Gallpu miehille: näitkö koskaan kouluaikoina opettajasi hameen alle?
Kommentit (44)
Ymmärrän, että tuli typo ja edeltävän viestin kirjoittaja näemmä ei.
Minä näin, ruotsinkielenopettaja taisi vähän jopa tahallaan antaa näkyä. Rintaliivitkin 9-luokan opetuksessa olivaat tainneet usein unohtua vahingossa. Kuuma rouva. Sitten se matikan vähemmän seksikäs mamma, mutta usein istui niin että pikkareiden värin ensin nähnyt kundi sai jonkun pikku treatin lähikaupasta välitunnilla, vaati tosin ainakin yhden vahvistuksen. Tämä kaikki 80-luvulla.
En hameen alle, mutta paidan kauliksesta näin upeat ja mahtavat rinnat 🤩
En. Ainoalla kiinnostavalla oli farkut.
Meillä oli 70-luvulla ruotsinsijaisena pirteä pörröpää, joka käytti minimittaisia Marimekon mekkoja. Aina joutuessaan kirjoittamaan taulun ylälaitaan, mekon helma nousi niin ylös että toinen pakara paljastui. Hän oli ensimmäinen nainen jonka näin käyttävän stringejä, vai olisiko pikkupöksyt muuten vain uponneet pyllyvakoon. Herkullinen näky joka mielissämme runkkasimme aamuin ja illoin. Poikajärjestäjät muuten yhteisestä sopimuksesta pyyhkivät vain taulun yläosan kunnolla, jotta opettaja kurottelisi aina sinne.
Olen nähnyt jopa riisunut opettajan pikkuhousut.
Meillä oli Abi vuosi ,juhlat oli juhlittu.
Kesä oli täynnä vapautta sillä olimme kaveri piirissämme saaneet vaan lyhyitä työ pestävä.
Viikonlopuilla menimme yleensä paikalliseen ottamaan muutamat oluset.
Istuimme pöydässämme ja juttu lensi.
Sitten huomasimme kaverin kanssa matikan mailan baaritiskillä ostamassa juomaa.
Sanoin kaverille että olis kivaa käydä naimassa pussit tyhjäksi tuon jumalaisen open pilluun.
Kaveri tuumaa että annetaan sille kunnolla kahta kullia.
Tuli sellainen kuumottava olo. Kädet hikosivat ja sydän hakkas.
Kaveri oli sellainen naisten mies,ja haki opea tanssimaan.
Huomasin kuinka ope vilkuili mun suuntaan,siellä taidettiin keskustella jotain jännää.
Tanssiat tulivat pöytäämme ja oli mun vuoro käydä tanssittamassa opea.
Mulla seisoi kulli ja se näkyi ja tuntui.
Sitten ope kysyi hymyillen ,haluaisinko lähteä katsomaan open sänkyä.
Meinasin saada hepulin ja naama punaisena änkytin että sopiihan se.
Ope sanoi että on ensi yön yksin kotona että voidaan mennä heille.
Silloin tutkittiin open pikkuhousut ja vähän muutakin.
Pääsin eka kerra oikeasti naisen pillulle.
Olin täynnä testoa, ja lukin raivon vallassa naista joka oli kiimassa nuoresta rakastavasta.
Kaikki oli uutta ja ihmeellistä ,naisen pillun tuoksu ja yleensäkin pillu.
Sain nuolla pillua niin paljon kun halusin ja valot oli päällä.
Katsoin ihmeissäni kun nainen sekosi kun kaveri alkoi tunkemaan kaluansa naisen pyllyyn kun minun kalu oli pillussa.
Mulle ei tullut edes mieleenkään työntää näistä perseeseen. Olin toki nähnyt videolta kuinka näistä naitiin pyllyyn.
Kaikkea satu setät keksii !
Mutta tottahan se on, että opettajattarien
hameen alle teki mieli nähdä , kun he siinä
edessä pulpetissaan istui . Muistan kyllä
hyvin. Kun open sääri nousi ,kun toiselle
polvelle vaihtoi, niin jännää oli .
Enempää ei voi kertoa, ettei tutut tunnista
Olin 8 luokalla ja naiset jo kiinnosti. Sain englannista tukiopetusta, sitä antoi n 50v punakka ja paksu viinaan menevä opettaja. Jossain vaiheessa opettaja nosti toisen jalkansa tuolille ja kun mekkopäällä niin paksu reisi näkyi. En ollut aikaisemmin tuntenut mitään vetoa tätä tyyliä kohtaan, mutta se reiden näkeminen nosti kullini heti pystyyn, opettaja huomasi sen vaikka kuin puristin reisiäni yhteen. Puna levisi opettajan kasvoille ja varmaan minullakin, olisin ollut heti valmis mutta opettaja tajusi ettei voi kajota alaikäiseen. Koitettiin vielä englantia tankata, mutta ei siitä tullut mitään kun kumpaakin panetti niin kovasti, Niinpä opettaja päästi minut ennenaikojaan pihalle.
Näin kerran -70 luvulla. Koko viikon seisoi!
Hyödynsivät kotona sen niin että minut laitettiin mahallaan hevosen perään ja nostettiin sen syksyn perunasato.
Eräs tuhti, isorintainen ja syvän uskonnollinen vanhapiika oli 80-luvulla tiukan kurinsa vuoksi koko yläasteen pelätyin ope, jonka edessä koulun koviksetkin olivat nöyrää poikaa. Suuri yllätys oli, kun hän eräällä tunnilla hän jotain tehtävääni katsoakseen nojasi takaapäin olkani yli niin että valtava tissi painautui selkääni vasten, eikä varmasti ollut vahinko.
Lukioaikana tutustuin häneen koulun ulkopuolisessa yhteydessä (ei mitään erotiikkaa kuitenkaan), ja hän osoittautui oikein mukavaksi ja sydämelliseksi ihmiseksi. Ja mainioksi leipuriksi myös, mikä selitti hänen habitustaan 🙂
Kolmikymppisen mukavan naisopen valkoiset pikkarit ja niiden sivusta sojottavat tummat häpykarvat ovat palaneet verkkokalvoihin. Hänellä mintunvihreä, lyhyehkö mekko, istui opettajan pöydällä iloisesti jutellen ja heilutteli hiukan jalkojaan. Itse nojasin etupenkin pulpettiin aluksi vaan normaalisti, sitten kiinnostuen. Vuosi oli 1993, eli 30 vuotta sitten. Edelleen tuolle näylle runkkaan.
Näin yhden 40-vuotiaan laestadiolaisnaisen helman alle, joka ei ollut koskaan saanut miestä. Mustat alushousut siellä oli. Laitoin salavihkaa hänelle kirjeen, jossa kerroin haluistani ja pyysin että hän kutsuu käymään. Olin itse tuolloin 20-vuotias mies. Oli mahtava viikonloppu. Hän sai ekan kerran miestä ja minä sain ekan kerran aikuisen naisen rehellistä karvaista neitsytpillua.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt jopa riisunut opettajan pikkuhousut.
Meillä oli Abi vuosi ,juhlat oli juhlittu.
Kesä oli täynnä vapautta sillä olimme kaveri piirissämme saaneet vaan lyhyitä työ pestävä.
Viikonlopuilla menimme yleensä paikalliseen ottamaan muutamat oluset.
Istuimme pöydässämme ja juttu lensi.
Sitten huomasimme kaverin kanssa matikan mailan baaritiskillä ostamassa juomaa.
Sanoin kaverille että olis kivaa käydä naimassa pussit tyhjäksi tuon jumalaisen open pilluun.
Kaveri tuumaa että annetaan sille kunnolla kahta kullia.
Tuli sellainen kuumottava olo. Kädet hikosivat ja sydän hakkas.
Kaveri oli sellainen naisten mies,ja haki opea tanssimaan.
Huomasin kuinka ope vilkuili mun suuntaan,siellä taidettiin keskustella jotain jännää.
Tanssiat tulivat pöytäämme ja oli mun vuoro käydä tanssittamassa opea.
Mulla seisoi kulli ja se näkyi ja tuntui.
Sitten ope kysyi hymyillen ,haluaisinko lähteä katsomaan open sänkyä.
Meinasin saada hepulin ja naama punaisena änkytin että sopiihan se.
Ope sanoi että on ensi yön yksin kotona että voidaan mennä heille.
Silloin tutkittiin open pikkuhousut ja vähän muutakin.
Pääsin eka kerra oikeasti naisen pillulle.
Olin täynnä testoa, ja lukin raivon vallassa naista joka oli kiimassa nuoresta rakastavasta.
Kaikki oli uutta ja ihmeellistä ,naisen pillun tuoksu ja yleensäkin pillu.
Sain nuolla pillua niin paljon kun halusin ja valot oli päällä.
Katsoin ihmeissäni kun nainen sekosi kun kaveri alkoi tunkemaan kaluansa naisen pyllyyn kun minun kalu oli pillussa.
Mulle ei tullut edes mieleenkään työntää näistä perseeseen. Olin toki nähnyt videolta kuinka näistä naitiin pyllyyn.
Ja sitten heräsit kun sinut raiskattiin peräsuolessa.
Mulla oli ihana ruotsinopettaja-nainen yläasteella. Aina oli kiva ja kannusti. En osannut häntä siinä hetkessä ajatella seksuaalisesti, mutta myöhemmin olen muistellut myös seksimielessä. Joka tapauksessa toivon hänelle kaikkea hyvää ja vaikka sotisin hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kolmikymppisen mukavan naisopen valkoiset pikkarit ja niiden sivusta sojottavat tummat häpykarvat ovat palaneet verkkokalvoihin. Hänellä mintunvihreä, lyhyehkö mekko, istui opettajan pöydällä iloisesti jutellen ja heilutteli hiukan jalkojaan. Itse nojasin etupenkin pulpettiin aluksi vaan normaalisti, sitten kiinnostuen. Vuosi oli 1993, eli 30 vuotta sitten. Edelleen tuolle näylle runkkaan.
Jotkut ihmiset tekevät meihin lähtemättömän vaikutuksen. Sinun ja minun kohdalla nämä ihmiset ovat naisia.
Olisko näistä "tykkäsi esitellä itseään" muisteloista 50% väärää tulkintaa ja 60% fantasiaa. Vaikka voihan nuori ja itsestään epävarma ope nauttiakin siitä että sekottaa nuorten kollien päät. Ainakin osanotto tunnilla on hyvällä tasolla :)
En oikeastaan haaveillut kenestäkään opettajasta noin panomielessä mutta valtava uteliaisuus naisvartaloa kohtaan oli - jakun opettajat steppaili edessä tulin kyllä mielessäni riisuneeni ne moneen kertaan :) eniten tietysti luokkatovereita kuviteltiin kun illalla tunputeltiin. Ja kohtahan alkoi se kotibileiden aika, hitaita pimeässä olohuoneissa...Sitten jotain ohimeneviä seurustelusuhteita. Koulun loppuvaiheessa oli mökkibileitä ja yhteissaunoja. Koskaan kellään ei seissyt mutta veikkaan etten ollut ainoa joka niitä saunakeikkoja iltaisin tumputellessaan muisteli.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeiässä koulumuistot palaavat mieleen kuin eilen tapahtuneina
Poikalyseon keskikoulu, nämä muistot ovat sieltä. Kaupungissa oli korkeakoulu, ja sieltä tuli silloin tällöin sijainen, nuori nätti tyttö, joka ei tiennyt astuvansa monisukupolviseen ansaan. Isommilta veljiltä oli opittu keinot. Aivan ensimmäiseksi sanottiin, että "neidillä on nätti pusero". Siinä sijainen jo punastui ja tiesimme että sillä tunnilla ei tarvitse huolestua läksyistä, ei vanhoista eikä uusista.
Lukiosta muistan erään rempseän neitokaisen, joka tosiaan istahti opettajan pöydälle, heilutteli siinä jalkojaan ja aloitti leikillisen sanasodan, jossa heti huomasimme jäävämme kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisko näistä "tykkäsi esitellä itseään" muisteloista 50% väärää tulkintaa ja 60% fantasiaa. Vaikka voihan nuori ja itsestään epävarma ope nauttiakin siitä että sekottaa nuorten kollien päät. Ainakin osanotto tunnilla on hyvällä tasolla :)
En oikeastaan haaveillut kenestäkään opettajasta noin panomielessä mutta valtava uteliaisuus naisvartaloa kohtaan oli - jakun opettajat steppaili edessä tulin kyllä mielessäni riisuneeni ne moneen kertaan :) eniten tietysti luokkatovereita kuviteltiin kun illalla tunputeltiin. Ja kohtahan alkoi se kotibileiden aika, hitaita pimeässä olohuoneissa...Sitten jotain ohimeneviä seurustelusuhteita. Koulun loppuvaiheessa oli mökkibileitä ja yhteissaunoja. Koskaan kellään ei seissyt mutta veikkaan etten ollut ainoa joka niitä saunakeikkoja iltaisin tumputellessaan muisteli.
Joutuuhan opettajia oikeuteen siitä, että ovat harrastaneet seksiä oppilaiden kanssa. Pikku tuhmaa esittelyä luulisi olevan moninkertaisesti enemmän.
-70 luvun lopussa lukion biologian opettaja Kristiina, tumma pitkä kaunotar ikää 28v. Mustat hiukset ponnarilla, skottiruutuinen polvipituinen hame, sääret vehottuina ohkaiseen nailoniin, piikkikorkoavokkaat. Paitapusero josta kuulti sen verran läpi, että mahtavat melonit näkyivät. Haaveilin aina kulli pystyssä, että saisin häneltä piiskaa karttakepillä. 10 vuotta myöhemmin törmäsin häneen tampereella, ollessani työmatkalla hotelli ilveksessä. Istuimme ja juttelimme menneitä aikoja ja kuinka nykyään menee. Hän oli oikeen vapautunut muutaman drinkin ja tanssin jälkeen. Niinpä rohkenin sanoa mistä olin haaveillut koulussa. Hän sanoi että menään hänen luo jatkoille. Otimme taxin ja ajoimme hänen omakotitalolle. Eteisessä heti aloimme suudella rajusti ja riisua toisiamme vauhdilla, aukaisin hänen pikkumustan vetoketjun ja mikä näky alta paljastui. Isot rinna mustissa liiveissä, sukkanauhat, mustatsukat. Hän sanoi että mene makkariin ja riisu alasti, tulen kohta. Menin alasti sängylle odottamaan. Hän tuli ja sitoi minut mahalleni X asentoon, otti kaapista ratsupiiskan ja sanoi nyt saat piiskaa. Loppu on historiaa olemme olleet nyt yhdessä kohta 30v.
70-luvulla musiikinopettaja oli isorintainen nainen sen aikaisessa lyhyessä hameessa/mekossa. Ennen joulujuhlia juhlasaliissa laitoimme koristeet ikkunoihin ja lamppuihin. Tämä opettaja, noin 35 v, seisoi tikkailla ja ja minä, noin 16 v, alapuolella. Nainen kurkotti ylöspäin niin että mekkokin nousi pikkareihin asti. Siinä seisoin ja katselin ylöspäin kuin Liisa ihmemaassa. Olen vieläkin varma että hän teki sen tavallaan. Kiitos siitä, B