Ihailen Björn Wahlroosia
Älykäs, osannut tehdä rahaa.
Wahlroos valmistui ylioppilaaksi vuonna 1971. Tämän jälkeen Wahlroos opiskeli Svenska handelshögskolanissa, josta hän valmistui kauppatieteiden maisteriksi vuonna 1975 ja kauppatieteiden tohtoriksi 1979. Hän toimi vuosina 19791985 Svenska handelshögskolanin kansantaloustieteen professorina.[12] Lisäksi hän on ollut vierailevana apulaisprofessorina Northwestern-yliopiston Kellogg Graduate School of Managementissä sekä Brownin yliopistossa.[13]
Kommentit (28)
Itsekäs paskiainen se on. Ja joo, katsoin jakson. Nuoret rikkaat tekivät vaikutuksen puheillaan ja vastuuntunnollaan. Mutta Wahlroos ei. Itki vain verojen suuruutta, vaikka ei niitä edes Suomeen maksa.
Katsoin Raha-Suomen.
Nuoret start up -yrittäjät kertoivat, kuinka maksavat mielellään veroja, sillä ovat saaneet suomalaiselta yhteiskunnalta niin paljon.
Kontrasti Wahlroosiin oli silmiinpistävä.
Wahlroos on veropakolainen. Halveksittava otus.
Björkkä ei myönnä, että on ollut onnekas, saanut paljon ja voisi myös sitä hyvää jakaa. Björkka tykkää hengata ruotsalaisten aatelisten kanssa, viinasta, naisista, sikareista ja kartanoista. Se hänelle suotakoon, aikansa tuote. Onneksi nuoret rikkaat näyttävät olevan tiedostavampia.
Joka tapauksessa h-tin kannattavaa oli vaihtaa kommunismi kapitalismiin nuorna miehenä. Nyt olisi kommarina isänsä perässä jossain virastossa virkaköpinä todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Raha-Suomen.
Nuoret start up -yrittäjät kertoivat, kuinka maksavat mielellään veroja, sillä ovat saaneet suomalaiselta yhteiskunnalta niin paljon.
Jospa Wahlroos ei ole saanut Suomelta paljon, vaan on itse tehnyt oman omaisuutensa?
Minua taas ärsytti näiden nuorten miljonäärien lässytys, että miten antavat Suomelle takaisin. Sellaista, katsokaa minulla on sädekehä pään päällä. Jos itse tekisin samat rahat muuttaisin heti täältä pois. En jäisi tänne verohelvettiin. Tekisin samoin kuin Björn.
Vierailija kirjoitti:
Björkkä ei myönnä, että on ollut onnekas, saanut paljon ja voisi myös sitä hyvää jakaa. Björkka tykkää hengata ruotsalaisten aatelisten kanssa, viinasta, naisista, sikareista ja kartanoista. Se hänelle suotakoon, aikansa tuote. Onneksi nuoret rikkaat näyttävät olevan tiedostavampia.
Björn myönsi jaksossa olleensa onnekas ja on myöntänyt sen myös aiemmin lehtien haastatteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Raha-Suomen.
Jospa Wahlroos ei ole saanut Suomelta paljon, vaan on itse tehnyt oman omaisuutensa?
Isänsä oli Buntta Wahlroos. Googlaa.
Sitä paitsi jokainen Suomessa on saanut paljon. On neuvolat, hammashoidot, koulut yliopistoon saakka.
Wahlroosillahan oli hirviöfaija. Karmea alkoholistidoku. Hyvä, että on siitä huolimatta pärjännyt ja jaksanut opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Wahlroos on veropakolainen. Halveksittava otus.
Vassu halveksii jokaista joka ei jää tänne sosialistien ryöstettäväksi. Fiksut lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Raha-Suomen.
Koulutuksen on saanut? Turvallisuuden? Lapsensa lienee olleet koulussa? Terveyspalveluita käyttäneet? Yksityisiltä ei saa kaikkea. Ajellut teillä ja kaduilla? Rakennuksillensa joku kaavoittanut kaavan? Rakentanut infran? Vetänyt sähköt ja vedet? Joku pitänyt köyhät tarpeeksi ruuassa, ettei ole köyhät ryövänneet omaisuutta, kidnapanneet tai kadulla ryöstäneet? Niin, ei Björn mitään ole saanut varmaan.
Miksi teidän on pakko seurata Björkkaa? Eikö voi jättää rauhaan. Moni on onnellisempi siten.
Fidel Castrolle oli kommunismi hyvin, hyvin kannattavaa. Björn Wahlroosille kapitalismi oli niin ikään hyvin, hyvin kannattavaa.
Kyllä kommusismillakin on siis menestyjiä tehty.
Olen työyhteyksissä tavannut Björn Nalle Wahlroosin vuosia sitten, ja olin vaan ihan tavallinen toimistotyöntekijä. Wahlroos oli hyvin miellyttävä henkilö, ja vaikka oli jo silloin hyvin vauras ja hyvin merkittävässä, hän kohtasi vähäisetkin työntekijät kuin vertaisensa. Herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa h-tin kannattavaa oli vaihtaa kommunismi kapitalismiin nuorna miehenä. Nyt olisi kommarina isänsä perässä jossain virastossa virkaköpinä todennäköisesti.
Kyllä hänen isänsä oli todella hyvissä asemissa pitkän uransa aikana.
Edelleen korkeimmalla virkamieskunnalla on varsin hyvät palkat ja edut sekä mukavat työajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Raha-Suomen.
Sekä että.
Kannattaa katsoa Areenasta Raha-Suomi, jakso 1. Niin hyvä!