Miksi mulle ei tule koskaan keskenmenoja?
Olen ollut 12 vuotta ilman ehkäisyä, sinä aikana kuusi raskautta joista tuloksena kuusi lasta. Nyt on seitsemäs raskaus menossa.
ihmetyttää vaan kun tuntuu että ne keskenmenot on niin yleisiä että miksi minä olen niiltä välttynyt?
Kommentit (27)
No kun nainen tulee raskaaksi, hän menee neuvolaan, jolloin katsotaan laskettuaika jne, mutta voi voi, raskaus meneekin kesken ja naine soittaa neuvolaan, ettei meille tulekkaan vauvaa ja se kirjataa nylös tietoihin. siitä sitten lasketaan kuinka moni nainen on ollut raskaana ja kuinka moni on mennyt kesken. Got it??!! Ei kannata varmaan lisääntyä ap, jos äly on tuota tasoa.
Suurin osa keskenmenoista tapahtuu niin aikaisessa vaiheessa, että nainen ei edes tiedä olevansa raskaana.
Vierailija:
Olen ollut 12 vuotta ilman ehkäisyä, sinä aikana kuusi raskautta joista tuloksena kuusi lasta. Nyt on seitsemäs raskaus menossa.ihmetyttää vaan kun tuntuu että ne keskenmenot on niin yleisiä että miksi minä olen niiltä välttynyt?
Saman naisen viisi seuraavaa raskautta olisivat saattaneet mennä kesken jos hän olisi antanut itselleen mahdollisuuden tulla raskaaksi?
Jos keskenmenoja tutkittaisiin vain ehkäisyä käyttämättömiltä naisilta, saataisiin ehkä oikeammansuuntaista kuvaa tilastoihin.
Kitteni-81:
No kun nainen tulee raskaaksi, hän menee neuvolaan, jolloin katsotaan laskettuaika jne, mutta voi voi, raskaus meneekin kesken ja naine soittaa neuvolaan, ettei meille tulekkaan vauvaa ja se kirjataa nylös tietoihin. siitä sitten lasketaan kuinka moni nainen on ollut raskaana ja kuinka moni on mennyt kesken. Got it??!! Ei kannata varmaan lisääntyä ap, jos äly on tuota tasoa.
Jos samalla naisella olisi keskenmenoriski/alttius vaikkapa 40%, ne tulisivat näkyviin jos hänellä olisi useampia raskauksia.
Toinen käsekee poistua palstalta mikä ei kerro suuresta älystä, toinen haukkuu muuten vaan älyä.. Kun sanat ei riitä, pitää haukkua! Hahah! Jeesus sentään mitä sakkia täällä taas pyörii.
Vai mitöä tarkoitat viestilläsi? Eikö olettamus " jokainen saa joskus keskenmenon" vääristöisi tilastoja?
" Saman naisen viisi seuraavaa raskautta olisivat saattaneet mennä kesken jos hän olisi antanut itselleen mahdollisuuden tulla raskaaksi?
Jos keskenmenoja tutkittaisiin vain ehkäisyä käyttämättömiltä naisilta, saataisiin ehkä oikeammansuuntaista kuvaa tilastoihin."
Kitteni-81:
" ei kannata varmaan lisääntyä jos äly on tuota tasoa..." ????
Olit ainakin rohkea kun kirjoitit nikilläsi. Nyt menenkin penkomaan sun muita kirjoituksia!!
miksi minun vanhimmalle lapselleni (yksi neljästä) tuli leukemia, kun sanotaan, miten harvinainen se kuitenkin on? !!!
oisko faktaa?
Voin kertoa suoraan, että olen kirjoitellu vauvakuume-sivuille. On näillä sivuilla ennenki kirjoteltu omilla nikeillä kärjistäviäkin tekstejä!
" Ai niin, jos onnistuin klopioimaan niin ettei värit näy niin pahoittelen, oon vähän tonttu vielä näissä väri- ym. hommeleissa :D"
Itseasiassa voin hyvinkin tunnustaa olevani tumpelo joissain asioissa ja älykäs joissakin, niin varmaan ap,kin on. Kunhan vähän palo käämit ton prosentti-kysymyksen kanssa, pahoittelen :)
Saakohan edes kun noin loukkaavasti muille mielipiteitään sanelee :/
(ei kannata lisääntyä jos äly tuota tasoa...)
Sen kerran kun joku laittaa nimimerkillään, on hyvä vain! Monestihan täällä haukutaan niitä jotka eivät uskalla kirjoittaa nimimerkillä :)
Turhaa vaan poltit käämisi kun et oikeasti tutkimuksen tekemisestä paljoa ymmärrä.
Hyvä perimä. Eikös keskimäärin joka kolmas raskaus mene naisella kesken?
Tiedän erään äidin joka on saanut 11 keskenmenoa ennen ensimmäistä lasta.
Et vaan tiedä sitä. Ne on tosi yleisiä, sillä [b]vain 12% hedelmöityneistä alkioista syntyy vauvana[/b] - loput menee kesken joko ihan alussa tai myöhemmin.
Tämä on fakta.
No ei se nyt ihan noin mee. Joka viides nainen kokee keskenmenon eli ei ap ihan luonnonoikku ole vaan samanlainen kuin suurin osa naisista.
että km voi tulla kenelle tahansa. Ei ole perinnöllistä. Jotkut sen vaan joutuu kokemaan (esim. minä) enkä sitä kenellekään toivo.