Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulle ei tule koskaan keskenmenoja?

Vierailija
17.01.2008 |

Olen ollut 12 vuotta ilman ehkäisyä, sinä aikana kuusi raskautta joista tuloksena kuusi lasta. Nyt on seitsemäs raskaus menossa.

ihmetyttää vaan kun tuntuu että ne keskenmenot on niin yleisiä että miksi minä olen niiltä välttynyt?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin vaan että miten niitä ei ole mun kohdalle osunut. En nyt laske keskenmenoiksi niitä mahdollisia kemiallisia joista en ole ehtinyt olla edes tietoinen. ap

Vierailija
22/27 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset on siis tulleet normaalisti jne.

Kiitä onneasi. Itselläni viisi raskautta ja kolme lasta. Ensimmäinen km oli vasta toisen raskauskolmanneksen alussa ja oli henkisesti hyvin vaikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ylpeile. Eihän se minun ansiotani ole. Mietin vaan että onko kyse enää sattumasta kun tässä on näin kauan aikaa mennyt...vai voiko olla niin, että mulla on tässä suhteessa hyvät geenit tai jotain. Ja sehän ei mikään ylpeilyn aihe ole vaikka niin olisikin, eihän niitä geenejä itse valita. ap

Vierailija
24/27 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanompahan nyt että, olen itse monesti pienessä mielessäni kiitellyt kuinka minua on siunattu. Kaksosraskaudessa oli eväät jo kaikenlaisiin komplikaatioihin, syinä ikä, neljäs raskaus, kaksosraskaus.

Vierailija
25/27 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simple as that. Nyt voit poistua palstalta.

Vierailija
26/27 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin olisi mielenkiintoista tietää mihin perustuvat nuo niin-ja-niin moni kokee keskenmenon...nimittäin suurin osa naisista synnyttää vain pari lasta, eli kovin pitkää aikaa ei monilla siihen keskenmenoon ole mahdollisuuttakaan.

ap, joka ei suinkaan poistu palstalta vaan siirtyy muihin ketjuihin ;)

Vierailija
27/27 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei ole tullut *taikauskoisena koputtaa puuta*, enkä kyllä kelleen toivoisikaan sitä.