Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on reimateceilla yms. puvuilla?

Vierailija
16.11.2008 |

Nehän on ihan kamalan kalliita. Onko niistä vastaavaa hyötyä?

Kosteussuojattuja pukuja on myös sellaisia, joissa on ihan mekaaninen kosteussuoja. Siis sellainen kumipinnoite. Ovat ovat ihan yhtä mukavia päällä, lämpimiä, ne saa laittaa kuivuriin, pienen lian saa vain pyyhkäistyä pois... ja maksavat murto-osan.

En vaan tajua miksi laittaa hirveää rahamäärää pukuun...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elloksen vuorillinen "kura"puku! Menee hyvinkin kylmällä ilmalla kun laittaa villapuvun alle. Lapsen on siinä tosi helppo liikkua ja leikkiä kun ei ole sellainen pönäkkä eikä jäykkä. Ja kunnon pakkasellahan ei kosteussuojalla mitään tee, kun pakkaset tulee nin lapsi käyttää kosteussuojaamatonta toppapukua, ilmaiseksi kummitytöltä peritty. Ja oikein kovalla pakkasella laitetaan senkin sisään villapuku.

Vierailija
2/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttujen lapset hiki päässä..Reima tecin veroisia on muuten lassiet, remut ja jonathanit esim...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puvun alla on liikaa vaatetta?

Vierailija
4/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukee joka tapauksessa lapset välikausina kuravaatteisiin, on reimatec tai ei. Jos ei ole omia kuriksia, pistävät päiväkodin kurikset.

Siellä alla menee haalari kuin haalari.

Vierailija
5/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absoluuttista totuutta Reimatecin käytön järkevyydestä on mahdotonta sanoa. Reimatecin käyttö perustuu omiin ja toisten kokemuksiin, mielikuviin, saatavuuteen, hintaan, ulkonäöllisiin ja toiminnallisiin seikkoihin. Aivan niin kuin missä tahansa hankinnassa olipa se kahvipaketti, auto tai lapsen ulkohaalari.

Päätöksenteko perustuu aina jossain määrin rajoittuneeseen järjenkäyttöön. Päätös on sen hetkinen tilannekuva siitä mitä kannattaa ostaa. Voi olla, että hankinnan jälkeen tuleekin uutta tietoa, jonka perusteella tekisi toisenlaisen valinnan ;-)V ertailu on hankalaa senkin takia, että yleensä on käytössä vain 1-2 haalaria samanaikaisesti. Merkkejä ja malleja on markkinoilla kymmenittäin. Jonkun merkin puolesta voi sanoa jotain, mutta vertailu on hankalaa. Harva taitaa harjoittaa tutkimusta haalareista :)

Pitkän saarnan jälkeen siihen, miksi meillä on ostettu Reimatec-haalareita:

- hyvät omat kokemukset 3 vuodelta

- vaatteet olleet kestäviä ja pitäneet veden, kosteuden ulkopuolella ja lapsen lämpimänä

- kuosit ja värit miellyttäneet ostajan silmää

- käyttöajan jälkeen säilyneet hyväkuntoisina ja on ollut käyttökelpoinen jollekin toisellekin lapselle

En silti sano, että muut merkit olisiva thuonoja. Niistä on vain vähemmän kokemuksia.

Vierailija
6/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteus suojatut sellaiset, enkä ole nähnyt mitään tarvetta tuhlata rahaa mihinkään "nimeen" Lassien puvuissa ei lapset ole koskaan kastuneet, tai hikoilleet vaan ovat olleet hyvät puvut. Lisäksi meillä päikkärissä puetaan jokatapauksessa kuravaatteet reimojen ja lassieiden päälle, joten turhaa vouhotusta mun mielestä. Tuntuu täs nykymaailmassa vaan olevan joku "merkki" pakkomileel. Laatuun ei niinkään enää katsota vaan merkkiin.

Onhan se monissa haalarivertailuissa luetteu, etteivät ne kalliit ole niitä parhaimpia vaan se merkki on niissä se mikä maksaa.

Vierailija
7/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat sopivan hintaisia meidän talouteen ja ne saa ostettua kätevästi Prismasta, missä muutenkin käydään.

Vierailija
8/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein pesette lastenne pukuja? Kuinka hyvin nuo ns. kalliit ja paremmat puvut kestävät pesua? Jos siis pesee vaikka kaksi kertaa viikossa kärsivätkö puvun ominaisuudet siitä?

Vierailija
9/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas vähintään kolme reimatecia per lapsi per kausi. Siis yleensä pari haalaria ja yksi kaksiosainen, myös ticketin haalarikin käy ja remukin vielä menee, mutta lassieta en suostuisi ostamaan, kun ovat niin rumia! Ja omapa on asia mihin rahani laitan, tykkään vaan vaihdella haalareita ja vaatteita. Yhteen kyllä kyllästyisi.

