tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (20268)
Mua ei kiinnosta myykö joku mun vanhoja romuja kalliimmalla kuin itse myin ne.
Itse asiassa, kun asiaa miettii, ei mua edes haittaisi, jos joku niillä itselleen rahaa hankkii. Näinä aikoina monilla rahat tiukoilla, ja mä käytän mieluummin energiani perheeseeni ja työhöni.
Minä sain viikonloppuna sisustus- ja muita lehtiä paperikeräykseen. Ihan turhaan tullut säilyteltyä. Niin ja olohuone on nyt tyhjä tavaroiden lajittelulaatikoista. Siistiä. Ihan kuin olisi tullut lisää tilaa.
Tänään radiossa Esko Eerikäinenkin kertoi nähneensä kirpputorilla, että väkisin väsytystaktiikalla Esko Eerikäisen lenkkareita alihintaan ostamassa ollut myikin sitten samoja Esko Eerikäiseltä ostamiaan lenkkareita kalliimmalla hinnalla. Julkkiksillekin on siis käynyt samaa kuin mistä täällä on nyt puhuttu.
Siivoilin kylppäriä ja heitin vanhan deodorantin ja alun jälkeen käyttämättä jääneen poskipunan roskiin. Silti hyllylle jäi kolme poskipunaa vaikka meikkaan aika harvakseltaan, onneksi ne eivät mene pilalle kovin nopeasti. Suihkussa sain tyhjennettyä kuorinta-ainepurkin, en tiedä ostanko tilalle uutta vai pitäisikö vain tehdä sokerikuorinta aina silloin tällöin kun sokeriakin on pussillinen ruokakaapissa ja leivontaan sitä menee korkeintaan kaksi kertaa vuodessa, heh.
Tympii kaikki sekasotku ja tavaravuoret tosi pahasti tällä hetkellä ja samaan aikaan tekee mieli tilata uusia vaatteita mutta yritän nyt vastustaa sitä kun rahaa menee loppuvuodesta muutenkin ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Siivoilin kylppäriä ja heitin vanhan deodorantin ja alun jälkeen käyttämättä jääneen poskipunan roskiin. Silti hyllylle jäi kolme poskipunaa vaikka meikkaan aika harvakseltaan, onneksi ne eivät mene pilalle kovin nopeasti. Suihkussa sain tyhjennettyä kuorinta-ainepurkin, en tiedä ostanko tilalle uutta vai pitäisikö vain tehdä sokerikuorinta aina silloin tällöin kun sokeriakin on pussillinen ruokakaapissa ja leivontaan sitä menee korkeintaan kaksi kertaa vuodessa, heh.
Tympii kaikki sekasotku ja tavaravuoret tosi pahasti tällä hetkellä ja samaan aikaan tekee mieli tilata uusia vaatteita mutta yritän nyt vastustaa sitä kun rahaa menee loppuvuodesta muutenkin ihan liikaa.
Miksi säilytät meikkejä kylpyhuoneessa?? Kyllä ne siellä kosteudessa menevät nopeasti pilalle, meikit pitäisi säilyttää kuivassa ja normaalissa huoneenlämmössä, mielellään valolta suojattuna käyttöjen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi säilytät meikkejä kylpyhuoneessa?? Kyllä ne siellä kosteudessa menevät nopeasti pilalle, meikit pitäisi säilyttää kuivassa ja normaalissa huoneenlämmössä, mielellään valo
Koska se on kätevin paikka niille minun kotonani? Eteisessä ei ole kaappia, pelkkä avohylly ja naulakko, makkarissa ei ole kaapeissa tilaa edes meikkipussukalle eikä siellä ole hyvää valoa meikkaamiseen. Tiedän kyllä että kylppäri ei ole ihanteellinen säilytyspaikka meikeille.
Vierailija kirjoitti:
Taas tää heh- tyyppi..
Mikä sun pointtisi oikeasti on? En seuraa niitä tarkoituksella mutta koska selaan toria ainoastaan tietystä postinumerosta niin toki tunnistan omat tavarani ja tunnistan usean myyjän nimimerkinkin kun toria olen muutamia vuosia jo selannut. Niin että ihan turhaa sun alkaa tekemään tästä yhdestä viestistäni mitään syväanalyysiä tai alkaa mua profiloimaan ja tyrkyttämään keittiöpsykologin neuvoja. Tulin vaan toteamaan todeksi sen mitä toinen kirjoitti jo täällä minua aikaisemmin ja mitä oli jotkut alapeukuttaneet eli todennäköisesti eivät uskoneet että tuollaista tapahtuu. Minulla se on ihan se ja sama mitä tavaroilleni tapahtuu sen jälkeen kun olen itse saanut niistä pyytämäni hinnan, totesin vaan ettei tuollainen aina lyö leiville jos euron kirjasta pyydetään 10 euroa ---> ei mene kaupaksi. Koska se euron hinta on lähempänä sitä oikeaa hintaa.