Antakaa avuttomalle vinkkejä petipuuhiin, kiitos :)
Eli tilanne se et kahden vkon päästä oon menossa tapailemani miehen kanssa hotelliviikonloppua viettämään ja oon tosi onneton kaikissa sänkypuuhissa (ts. kokemusta vaan ex-miehestäni jonka kans alettiin tosi nuorena surustelee). No enhän tätä kehtaa kokeneelle kaverilleni kertoa, niin miten ihmeessä vaikutan siltä et en oo ekaa kertaa hommissa ja osasin tehdä muutakin kun vain olla se joka jotain saa. Kerran ollaan pikapanot tehty, mutta sillon ei tosiaan multa vaaditu mitään "taidonnäytteitä" ;) Eli mitä teen ja mitä ei pitäs missään tapauksessa tehdä ja miten mun pitäs olla ja käyttäytyä? Niin ja ihan teini en oo kun ikää 35, että vinkit on todellakin enemmän kun tervetulleet!!
Kommentit (7)
tietysti mieheltä et mitä mun kannattais tehdä tai miten olla :)
ap
nyt noin vaikeaa voi olla kun muistat vaan olla kiihkeä ja halukas ja tietysti antelias. Ei voi olla liian vaikeaa maata sängyllä haarat levällään jalat kohti kattoa, välillä ottaa tsuikkeliin ja välillä olla kontallaan. Minäkin tuon osaisin. Älä stressaa liikaa, ei se ole hyväksi. Luulisinpa että mies tykkää, minä ainakin. Asioista tulee liian monimutkaisia jos niitä miettii liikaa. Ei naisen pidä liian kokeneelta vaikuttaa. Jos sinulla on oikein kunnon mies niin se ottaa ohjat muutenkin.
Eiköhän ne paineet kasaannu enemmän miehelle, kun pitää se kalukin saada pystyyn vaikka jännittäisikin. Älä ota paineita, ei seksi ole mikää urhelilusuoritus, jossa pitää kokeilla kaikkea mahdollista. Jos itse tingit vaatimuksistasi ja keskityt mieheen, niin tottakai otat kunnolla häneltä suihin ,että kalusta tulee teräsjäykkä. Samalla varmasti kiihotut itsekin. Ja muista antautua nautinnolle äläkä ole äänetön tai liioittelija.
oo koskaan sellasta tehny!! Tähänkö se nyt sit jäi... :(
ap
Lopettaa filmaaminen ja tunnustaa ihanheti alussa että kokee olevansa aloittelija mutta innokas oppimaan. Miettiä etukäteen mitä itse haluaa pyytää miestä kertomaan mitä häm haluaa. Sitten vaan yhdessä harjoittelemaan !
M
minun kokemukseni miehistä on, että halukkuus riittää. nykyistä miestäni näyttää jopa häiritsevän kun on jostain saanut sen käsityksen että ed suhteessani seksi oli jotenkin super aktiivista. olihan se, mutta (poliisi)mies oli mahtavan himokas ja olin ihan taivaissa siinä käsittelyssä aina, mutten ikinä kertoisi sitä nykyiselle miehelle. mielummin olisin kokematon. anna vain miehen viedä, jos se on ihana mies josta tykkäät, kaikki yhdessä koettu tuntuu hyvältä ja sujuu. minun nykyinen mies ei tykkää suuseksistä ja se on minusta harmi. toivottavasti pidätte samoista asioista, älä tee mitään mistä et pidä ja ole rehellinen. tosi rakkaus kestää kyllä harjoittelut ajan kanssa! ja pitääkin jäädä jotain uutta opittavaa seuraaville kerroille.... ja vuosien päähän......
toivottavasti on ihanat treffit :)
t. mamma 33v, juuri tällähetkellä avioseksiin harmistunut
löytyy kattavasti ohjeita ja tekniikoita (ja ei, tämä ei ole maksettu mainos):
http://www.sex-techniques-and-positions.com/
Ko. sivuilla on kattavasti asennot, kuvalliset ohjeet yms. Ainakin omasta mielestäni kyseinen sivusto on virkistävä poikkeus informatiivisuutensa ja asiallisuutensa puolesta, mutta jokainen muodostakoon oman mielipiteensä.