Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallpu miehille: näitkö koskaan kouluaikoina opettajasi hameen alle?

Vierailija
16.01.2008 |

Kuinka pitkällle?

Saiko se sinulla seisomaan?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vilkaisin opettajan hameen alle, kun ope seisoi sellaissella rautaristikkoisella kierreportaalla mun yläpuolella. Portaista näki läpi, enkä malttanut olla katsomatta ylös, kun olin open alapuolella :) Eipä siitä paljoa nähnyt. Reidet erottui ja hämärästi näki pikkuhousut.

Vierailija
2/44 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Espoossa keskikoulussa englanninope joka näytteli itseään liki jokaisella tunnilla. Opettajan pöytähän oli korokkeella eikä pöydässä ollut minkäänlaista etulevyä, vain pöytätaso ja jalat.

Tämä kyseinen hoikka ja tyylikäs nainen käytti usein hametta, mitta oli 60/70-lukujen taitteen mukaisesti mini. Opettaja oli pienirintainen, erittäin kaunissäärinen ja pikkupyllyinen. Istuessaan hän risti jalkansa niin että toisen reiden alta jäivät pöksyt näkyviin, usein hän pinnisti jalkansa niin että myös pyllyn reuna oli paljaana esillä. Opettaja tiesi meidän poikien katselevan paikkojaan, nautti siitä selvästi ja kiusallaan seisotti meitä poikia pulpetin vieressä katsellen pullottavia housujemme etumuksia. Väitän että runkkailin teinivuosinani vähintään kerran päivässä hänen pienissä pöksyissä pullottavasta pillustaan haaveillen!

Muidenkin opettajien pöksyjä olen nähnyt mutta tämä englannin ope oli omassa sarjassaan ulkonäöllisesti ja halukkuudessaan näytellä itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion äikänmaikka Soili oli kyllä sellainen puuma että satoja mällejä olen ruiskinut hänen pillustaan haaveillen.

Vierailija
4/44 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötäröön asti. Mä onnistuin vahingossa nostaan sen hamee korviin repustani törröttävällä sulkkimailalla. Tuskin seisoi kellään kun näki ne mustat sukkikset ja sieltä alta mammamallin alkkarit.

Vierailija
5/44 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pikkarit oli mustaa pitsiä, ja kyllä mulla seisoi koko sen illan kotona.

Vierailija
6/44 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hame ja mustat 20+D sukkikset jalassa, niin ei sieltä mitään selvää näkynyt.

Taskulampulla olis ehkä nähnyt perälle asti...

Vierailija
7/44 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opella oli stringit ja karvoja näkyi housujen alta....huh, sinä viikkona onanoin todella jatkuvasti. Joskus vielä aikuisenakin sitä ajatellessa.

Vierailija
8/44 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui aina pulpetissaan jalat oikeasti leväällän ja jotakuinkin koko luokalla oli vapaa näkyvyys perille asti. elettiin 80-luvun vaasassa.

Vierailija
9/44 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä nähnyt opettajan housunkauluksesta sisään. Kävin lukiota matalien housujen luvattuna aikana ja kaikkihan sieltä takaa näkyy kun istahtaa. Onneksi vain nuoret ja hyvännäköiset sijaiset seurasivat trendejä.

Vierailija
10/44 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ruotsin opettajana keskikoulussa tosi uhkea ja eroottinen NAINEN joskus 70-luvulla. Hän istui usein opettajan pöydällä hame yllä ja reidet näkyivät. Varmasti nautti poikien katseista ihan tosissaan.

Himoitsin ja kuvittelin hänet sänkyyn lukemattomia kertoja masturboidessani.Niin muutkin.

Hän flirttaili rehtorin ja muiden miesopettajien kanssa erittäin selväst. Myöhemmin hän touhusi erääna abipojankin kanssa ihan oikeasti ja poika tuli kuulemma joskus hänen asunnoltaan kouluunkin aamulla.

Vierailija
11/44 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin naisopea halusi oikein esitellä itseään...

Toinen vanhempi tapaus kärähti kerran minulle sormetuspuuhista kemiantunnilla. Muut oppilaat teki tehtäviä ja minä tulin oppilaskunnan asiaa toimittamaan kemian varaston ovesta. Näinen hankasi iteseään jalkovälistä katsellen oppilaita... Pikkuisen nolona oli, kun köhäisin oviaukossa 3 metrin päässä pöydän sivusta. En sitten ymmärtänyt käyttää tilaisuutta hyväkseni...

