Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko anteeksi?

Vierailija
15.11.2008 |

Loysin tanaan mieheni puhelimsesta saapuneita ja lahetettyja viesteja toiselle naiselle, en tieda nimesta kuka han oli. Viesteista oli vaikea sanoa ovatko he harrastaneet seksia, mieheni sanoo ei, mutta mina luulen etta ovat. Han on ennenkin valehdellut minulle, mutta ei isoista asioista. Mies sanoo etta nainen on vanha tuttu ja se oli vain flirttailua, joka oli hanenkin mielesta vaarin, mutta ei kuitenkaan nayttanyt pitavan niin pahana.

Viesteissa oli mm. miehen ottama kuva seisovasta peniksestaan lahetettyna talle naiselle.

Olin niin naiivi. En ikina kuvitellut mieheni tekevan tallaista. Meilla oli juuri alkanut menemaan paremmin huonon ajan jalkeen. Meilla on kaksi pienta lasta.

Haluaisin nakata miehen pihalle, mutta toisaalta tuntuu etta pitaisiko viela yrittaa.

Mita muut ootte mielta? Ylireagoinko? Oliko tuo pettamista?

Mulla on vaan surullinen olo meidan suhteen ja perheen puolesta.

En kaipaa moraalisaarnaa mieheni viestien lukemisesta. Se oli vaarin. Ei ollut tarkoitus. Olin hanen puhelimessaan muilla asioilla, hanen luvallaan ja nimi sattuui silmiin ja uteliaisuus herasi. Mika idiootti mies etta ei poistanut viesteja!!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin livenä pettäminen, mutta nyt viimeistään sovitte siitä jotkut säännöt. ja jos kerrot miehellesi, että et toivo tällaista enää etkä itsekään mitään vastaavaa tee niin sitten se on siinä. Mies tietää ja jos jatkaa niin tietää myös että sinut ehkä menettää.. Mä oon vanhemmiten tullu niin avarakatseiseksi, etten vielä tuosta suinpäin lähtisi eroa puuhaamaan. Jos mies on vilpitön selityksissään ja rakastaa sinua edelleen, on turha rikkoa perhettä.. tsemppiä päätöksiin!

Vierailija
22/22 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella väärin lähettää vieraalle naiselle peniksestään kuvia. Todella alhaista ja on tuokin jo pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi