tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (20385)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin innostuin eilen tuosta kolmen poiston haasteesta, ja kävin ensimmäisenä kylppärin kaapin kimppuun. Sieltä lähti roskiin kauan sitten vanhentuneita rasvoja, pahanhajuinen löylytuoksu ja jotain pakkausroskia. Pyykkiä laskostellessa autotalliriepuihin lähti vihdoin loppuun kuluneet paita ja pyyhe ja pariton sukka. Lasten lakanalaatikosta otin parit pussilakanat kirppiskassiin, kun junioripeittojen käyttäjiä on jo vähemmän. Enemmänkin noita pussilakanoita saisi poistaa, mutta tässä kohtaa nouseekin pinnalle se tunnearvo 😅 no, liinavaatelaatikko ei ole liian täynnä, niin loput saavat vielä toistaiseksi jäädä.
Sanokaa mieluummin vaikka Vähintään kolmen poiston- haaste, koska kaikki täälläkin ovat poistelleet enemmän kuin tuon kolme kappaletta.
Tuntuu vaan häiritsevältä tuo asetettu lukumäärä, kun kaikki poistavat kuitenkin kuinka vaan monta tavaraa t
Niin, voihan se olla vaan Päivän poisto(t), ei se niin nuukaa ole lukumääränä. Lähinnä se idea tuossa mikä merkkaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi poistot tänään tekemättä. Olin kerännyt n.40 poistoa kasaan, jotka olisin halunnut lahjoittaa toimintakeskukseen, missä kodittomat saavat käydä peseytymässä ja pesemässä pyykkiä, syömässä ja oleskelemassa päiväaikaan. Eivät kuitenkaan ota lahjoituksia vastaan, vaan ne pitäisi kierrättää erään yhdistyksen kautta. Olen vain hämmentynyt kun olin käsityksessä, että kyseinen yhdistys on lakannut toimimasta, sillä näin luin lehdestä sekä minulle suoraan viestittiin ja poistettiin whatsapp- ryhmästä. Iski jotenkin masis, että olenko jotenkin huono ihminen, kun nämä eivät heille kelpaa. Olisin lahjoittanut uusia/käyttämättömiä hajusteettomia pyykinpesuaineita, alusvaatteita ja sukkia. Nyt olen jotenkin neuvoton, mitä tehdä. Jos laitan johonkin roskalavalle ilmoituksen, että annetaan, tulee ne todennäköisesti hakemaan joku kalliilla autolla, kuten monesti ennenkin käynyt. Jotenki tuli niin torjuttu olo etten jaksa alkaa etsiä toi
Tuskin se oli mitään henkilökohtaista, toimintakeskukselle on vain helpompi jos lahjoitukset tulevat kootusti yhden tahon kautta. Mitä siellä toimintakeskuksessa sanottiin kun kerroit että olit lukenut ko. yhdistyksen lopettaneen toimintansa?
Tein tänään ison työn ja laitoin kaikki tavoitevaatteet pois. Lahjoitan ne myöhemmin hyväntekeväisyyteen. Olen varmaan kymmenen vuotta säästellyt niitä, kun muutamasta kilosta ollut kiinni, etteivät ole mahtuneet. Nyt olen vihdoin tajunnut, että pari raskautta ovat muuttaneet vartalon mallia sen verran, että nämä vaatteet eivät ikinä tule näyttämään hyviltä minun päälläni. Nyt vaan pelkään, että vaattet ovat jo poissa muodista, eikä niitä kukaan halua käyttää.
Minullakin oli noita tavoitevaatteita. Laihdutinkin ainakaan juuri siksi, että mahdun niihin. Sitten tajusin, että ovat liian teinimäisiä. Aika oli ajanut ohi. Eli hyvät ihmiset, myykää heti vaan sopimattomat vaatteet! Silloin tulevat käyttöön ja saatte rahanne takaisin, ainakin osittain. Mullakin nyt pari pikkujoulumekkoa myynnissä, toinen meni juuri. Ei vaan enää alle polvenmittaiset mekot sovi itselleni.
Mulla jäi poistot tänään tekemättä. Olin kerännyt n.40 poistoa kasaan, jotka olisin halunnut lahjoittaa toimintakeskukseen, missä kodittomat saavat käydä peseytymässä ja pesemässä pyykkiä, syömässä ja oleskelemassa päiväaikaan. Eivät kuitenkaan ota lahjoituksia vastaan, vaan ne pitäisi kierrättää erään yhdistyksen kautta. Olen vain hämmentynyt kun olin käsityksessä, että kyseinen yhdistys on lakannut toimimasta, sillä näin luin lehdestä sekä minulle suoraan viestittiin ja poistettiin whatsapp- ryhmästä. Iski jotenkin masis, että olenko jotenkin huono ihminen, kun nämä eivät heille kelpaa. Olisin lahjoittanut uusia/käyttämättömiä hajusteettomia pyykinpesuaineita, alusvaatteita ja sukkia. Nyt olen jotenkin neuvoton, mitä tehdä. Jos laitan johonkin roskalavalle ilmoituksen, että annetaan, tulee ne todennäköisesti hakemaan joku kalliilla autolla, kuten monesti ennenkin käynyt. Jotenki tuli niin torjuttu olo etten jaksa alkaa etsiä toistakaan lahjoituksen saajaa.