Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Timberlandin kengät millaisia, verrattuna esim. Ecco...

16.01.2008 |

Kevätkenkiä jo mietin ja vastaan tuli tuollaiset Timberlandin nilkkurit. Aiempaa kokemusta ei tuollaisista ole ja jäin miettimään, että onko nuo hyvät ja millainen lesti niissä on? Olisiko jollain kokemuksia tai mielipiteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on sellaisia kokemuksia. Olen aina ostanut tytölleni kokoa isommat kuin esim. Eccon kengät.

Vierailija
2/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne on melkein ympärivuotisessa käytössä, aina vaan vaihtuu isompaan kokoon tarvittaessa:) Tosi käytännölliset ja monikäyttöiset!Ehkä vähän pienempää mitoitusta kuin muut merkit. Itsellenikin Timben sandaali kokoa 38 oli pieni vaikka yleensä se kaikista muista kenkämerkeistä on se paras koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä tuntuneetkaan hyviltä, ilmeisesti oli ahtaat jalkapöydän kohdalta. Lapsellamme on siro jalka.

Vierailija
4/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä, hyviä jalkaan ja vielä kestäviä. Itselläni on timben kenkiä ja lapsilla on usein yhdet kahdet timbet per kausi. Gore-tex nilkkurit lapsilla on loistavat ja yhden kauden jälkeen vielä aivan iskussaan. Eccolta olen sitten ostanut kuivan kelin kenkiä ja sandaaleja. Nekin toimii =D

Vierailija
5/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi ostin Timberlandin kevätkengät lapselle. =)

Pienemmälle tosin olen löytänyt vastaavia malleja Superfitiltä ja noita klassikkonilkkureita pidän hänelle vähän kovina ja painavina. Siis kun vertaan Superfitiin. Hänen jalkaan myös Naturinot ja monet muut sopii hyvin (vielä kapeampi lesti).

Vierailija
6/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superfitin kengissä on ollut vähän liian usein jotain vikaa. Hyvät kengät, jos sattuu hyvät kengät. Primigillä on myös ollut hyviä ja huonoja. Ecco ja Timberland on meidän ehdoton ykkönen. Timberlandilla on ehdottomasti parhaita mekko/hienostelukenkiä talveen, jotka on samalla lämpöiset.

Vierailija
7/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika valitti, että hieman varrellinen välikausikenkä painaa päältä, enkä millään ollut uskoa, koska hänelläkin on todella siro jalka.

Toiset kesäisemmät (sovittamatta ostetut) Timberlandit jouduin palauttamaan, koska olivat päältä niin väljät, että kenkä ei edes pysynyt jalassa.

tust:

jostain syystä tuntuneetkaan hyviltä, ilmeisesti oli ahtaat jalkapöydän kohdalta. Lapsellamme on siro jalka.