Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi valinta: n73 vain n95? Mitään en tekniikasta tajua

Vierailija
16.01.2008 |

ja nuo olisivat nyt vaihtoehdot uudeksi kännykäksi, kumpaa suosittelisit, ja onko jollain käytöstä/toimivuudesta kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa miinus että on melko hidas vaihtamaan esim. valikosta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme