Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOKEMUKSIA TRE PÄIKYISTÄ:Kaukajärvi,Messukylä..

Vierailija
16.01.2008 |

tarvitsen kokemuksia:kaukajärven, messukylän, turtolan, lukonmäen päiväkodeista. kyseessä 2 ja 3 v lapset.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalan pk ja Iso-heikkilä saavat kehut käyttäjiltä.

Vierailija
22/24 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin tosi mukava ja asiantunteva. Henkilökunta vaihtuu koko ajan ja tämäkin työntekijä on aivan uuvuksissa kun koko syksyn on henkilökunta vaan vaihtunut ja johtajaa ei juuri kiinnosta eikä ota kantaa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastakaan ei ole kerrassaan mitään valittamista. Molemmissa päiväkodeissa tehtiin kovasti retkiä urheilemaan, museoihin, taidetta tekemään, (askartelu- ja savipajoihin)ym. Tuntuu, että vähintään 3krt/kk oli retki kauemmas plus sitten retket ihan lähimetsiin, puistoihin ja urheilukentille. Usein oli myös jotain teatteria, musiikkiesitystä tms. vierailemassa pk:ssa.



Hoitajat olivat kivoja ja molemmissa lapsi oikein kiintyi muutamiin heistä. Itku pääsi häneltä, kun eskari silloin aikanaan loppui. Että näin on erilaisia nämä kokemukset:)

Vierailija
24/24 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä mitään kommenttia ole tullut.

Mikä toi kotipehku on? Siis se yhteisö?