Vierailija
10/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan myös epäuskoa tämän reimatecin pätevyyteen. En ole ikinä itse ostanut reimateciä kun ei ole ollut varaa,mutta uskon sen olevan varmasti todella hyvä puku. Olen välillä kateellinen niille keillä on rahaa ostaa niitä,mutta olen hyväksynyt ettei meillä niihin varaa ikinä tule olemaan. Ostelen plajon lapsille vaatteita ja oikeastaan kaiken uutena,mutta ne ovat alesta tai muuten edullisesti. Meillä lapset saa touhuta ja jos menee vaatteet rikki niin ostetaan uudet. Itse suosin halpoja toppapukuja. Ostan niitä silleen että kallein puku on joku 30 euron puku.Meillä on muutama myös 10euron ale toppapuku.Ja hyvin on nää halvatkin kestäneet. Ihmettelen tuota merkkivillistystä ja kun sanotaan että halvat on huonoja.Ei se meinaan aina ole niin.Olen ostanut monet halppistoppapuvut ja vain yhdessä meni vetoketju rikki. Muuten olivat tosi hyviä. Ja tietysti kurahousut päälle jos on märkää.Minusta on hienoa jos jollain on varaa ostaa reimatecejä,mutta itse ostan mieleummin enemmän halvempaa vaatetusta.

Vierailija
11/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt tähän lastenvaatekateuteen vain Suomessa. Mielestäni se on ihanan näköistä kun lapset on söpösti ja tyylikkäästi puettu. Tyylikkyys ei tarkoita että pitää olla varakas. Tarvitaan vain hyvää makua ja värisilmää.Ja yksinkertaisesti Reimat ja vastaavat saa myytyä vielä eteenpäinkin hyvällä hinnalla. Voi ne rahat huonompiinkin asioihin laittaa.

Vierailija
12/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elloksen puku ei hiosta enempää kun reimakaan, se on helppo pestä ja kuivuu myös nopeasti(tarvittaessa kuivattu kuivausrummussa). Värit (vaaleanpunainen) on ihan ok. Ja kestänyt on tarhakäytön jo kaksi vuotta ehjänä.

Reiman pukua käytetään nyt vapaa-aikana liikkuessamme ja kun kelit menee alle nollan niin siirrytään Reimaan kokonaan.

Elloksen puku on siis ihan ok vaihtoehto tälläisiin plussa+märkäkeleihin ja miksei -5 asteeseen.

Eräs tarhanope sanoi, että harmia tuottaa Reimatecin rukkaset, koska niissä kuumakallien kädet hikoaa, eikä rukkasia tahdo saada kuivattua ennen uudestaan ulosmenoa.

Elloksen kumipuvut hiostaa,,,,

Tuttujen lapset hiki päässä..Reima tecin veroisia on muuten lassiet, remut ja jonathanit esim...

Vierailija
13/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 6 euroa, en edes muista minkä merkkinen, mutta on hyvän näköinen.

Ja päälle suihkautamme iskän kaapista sitä pilkkihaalariin käytettävää kosteussuoja..kestää kurat ja pakkaset!

Vierailija
14/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun olen tsekannut et perusominaisuudet, koko ja istuvuus hyvät.

Eli voi olla Lassie, Remu tai reima tai reimatec, kunhan toimii ja kivannäköinen. Onks tää nyt niin ihmeellistä asiaa, että näin pitkän ketjun vaatii?

Vierailija
15/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tarvii kenenkään tulla mulkoilemaan että tuossa on nyt taas yksi RT-mamma ;)

Lapsella on ollut tähän mennessä Remun ja Jonathanin pukuja ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Yksi Lassie tuli ostettua ja on kyllä viimeinen kerta, tänäänkin oli aivan märkä vaikka oli kurahousut päällä (kurahousuissa vissiin reikä). Kunnon kosteussuojatun haalarin kanssa ei ole noita ongelmia. Tuon lassien kanssa on mennyt ihan riittävästi rahaa kun on pitänyt ostaa monet kurahousut, ne kun hajoaa AINA.

Vierailija
16/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu maksamaan Kiinassa tehdystä haalarista yli 100€. Valmistuskustannukset ovat olemattomat, joten taitaa merkin omistaja tienata aika kivasti...

Kosteussuojattuja pukuja saa paljon halvemmallakin, esim. Jonathan, Remu. Lassietec jne.

Vierailija
17/40 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehä on vain vaate. Itse suosin myös kierrätettyä, mutta ulkoiluvaatteisiin panostan, jotta lapset pysyy kuivina ja lämpöisinä. En ole millään lailla pyrkinyt reimatec-käyttäjäksi, mutta lopputuloksena huomaan että lasten seuraavalle jääneet, parhaiten toimivat ja heidän tykkäämänsä vaatteet on useimmiten reimatecejä. Ehkä se kertoo jotakin???

Mulla on ihan sama mitä siinä vaatteessa lukee, kunhan se toimii. Ja muitakin on ollut, mutta jostain syystä kestävyys/toimivuus ei oo ollu samaa luokkaa. Enkä muuten ole edes maksanut ylihintoja- suurin osa on 50% tai jotain alesta ehkä sitten edellisvuoden mallia, mutta kivoja silti. Outoa olis jos pitäis varta vasten väistellä reimateckiä.

mä ihmettelen että joku tämmöisiä asioita miettii.

Vierailija
18/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecin yms. idea on, että ne ovat myös päällä mukavia.

Vierailija
19/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec säästä lääkärikuluja =(päiväkodissa olevat )lapset pysyy kuivina ja terveinä koko päivän:::))

ja

Reimatec-puvuilla on hyvä jälleenmyynti arvo= 60 e/puku

ps.

Työssäkäyvät äidit vannovat Reimatecin nimieen-

T: Reimatec äiti:::)))

Vierailija
20/40 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lapsesi ulkoileekin sitten näissä ihanissa Suomen talvissa litimärkänä aamusta iltaan. Tai vaihtoehtoisesti hengittämättömässä kumihaalarissa, joka on todella epäkäytännöllinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme