Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnetko äitejä jotka haluaa nimenomaan VAUVOJA?

Vierailija
17.01.2008 |

Tunnen yhden jolla on monta lasta. Se vauva-aika ja vauvan hoitaminen on tästä äidistä ihanaa. On itse sanonut kuinka on aina surku kun lapset kasvaa. Isommat jäävät sitten aina syrjään, kun äiti keskittyy itsensä ja vauvan väliseen suhteeseen. Äiti käyttäytyy minusta jotenkin välinpitämättömästi isompiin lapsiinsa. Minusta tuo on itsekeskeistä, ihan kuin äiti vaan haluaisi toteuttaa jotain omaa hoivaviettiään tai tuntea olevansa jollekin korvaamaton.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kahdeksannesta haaveilee. Aina pitää olla se VAUVA. Se äiti ikäänkuin elää elämänsä vauvan kautta. Jonkunlainen pakkomielle. Isommat lapset on sitten tosiaan vähän enemmän ja vähemmän tuuliajolla, kun ei äiti ehdi tai jaksa heidän asioihinsa vauvan hoidolta puuttua.

Kaiken lisäksi tätä äitiä kovasti ihaillaan, kun " jaksaa pyörittää niin ison perheen arkea" - p*skat se mitään pyöritä, netin ääressä istuu päivät pitkät ja imettää vauvaa. Työssä käyvä isä sitten hoitaa huushollin. Ja isoimmat lapsista kaitsevat pienempiään.

Vierailija
22/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttua vieraille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen tutkimusaihe: naiset jotka elää täysin vauvan kautta. Varmaan sitä on joku tutkinutkin? t ap

Vierailija
24/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan kuulla miten helppoja ja kilttejä lapseni ovat. Minusta ne ovat vain raivostuttavia ilkiöitä.

Vierailija
25/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki uutta ja vauvantuoksuista... Itseasiassa esikoista odottaessani tunnistin jo vauvaihmisen itsessäni ja rehellisesti pelkäsin miten tunteeni muuttuvat vauvan kasvaessa.

Onnekseni olen nyt kahden lapsen kohdalla saanut huomata rakkauden vain kasvavan ja kuinka ihana on nähdä kuinka vauvasta kehittyy oma pieni personansa. Nyt taaperon ja leikki-ikäisen äitinä tuntuu vauvoja katsoessa että olivat kuinka ihani ja suloisia hyvänsä, niin olen muuttunut enemmän äidiksi jota viehättää isommat lapset ja näiden kanssa käytetty aika.

No, varmaan seuraavan vauvakuumeen myötä sitten taas vanha minä pääsee esiin.

Vierailija
26/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllähän sitä puhutaankin aina VAUVAkuumesta, ei lapsikuumeesta. Hassua miten erilaisia ihmiset ovat; minusta itsestä se vauva-aika on kaikkein rasittavinta ja haluaisin lisää lapsia jos ei tarviisi koskaan enää kokea sitä. Adoptioon... ;)

Vierailija
27/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein tippa linssissä katselen vanhoja kuvia ja muistelen lasteni alkuhetkiä. Kuitenkin tällä hetkellä viihdyn paremmin isompien lasten maailmassa enkä kaipaa uutta vauvaa. On ihanaa kun lapsista on oikeasti seuraa ja samalla saa jo itsekin omaa vapautta kun ei ole kokoaikaa pienessä kiinni.

Kaikessa puolensa.

Vierailija
28/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyttö on kaikenlisäksi varsin nuori... Oli raskaana, toivoi saavansa pienen pienen tuhisevan ihqun ihanan nyytin... ja saikin isokokoisen vauvan... Ei ollutkaan se pienen pieni...

Vierailija
29/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naa.

Vierailija
30/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt jokainen varmasti kokee lapsensa syntymän ja ensikuukaudet herkkinä, mutta tässä ajettiin takaa juui niitä naisia joille ainoastaan tuo aika merkitsee jotain. Heitä ei enää isommat lapset niin kiinnosta vaan haluavat elää vain vauvojen kautta jättäen toiset lapset vähemmälle.

