kauniskasvoiselle pullukalle löytyy aina ottajia, tikkulaihalla rumilukselle ei!
Kommentit (49)
Miehet fantasioivat hyvinkin usein hieman pyöreämmistä naisista, miksi eivät sitä sitten tunnusta? Kuulkaas ihan siksi että nyky yhteiskunta on sitä mallia ettei ole hyväksyttyä pitää mistää erillaisesta. Kaverit nauraa.. Miehillä huono itseluottamus. Vain rohkeast ja itsensä hyväksymät miehet uskaltavat olla erillaisten naisten kanssa.
Minun komea mieheni on seurustellut mm. rullatuolissa olleen naisen kanssa.. Hän ei katso naisen ulkonäköä vaan sitä mitä on korvien välissä. Tosin myöntää että sellaiset täyteläiset naiset saavat hänet kyllä innostumaan. Mm. tälläiset tummaihoiset naiset joilla on hieman perää ja reidet ei ole mitkään tikut. :)
Onko hoikat naiset oikeasti niin pinnallisia etteivät usko sitä että rakkaus ei katso sitä ulkonäköä? Onhan näitä miehiä ja naisiakin joillekka hoikkuus/paino, hiustenväri, rintojenkoko jne. on syy valita kumppani, mutta oikeasti tälläisiä ihmisiä on todella vähän! Ja onko nämä kaikki naiset ja tälläi ajattelevat miehet av:lla? Silti tuntuu kyllä näitten kirjoitusten perusteella.
Itse olen saanut miehiä hoikkana ja ihan yhtälailla olen miesten mieleen ollut näin lihavanakin. Samoin minulla on ollut niin hoikkia kuin hieman pulleampiakin miehiä. Miesmakuni on hoikka mies, mutta ei se ole minun peruste valita kumppania. Tälläkin hetkellä on miehenä sellainen mies joka ei ole minun mieleeni ulkonäöllisesti, mutta on mitä ihanin ja rakkain ihminen minulle.
Ja huom! mistään baarissa en ole miehieäni löytänyt.. Joten ei kannata kirjoittaa että kyllähän kännissä läskikin kelpaa.. ;) Jokaisen miehen kanssa olen seurustellut pitempään ja minut on aina esitelty ylpeydellä niin kavereille kun vanhemmillekkin.
laiha. Jos ei siis ole ole rintoja eikä mitään. Mutta onhan se aika kauhean näköistä jos on ihan hirveän lihavakin vaikka olisikin kauniit kasvot. Eli summa summarum: kohtuus kaikessa eli kultainen keskitie, siihen on järkevä pyrkiä. Kroppa voi olla pikkuisen pyöreä, niin pysyy naama paremman näköisenä kolmenkympin jälkeen. Täydellinen ei tarvitse kenenkään naisen olla, eihän ne ole miehetkään joten eivät sitä vaatia.
mutta asiaan, kauniskasvoisia pullukoita on mielestäni esim. rakel lignell, satu silvo ja catherine zeta-jones ennen laindutusta. on niitä varmaan muitakin, ei vaan tule mieleen.
ja jos mun mielipidettä kysytään, niin eihän maailma ole mustavalkoinen, pulleitten ja laihojen välissä on paljon ihan normaalipainoisia
Ja miesten ihailua on saanut osakseen. Pitkät kauniit sääret ja ei tod. mitkään läskijalat vaikka painoa on. Tansseissa vientiä riittäisi jopa itseään nuorempien seurassa. Äitini on 46vuotias.
Muut äitini työkaverit(saman ikäiset) ovat aika kuivahtaneen näköisiä.. Mutta sekin on paljon siitä kiinni miten itseään hoitaa. Äitini rasvaa kasvojaan hyvillä tuotteilla ja harrastaa liikuntaa.
ja todellakin miehiä seisoo jonossa, sen kun vaan valitsee. Normaali on kaikkein paras tai hieman hoikka mutta pyöreä pallo en haluaisi olla- vanhentaa jos on liian lihava
Kuka sellaista haluaa edes???
Eipä ihme että monet päätyvät eroon, jos ulkonäön perusteella valitaan puolisot!!
Sehän kertoo vaan sen että mies pitää ulkonäöstä, onko se oikea peruste suhteelle? Voiko sellainen suhde kantaa kovinkaan pitkälle missä mies ihailee vain naisen hoikkuutta tai kauneutta tai vaikka sitten sitä pulleutta? Ei, ei ja ei!
ihrakasa tulevine terveysongelmineen.
eivätkä suostu mihin tahansa kun seksistä on kysymys. Lihavat naiset taas eivät saa miestä niin helposti ja ovat sen takia valmiita melkein mihin tahansa ja kenen kanssa tahansa, siinä syy miksi joku normaali mies haluaisi seksiä lihavan kanssa. Ja muuten en ole koskaan nähnyt lihavaa naista jolla olisi komea mies, yleensä mies on samanlainen ihrakasa tai muuten vaan ruma.
Vierailija:
luut kolisi. nauraa myös aina laihojen naisten ilmiölle...kun seisoo jalat yhdessä niin tuuli puhaltaa reisiraosta läpi..jää sellain kumma rako yläreisien ja värkin väliin..haahhaaa..
ja otti itselleen vielä lihavamman työkaverin
asiaa? Kysyn vaan!
Hoikilla naisilla hyvä itseluottamus ja tuntevat arvonsa? Miten se paino liittyy itsetuntoon? Jos olisit fiksu niin tietäisit ettei painolla ja itsetunnolla ole mitään tekemistä keskenään. Kuin ei myöskään ulkonäöllä ja itsetunnolla. Itsetunto lähtee ihan jostain muualta kun ulkonäöstä.
Kas kun kukaan minun normaalipainoisista, lihavista ja pulleista ystävistä ja tuttavista ole koskaan huomannut tälläisiä asioita joita sinä väität. Itseasiassa minun hyvin hoikka ja kaunis ystäväni on ollut pitkään sinkkuna. Ei vaan löydy sitä miestä vaikka mistä sitä etsii. Yksi pullea kaveri on hyvin komean miehen tuleva vaimo, minulla itselläni on oikein hyvännäköinen nuorempi mies(jota tämä sinkkuystäväni joskus jopa yritti itselleen saada) kumppanina vaikka läski olenkin. Muutamalla hoikalla ystävälläni on ihan normaalin näköisiä miehiä, yhdellä hieman nössö maalaisjuntti ja toisella ihan normi duunari. Kaikilla heillä ollut jos jonkinnäköistä kumppania. Joten en voi mitenkään erotella että hoikilla olisi ollut hyvännäköisiä ja läskeillä tai pulleilla jotenkin rumempia miehiä. