Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammikuiset vko3 to-pe

17.01.2008 |

Uutta pinoa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Satsuma! Oli jo aikakin sun saada vauva syliin.

Allu: Ihana kuva! Onneksi meni kuitenkin kaikki niin hyvin Neean kanssa, vaikka välillä olikin jänniä aikoja.

Siiricata: Toivottavasti kaikki hyvin. Ja jos ei olekaan, niin sitten vaan hoitamaan oireet pois synnytyksellä. Onnea matkaan!

Ametisti: Paljon onnea! Niin se vaan seura multa hupenee pikkuhiljaa ja mä taidan jäädä viimeiseksi mohikaaniksi pitämään pinoa pystyssä. :) Loppu hyvin, kaikki hyvin. Tsemppiä hormonihöyryihin.

Nyt alkaa olla enimmät hoidettavat asiat pulkassa, joten ei enää olisi niin hankalaa, jos tästä tarvitsisi synnyttämään lähteä. Siitä rohkaistuneena uskaltauduin tänään vähentämään ekoterrorismiani ja kävelin kodin ja päiväkodin väliä (huimat puolisen kilometriä) pariin kertaan. Teki ihan hyvää, vaikka itseäkin huvitti etanavauhtini. Huomenna taitaa olla tiedossa pelkkää sadetta vaakasuoraan, joten taidan pysytellä sisätiloissa.

Vieläkin on mieliala ihan ok, tekemistä kun vielä riittää eikä ole liian tukala olo. Eilen illalla tosin meinasi huumori loppua kun närästi niin maan penteleesti. Vielä kun tietäisi, mitä väärää menin syömään, jotta osaisi sitä sitten välttää tulevina iltoina... Isäni tuossa soitteli ihan asiaakin, mutta kysäisi samalla jotain vauvasta. Isä ei meinannut millään ymmärtää kun selitin, että ihan oikeasti voi mennä vielä neljä viikkoa ja ettei se laskettu aika ole mikään takaraja. Höh, lapsenlapsia sillä on kohta yhdeksän, mutta mun olis varmaan pitänyt sanoa tammikuun lopun sijaan, että tammikuun puolivälin ja helmikuun puolivälin välissä. ;)

Strutsi ja minihupi 38+2

Vierailija
22/26 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Täytyy käydä heittämässä tämä päivittäinen kirjoituskeikka taas.

Voi hitsi miten söpö kuva oli tosiaan Allulla! Aivan prinsessa :)

Ja onnea Ametisti! Aika ruljanssi taisi olla synnytys ja käynnistys. Hienoa, että kaikki meni kuitenkin hyvin. Toipumista synnytyksestä ja kaikkea hyvää teidän uudistuneelle porukalle.

Strutsi, älä kävele nyt liikaa! Sovitaan että minä kävisin ensin synnyttämässä...heh..jooko ;)

Tänään ei neuvolassa yhtään mitään uutta ja kaikki kuten aikaisemmin. SF-mitta oli laskenut sentin viime viikosta. Eikös se ole ihan hyvä merkki? Voisiko joku rohkaista. Tänään kävelin liikaa (kaupunkihengailija) ja paikat on niin kipeät että välillä joutuu uliseen ääneen. Sorry taisin tästä eilen jo mainita. Verenpaineet on mulla hieman nousussa myös täällä kotona. Vielä saan pidettyä ne kuitenkin suht. normaalina eikä varsinaisesti ole kyllä mitään mitään ihan raskausmyrkytykseen viittaavaa. Joten uskon, että pikemminkin kyse on vaan mun taipumuksesta nostaa paineita. Oon niiden suhteen aika herkkä ja geneettisesti taipuvainen.

TUrkoosi: mua kauhistuttaa kylllä ajatus että oma raskaus menis 24 pv yli!!! Pidä sä toi fiilis!

Kaikille voimia!!

Magda_lena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti...

tänään oli neuvola ja paino oli noussut maanantaista 1,8kg!!jalat on turvonneet kaksinkertaisiksi, nilkkoja ei ole ja jalkoja pakottaa. sattuu...

jos tämä ei kohta käynnisty niin...sanonko mitä! tällä hetkellä painoa on tullut yli 20kg. suurin osa on turvotusta mutta ei ne luvut mukavia ole...

valitusta...menen nukkumaan. ehkä huomenna on parempi päivä...

MiiKaro 40+4

Vierailija
24/26 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi ma 14.1. tyttö, mitat 3380g ja 48,5cm. Synnytys sujui nopeasti (kok.kesto 3,5h) mutta ehdin saada haluamani minispinaalin, joka toimi hyvin. Nyt kolmatta päivää käärön kanssa kotona :)

Onnea kaikille synnyttäneille ja tsemiä vielä odottaville!!!

Vierailija
25/26 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille vauvan saaneille ja tulkaa pinoon vauvat-puolelle!!! Siellä meillä jo vauhdissa vauva-arjen jutut=)

Kaikille mahakkaille oikein paljon voimia loppurutistukseen ja sympatiaa=) Kyllä se palkinto on pian jokaisen käsillä=)

sammermanni ja tyttö 3vkoa

Vierailija
26/26 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan täälläkin!

Ei jaksais enää yhtään olla raskaana...

Eilen tuli kauppareissun jälkeen muutama lupaava supistus, muta kun kävin lepäämään sohvalle, niin siihen hyytyivät.

Toissapäiväinen siivous sekä sauna, ei tehoja. Kolmas ässäkin tuli todella pitkästä aikaa testattua, mutta ei siitäkään mitään hyötyä.

Ja mies on ollut jo yliviikon isyyslomalla, kuluu päivät hukkaan.

Nyt koiran kanssa tuonne ihanaan ilmaan ja pyykkitupaa varaamaan, että saa uuteen kotiin puhtaat matot (meillä muutto siis 30.1.!)

Omanapaisin valitteluin,

eve 40+5