Lukiossa sitten us ja mu -opettaja meni sen verran pitkälle, että lopulta panin häntä hänen kotonaan muutamia kertoja. Olihan se kiihottavaa, kun sama nainen piti oppitunteja ja "oppitunteja".

Vierailija
12/44 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho...tuollaisesta juuri haaveilin lukiossa olleen naisopettajan ( englanti) kanssa, kuvittelin häntä seksiin, meillä oli tietynlaista flirttiäkin usein jos oli kahdestaan mahdollista jne, Hän oli vapaa nainen siihen aikaan ja jotenkin hirveän kiihottava kaverienkin mielestä.En vain millään uskaltanut ehdottaa mitään, vaikka mieli teki älyttömästi.Kadutti jälkeenpäin.

Oliko ihanaa naida vanhempaa , kokenutta naista silloin? Kerropa, mille se tuntui saada ensi kertaa se opettaja alasti ja sänkyyn? Opitko häneltä paljon? Osasiko hän nauttia?

Vierailija
13/44 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä pilkisti kamalat ihonväriset pikkarit sekä sellureidet....eikä todellakaan seissyt

Vierailija
14/44 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähny, mutta mulla on ollut useita fantasioita useiden eri opettajien kanssa. Ysiluokalla olen kuvitellut miten hyväilen ja nussin opettajia (niin nuoria kuin vanhoja, niin sijaisia kuin virallisiakin).

Vierailija
15/44 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 60 luvulla opettajilla vaatteet mitä oli ei paljo kurkisteltu,mut vuosia sen jälkeen olin vakilassa (viisastunu) ompelimossa vain miehiä ompelemassa,kaksi naista neuvomassa tieteki hameet,kui se alkaa vanki riepua haluttaan ku pyllistelevät kai vittuillessaan,jääköön loppu kertomatta.

Vierailija
16/44 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi olkoon :X

Vierailija
17/44 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tapaus! Opella oli myös usei pöksyissä märkä läiskä (kute useilla poikaoppilaillaki) Orgasmeja pelkästää katselemalla!

Vierailija
18/44 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiossa sitten us ja mu -opettaja meni sen verran pitkälle, että lopulta panin häntä hänen kotonaan muutamia kertoja. Olihan se kiihottavaa, kun sama nainen piti oppitunteja ja "oppitunteja".

Minulla oli enkun yksitysopettaja, joka muutaman kuukauden opiskelun jälkeen laajensi opetusta biologiaan noin käytännön tasolla. Tapailimme vuosia aika ahkerasti kunnes täytin 18 ja sain tyttöystävän.

Vierailija
19/44 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Istuin aikoinaan rappusilla koulun sisällä jossain luokassa ja opettaja istui mun takana muutaman askeleen ylempänä. Hänellä oli hame ja istui sillein jalat aika levällään että näin hänen pikkarit helposti. Oli sellaiset valkoiset mistä näkyi vähän läpi. Olisko ollu pitsiset. Olin ainoa joka istui opettajan edessä. Muutama muu olivat opettajan takana.

Vierailija
20/44 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli Espoossa keskikoulussa englanninope joka näytteli itseään liki jokaisella tunnilla. Opettajan pöytähän oli korokkeella eikä pöydässä ollut minkäänlaista etulevyä, vain pöytätaso ja jalat.

Tämä kyseinen hoikka ja tyylikäs nainen käytti usein hametta, mitta oli 60/70-lukujen taitteen mukaisesti mini. Opettaja oli pienirintainen, erittäin kaunissäärinen ja pikkupyllyinen. Istuessaan hän risti jalkansa niin että toisen reiden alta jäivät pöksyt näkyviin, usein hän pinnisti jalkansa niin että myös pyllyn reuna oli paljaana esillä. Opettaja tiesi meidän poikien katselevan paikkojaan, nautti siitä selvästi ja kiusallaan seisotti meitä poikia pulpetin vieressä katsellen pullottavia housujemme etumuksia. Väitän että runkkailin teinivuosinani vähintään kerran päivässä hänen pienissä pöksyissä pullottavasta pillustaan haaveillen!

Muidenkin opettajien pöksyjä olen nähnyt mutta tämä englannin ope oli omassa sarjassaan ulkonäöllisesti ja halukkuudessaan näytellä itseään.

Mikä kiihottaa poikavartalonaisissa? Eri asia kurvikas pitkätukka joka vetää hameen ylös kuten meillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän