Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arka aihe: Pojillani on PIENET pippelit!

Vierailija
15.01.2008 |

Katsoin tässä juuri dokumenttia, jossa miehellä on pieni penis 9cm.

Huolestuin, koska molemmilla pojillani on tosi pienet pippelit.

Olen siis nainen ja en tunne ketään, keltä kehtaisin asiasta kysyä.

Olen nähnyt uimahallissa ja rannalla poikieni ikäisiä ja heillä on ollut suuremmat. Pojat nyt 3-vuotiaita. Miten poikien pippelit kasvavat, jos pienenä pieni aina pieni ja toisinpäin? En tosiaan toivoisi heille 9cm peniksiä.

Kiitoksia vastauksistanne!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea aloitus, ei voi muuta sanoa. Ensimmäinen ajatus on sama kuin useimmilla, eli mitä väliä, ei munan koko elämää määrää, vaan terve itsetunto. Ja näinhän se pitkälti meneekin. Ja vaikka niille pojille pienet vehkeet aikuisenakin jäisi, niin eipä sille mitään voi. Niillä on pärjättävä mitä on saatu ja tärkeintä onkin kasvattaa lapsille vahva itsetunto ja opettaa arvostamaan itseään.

Miehille oma kalu on aika tärkeä juttu ja jos on kookas penis luotu, niin kyllä sekin miehelle tiettyä itsetuntoa antaa. Oikeesti se on kuitenkin vaan pientä extraa. Todellinen itseluottamus ja menestyminen elämässä perustuu ihan muuhun.

Vierailija
22/26 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli normaali 28 cm AP:n lasten ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae pankista lainaa ja rahoita pojillesi erikoislääkärin suunnittelema kasvuhormonihoito teini-iässä, lääkäri voi laskea heille sopivan annostuksen, sopivat pituudet ja penisten pituudet. Omaa rahaa sulla tuskin on, koska olet noin helvetin tyhmä.

Vierailija
24/26 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan teini-iän hormooneista, hyvästä ravitsemuksesta ja geeneistä kiinni mitä niistä nappuloista kasvaa. En usko, että pikkupoikien pilit vielä ennustaa kokoa aikuisena.

Vierailija
25/26 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyl kolmevuotiaasta voi sanoa mitään... eikä edes 13- vuotiaasta. Osalla mulkku kasvaa kokoa vielä aikusenaki ja murrosiän jälkeen koon kasvua voi auttaa. Paksuutta voi saada lisää aikusenakin (paisuvaiskudos venyy esim penispumpula), pituutta joillakin venytysmetodeilla, mutta pituutta ei pysty kasvattamaan niin tehokkaasti.

Lisäksi seisokkikoko voi olla paljon suurempi, mutta ekat seisokit tulee vasta joskus ala-asteen lopulla ja nekin keskenkasvuiseen kulliin. Itsellä esim hiihtolenkin jälkeen kalu katoaa muutaman sentin nysäksi, mutta toimintakunnossa on 17cm.

Eli kysyjälle: huoli pois. 15-vuotiaana poikasi tulevan peniksen kokoa pystyy paremmin arvailla. Kysy silloin munan mittaa (tuskin kertoo ja jos ei ole ennen kysymystä paineita kalun riittävyydestä, niin sen jälkeen on)

Vierailija
26/26 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se on naisena huudella, kun valitettavasti penis ja sen koko vaikuttaa kuitenkin melko paljon miehen itsetuntoon nykyisessä kulttuurissamme.

Äidin puolelta tuo koko taisi periytyä. Sisko hieman huolissaan joskus kommentoi poikansa peniksen kokoa ja toivoi ettei tätä kiusattaisi sen vuoksi koulussa. Minä olen ollut kiitollinen, että omillani tuokin paikka näyttää kehittyvän ihan normaalisti. En minä siitä tietysti lapsille mainitse, mutta tiedän että maailma on pojalle helpompi paikka, jos penis on edes normaalimitoissa. Minäkin haluan lapsilleni parhaat mahdolliset eväät maailmaan. Tietysti lasta tuetaan ja opetetaan hyväksymään itsensä, mutta kyllä se nuorelle miehelle on vain huomattavasti helpompaa näin päin.

Ja tuolle kommentoijalle erektioista. Kyllähän niitä tulee kovan pissahädän aikana jo muutaman vuoden ikäisestä asti.