" Epäröiden" sivuille " eksynyt" ...
Hieman arastellen uskaltauduin kirjoittamaan tänne... Olen aivan uuden uutukainen näillä sivuilla. Olen lukenut pari päivää näitä keskusteluja ja voin rehellisesti sanoa, että osa jutuistanne menee yli minun hilseen... =) eli monet jutut ja käsitykset on vielä minulle aivan outoja.
Meillä mieheni kanssa on salaisena haaveena saada oma pieni taaperoinen, mutta ajatus on vielä aika tuore. Syön edelleen pillereitä, vaikka mieli tekisi jo jättää ne pois. En kuitenkaan halua hätäillä näin tärkeän asian kanssa, vaan haluan miettiä ja pohdiskella asiaa tarkasti. Vaikka kyllä minulla on aivan valtava vauvakuume!
Haluaisin kuulla teidän ajatuksia ja haluaisin, että ottaisitte minut vastaan ilomielin... mieli on aika epäröivä, vaikka tiedän kuuluvani näille sivuille.
Kommentit (3)
Kurkkaapa tuota palstaslangia uusille kuumeilijoille -sivua!
Löydät siitä paljon tietoa ja varmaan itsellesi sopivan porukankin missä vaihtaa ajatuksia, jos haluat!
Onnea matkaan, sitten kun aika on kypsä! =)
Onpa ihana huomata, että kanssa ihmisiä on olemassa. Rekisteröidyn sivuille vasta noin viikko sitten ja aivan kummissani olen näitä sivuja selaillut. Minullakin meinaa puolet jutuista mennä yli ymärryksen, mutta ihanaa kuulla etten ole ainoa.
Vauva haaveet heräsivät noin puolivuotta sitten, suurinpiirtein samoihin aikoihin jätin pillerit pois. Nytkun opiskelut on takana, työpaikka löytynyt, vakituinen parisuhde ja oma talo.. niin miksipä ei vauva haaveet sieltä rupeaisi kumpuilemaan. Vielä ei kuitenkaan ole tärpännyt:(
Ja kun ystävät ovat saaneet nyt lapsia.. lisääntyhän se kuume siinä samalla:)
En ole itsekkään vasta kuin pari päivää täällä pyörinyt mutta toivotan omasta puolestani siut lämpimästi tervetulleeksi. Tulit varmasti oikeaan paikkaan vauvahaaveissasi. Täällä on mukavaa kun on ihmisiä samoissa tilanteissa ja voi vaihtaa ajatuksia, pelkoja ja toiveita.
Mukavaa pääsiäistä!