Vierailija
31/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse odotan kuin kuuta nousevaa että tämä vauva aika on ohi ja enempää en tee sillä en voi sietää vauvoja!! Kestän tämän vain sillä ajatuksella, että se on vuodessa ohi!

Kaksi lasta riittää minulle.

Ihmettelen aina ihmisten ihasteluja kun näkevät vauvoja. Itseä karmii. Yksikin kaveri sanoi että siitähän se vauvakuume tulee kun niitä katselee. Itse sain 5 vuoden aikana järjestettyä pääni niin että kestän sen vauva-ajan, kun " palkintona" on ihana LAPSI.

Vierailija
32/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla vain 2 lasta.

Vauva-aika on niin ihanaa ja herkkää kaikkine valvomisineen ja itkuineen. Rakastan sitä pientä tuhisevaa nyyttiä, mutta niin rakastan myös näitä isompia ja jaan heille aikaani yllin kyllin.

Mutta silti on sanottava että nautin aivan suunnattomasti siitä pienestä vauvasta. On ehkä parasta pidellä pientä vastasyntynyttä vauvaa sylissä ja nuuhkia ja suukotella sitä :)

Vauvakuume vaivaa, vaikkakaan emme ole aikeissa lisää lapsia yrittää...Raskausaika oli helvettiä sekä myöskin synnytys.

Vierailija
33/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin aina kysellään että eikö olekin ihana vauva ja eikös tekisi mieli itsekin saada taas tuollainen.... No ei! Lähinnä säälittää kaikki vauvojen äidit ja kaikki se yöhäröily ja TISSUTTELU ja liinailu ja kaikki... Ehkä omasta vauvakokemuksesta on vielä liian vähän aikaa mutta en mistään hinnasta lähtisi siihen vähään aikaan.

Vierailija
34/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin yh, jolla jo seitsemän lasta ja taas pitäisi saada uusi. Kuudella ekalla sama isä ja vikalla eri. toistaiseksi vikalla. lapsilla vaikka mitä ongelmia ja sairauksia ja isommat kohta ihan heitteillä vaan ei kun lisää vauvoja pitää saada.

Vierailija
35/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä äidillä on 5 lasta ja taaperoikäisistä isommille hän on niin ilkeä että sitä voisi sanoa kiusaamiseksi. Ette edes halua kuulla miten hän lapsilleen aukoo päätään =(.

On tunkemassa laumaansa koko ajan hoitoon meille ja muilla (mielelläni otankin kun itsellä samanikäisiä) ja sanoo, että haluatte vielä pitää pidempään, kun pitäisi hakea pois.

Vauva on aina ihana ja saa kaiken huomion ja isommille pitää huutaa ja mesota jos yrittävät edes koskea vauvaan koska eivät kuulemma osaa riittävän hellästi (ei ole totta).

Itsekin olen aivan vauvaihminen, mutta tiedän rajani etten enempää kuin kolmea lasta halua, kun ei riitä resurssit kasvattaa heitä aikuisiksi asti taaten hyvän elintason.

Vierailija
36/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset sekopäät lisääntyy, valitettavasti.

Vierailija
37/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan, että lapset kasvavat isommiksi ja osaavat kaikke uutta, lukea, laskea kirjoittaa, puhua jne... .

Vierailija
38/38 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä äidillä on 4 lasta ja viides kohta tuloillaan. Vauva on se ihana juttu, mutta kun vähän kasvaa niin uutta pitäisi heti saada.. No ei siinä mitään, hoitaisi ne vanhemmatkin lapset.. Ei edes jakseta pukea lapsia, että ulos mentäisi. Ja heti kun raskaustesti näyttää plussaa, vedetään äitiyshousut jalkaan ja ollaan niiiin raskaana =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi