Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tavarapaljous :(

Vierailija
22.04.2014 |

ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/

Kommentit (21961)

Vierailija
21961/21960 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut aikaiseksi viikonloppuna viiä eteiseen kokoamiani kolmea muovikassillista tavaraa lahjoitukseen. Koitan nuo viedä tämän viikon aikana ja saatan vielä koota neljännenkin nyssäkän kun käyn liinavaatekaappia läpi. Olen jo karsinut vaatekaapistani kaikki turhat, samoin "seilaavat" tavarat jotka ei vain ole löytäneet paikkaansa. Liinavaatekaappia on tärkeää karsia siksi että sen selailu on miltei ahdistavaa kun on aivan liian täynnä. Komero on tuon jälkeen pakko ottaa käsittelyyn koska kohta mulla alkaa loma ja tuolloin renoveeraan komeron, asennamme sinne sovellahyllyt. Tuo komero on meillä sellainen yleismiesjantusen komero jossa kaikki kodin tarvikkeet kuten polttimot, sulakkeet, siivousaineet- koneet ja välineet, ikkunatiivisteet yms. mutta myös kengät ja matot sekä jostain täysin käsittämättömästä syystä ainakin 3 erilaista kansioo joissa käsittääkseni joitain kuitteja(???) vaikk miellä on työhuone tuontyyppistä tavaraa varten.

Nämä pitkät paskakirjoitukset voisitte laittaa omaan ketjuunsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän