Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kerroit tulevalle isälle testin plussasta?

Vierailija
23.01.2008 |

Me olemme yrittäneet vauvaa melkein kaksi vuotta, ja tänä aamuna testi (tai itseasiassa kaksi testiä näytti plussaa, en uskonut ensimmäistä..) näytti sen kauan kaivatun plussan.

Kuinka kerroitte miehellenne, puhelimessa, tekstarilla vai järjestittekö romanttisen kynttiläillallisen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli työmatkalla ulkomailla ja laitoin tekstarin että " hyvää huomenta, isi" (aamulla siis)



toisen kohdalla lähetin kuvan kännykällä testistä :)

Vierailija
2/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja herätin miehen (ja tätä on taphtunut jo kolme kertaa :) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän jo siitä arvasi mistä on kyse, koska tiesi minun ostaneen testin.



Mutta - paljon onnea ap! :)

Vierailija
4/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskin istua ja mies tietenkin järkyttyi, kun luuli jonkun kuolleen.

Minä siinä sopersin itkien, ' meille tulee vauva!' .

Mieheltä melkein putosi luuri kädestä.

Ai niin, meilläkin meni 2 vuotta yrittämisessä.

Vierailija
5/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun testiin viimein se kaivattu plussa tuli, niin juoksin kädet täristen makkariin ja melkein huusin, että " kato se on plussa" . Ja sitten halailtiin ja ihmeteltiin sitä tikkua yhdessä.



Toinen lapsi sai alkunsa paljon helpommin, mutta plussasta kertominen meni suunnilleen saman kaavan mukaan, paitsi että huutaminen oli vaihtunut kuiskaukseksi ettei herätettäisi nukkuvaa lasta.

Vierailija
6/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... plussan lähettämisen kuvana kännykkään. Katotaan tajuaako ; )



t.Ap, joka itsekään ei vielä asiaa oikein tajua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on tiennyt, että nyt menen vessaan pissaamaan tikkuun. Ekalla kerralla testi jätettiin vessaan ja mentiin 5 minuutin päästä yhdessä katsomaan tulosta, plussa oli.



Toisella kerralla huikkasin vessaan mennessäni, että nyt testaan, mies piti vähän hulluna kun testailin liian aikaisin ;) Negoja tuli... Joista yhden kaivoin parin tunnin päästä roskista ja siinä oli haamu. Mies ei siitä innistunut eikä seuraavastakaan testistä, jolle kävi samoin. Lopulta miehen oli tosi vaikea uskoa kun heiluttelin nenänsä edessä oikeaa plussaa muutaman päivän päästä.



Mutta siis en ole erityisesti kertonut mitään, vaan koko ajan mies on tiennyt missä mennään.

Vierailija
8/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä takana vuosien yritys ja mies tiesi kun testin tein. Kiikutin tuloksen sille käteen ja käskin kattoa.

Ei siis mitään erikoista tapaa, olipa vaan ihana lauantaiaamun aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein sen yksin vessassa ja odotin tuloksen, tulin itkien ulos ja mies tiesi tietenkin siitä, sillä mun kohdalla täysi vahinko ja suhde ihan alussa....huh vieläkin tunnen sen paniikin, mutta hyvä niin, muuten olisin jäänyt varmaan lapsettomaksi ja nyt on tuo vesseli.