välissä ehti kulua viitisen vuotta... Nyt ex on miehen parhaan ystävän kihlattu, ja he molemmat ovat yhden lapsemme kummeja :)
Ei tule heti mieleen mitä samaa meissä olisi paitsi että olemme naisia.
minusta ex on ihan laatumimmi ja kiltti luonteeltaan.
Itse tällainen pulskempi perussuomalainen tantta. Muu ratkaisee sitten vanhemmalla iällä kun teininä.
Kauniita ollaan kaikki..
Ja olen sitä mieltä että komeat miehet ei edes seurustele rumien kanssa, saavat parempaakin!
Se kuka on ruma kenenkin mielestä on sitten katsojan silmässä..
oon nähnyt samoissa ympyröissä kun liikutaan nyksäni exää viikoittain monta, monta kertaa ja sen ON kaunis!
Pieni, vaalea, hoikka, iloinen, eläväinen, nätisti pukeutuva jne jne..
Monta kertaa oon katellut sen iloisen kävelytyylin perään (kattonut sen kiinteää peppua) ja miettinyt, mitä mun nyksä tuntee kun mua jyystää....
Niin ja ite oon kaiken vastakohta.
Minä: 165cm ex 181cm
minä: 64kg ex n. 70kg
minä vaalea ex vaaleahko
minä kasvoista kaunis ex kamala heppanaama
minä vartaloltani vähintäänkin kamala ex hyväkroppainen ihan syntyjään
minä urheilullinen ex urheili kun otti kenkiä jalastaan
mulla kauniit kädet exällä myös
minä pukeudun hyvin ex pukeutuu vielä paremmin
mulla todella pitkät hyväkuntoiset hiukset exällä puolipitkät haperot
minä olen 35 ex on 45
...huonomman valitsi.
on serkkuni, meissä aika paljon samaa näköä.. serkkuni mielestäni kauniimpi:) jä tämö tapahtui sattumalta... kun tapasin mieheni en tiennyt että hän oli ollut serkkuni kanssa eikä mies tiennyt että olin exänsä serkku, ravintolassa tavattiin
Eli rumempaan vaihtaa vaan koko ajan mun exä.