Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka paljon pano maksaa

Vierailija
16.01.2008 |

helsingissä suomalaisen prostituoidun kanssa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat sikoja.28287282

Vierailija
22/32 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo maksakaa vaan mulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kakskummppia.

Tää on jämpti hinta. Aina onnistunut tällä.

Vierailija
24/32 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse taidan olla hinnaston yläpäässä. Minulla ei ole mitään tiettyä hinnastoa, riippuu paljolti tapauksesta. Jos on etova mies, jonka tiedän rikkaaksi, en tonnilla anna. Jos taas mukava, ja tiedän ettei ole paljoa rahaa, saattaa lähtee kuudella sadalla, tätä kyllä tapahtuu erittäin harvoin. Yleensä perusseksiä saa tonnilla, jos haluaa anaalia, roolileikkejä, pissa(kakkaleikkejä tai muuta erikoista, niin tulee vähän lisähintaa. Hinnasta voidaan myös sopia, jos haluaa vain muutaman minutin pikapanon niin en veloita paljoa. Periaatteessa en muutenkaan ole ostettavissa tunneissa, aikaa sovitaan etukäteen, eikä se oli niin justiinsa. Vaikka sovittaisi vain puolesta tunnista, en rupea vetämään vaatteita päälle kesken panon vaikka venyisin tuntiin.

Parhaimmillaan olen saanut 1700 suihinotosta, joskus sain 8000 euroa, kun panin kahden kanssa yhtäaikaa jne. Ihan hyvin tienaa kun tekee itsellensä selväksi

Oikeissa piireissä voi hyvin maksaa tuon.

Vierailija
25/32 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55-vuotias mies, eronnut muutama vuosi sitten ja noin vuosi sitte aloittanut seurustelun. Emme asu yhdessä, mutta ollaan vuorotellen kummankin kämpillä.

Laskeskelin viime viikolla että mulla kuluu noin 300 euroa per kuukausi enemmän kuin sinkkuna. Seksiä on nykyään jotain 2-3 kertaa viikossa. Panon hinta on siis 25-30 egee 😁

Vierailija
26/32 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 ekee kuukaudessa. Vähennän sen nuoren naisen vuorasta ja sopii hänelle oikein hyvin. Kotona kerran kuukaudessa on ilmaista

Vierailija
27/32 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v sub mies ja käyn kerran kuukaudessa vaki dominalla. Ensi alkuun 2h sessio oli 500e. Nyt 3 vuoden jälkeen saan piiskaa ja alistua hintaan 200e kun olen luotettava ja vakiasiakas. Maksan mielelläni että saan toteutettua halujani ammatti ihmisen kanssa.

Vierailija
28/32 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse taidan olla hinnaston yläpäässä. Minulla ei ole mitään tiettyä hinnastoa, riippuu paljolti tapauksesta. Jos on etova mies, jonka tiedän rikkaaksi, en tonnilla anna. Jos taas mukava, ja tiedän ettei ole paljoa rahaa, saattaa lähtee kuudella sadalla, tätä kyllä tapahtuu erittäin harvoin. Yleensä perusseksiä saa tonnilla, jos haluaa anaalia, roolileikkejä, pissa(kakkaleikkejä tai muuta erikoista, niin tulee vähän lisähintaa. Hinnasta voidaan myös sopia, jos haluaa vain muutaman minutin pikapanon niin en veloita paljoa. Periaatteessa en muutenkaan ole ostettavissa tunneissa, aikaa sovitaan etukäteen, eikä se oli niin justiinsa. Vaikka sovittaisi vain puolesta tunnista, en rupea vetämään vaatteita päälle kesken panon vaikka venyisin tuntiin.

Parhaimmillaan olen saanut 1700 suihinotosta, joskus sain 8000 euroa, kun panin kahden kanssa yhtäaikaa jne. Ihan hyvin tienaa kun tekee itsellensä selväksi

Uskotsä ihan oikeasti itse omiin satuihisi? Kukaan muu niihin ei nimittäin usko. Kun katsoo esim. sihteeriopiston hintatasoa, niin siellä on upeita daameja 70-200.- ajasta riippuen. Sitten kun katsoo jotain suomalaisen daamin jättämää ilmoitusta, niin poikkeuksetta ylipainoinen ja muutenkin parasta ennen ylitetty aikoja sitten. Mutta siis asiaan, niin unelmanaista ei ole olemassakaan, joka saisi 1700 suihinotosta, saatikka 8000, vaikka sitä panisi 4 miestä.

On tuo teoriassa mahdollista, jos asiakkaat ovat rikkaita ja korkeassa asemassa ja heillä on suuri riski. Esimerkiksi joku ministeri, huippujohtaja, piispa tai muu vastaava voisi maksaa tuollaisia hintoja. Tai joku Dubain öljysheikki. Siinähän ei makseta vain seksistä vaan myös vaikenemisesta. Joskus myös myyjällä voi olla suurempi riski. Jos vaikka haluaisi ostaa seksiä joltain huippumissiltä tai julkkikselta, niin tietysti se olisi moninkertaisesti kalliimpaa kuin ostaminen joltain tusinathailulta. Eli epätodennäköistä että aloitus olisi totta, mutta ei se täysin mahdotontakaan ole. Eihän muutama tonni ole kuin taskurahoja joillekin vuorineuvoksille.

Vierailija
29/32 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tusinathaikulta

Vierailija
30/32 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi varmaan ihan jotain 2-3 minuuttia, jos sitäkään. Paljonko se maksaisi? Ap

Vierailija
31/32 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on , kyse on vain maksun suuruudesta ja tavasta.

Vierailija
32/32 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meet naimisiin, niin puolet omaisuudesta. Tee siis avioehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan