KOKEMUKSIA TRE PÄIKYISTÄ:Kaukajärvi,Messukylä..
tarvitsen kokemuksia:kaukajärven, messukylän, turtolan, lukonmäen päiväkodeista. kyseessä 2 ja 3 v lapset.
Kommentit (24)
On ainakin tosi mukava ja asiantunteva. Henkilökunta vaihtuu koko ajan ja tämäkin työntekijä on aivan uuvuksissa kun koko syksyn on henkilökunta vaan vaihtunut ja johtajaa ei juuri kiinnosta eikä ota kantaa mihinkään.
Kummastakaan ei ole kerrassaan mitään valittamista. Molemmissa päiväkodeissa tehtiin kovasti retkiä urheilemaan, museoihin, taidetta tekemään, (askartelu- ja savipajoihin)ym. Tuntuu, että vähintään 3krt/kk oli retki kauemmas plus sitten retket ihan lähimetsiin, puistoihin ja urheilukentille. Usein oli myös jotain teatteria, musiikkiesitystä tms. vierailemassa pk:ssa.
Hoitajat olivat kivoja ja molemmissa lapsi oikein kiintyi muutamiin heistä. Itku pääsi häneltä, kun eskari silloin aikanaan loppui. Että näin on erilaisia nämä kokemukset:)
Ei vielä mitään kommenttia ole tullut.
Mikä toi kotipehku on? Siis se yhteisö?
Annalan pk ja Iso-heikkilä saavat kehut käyttäjiltä.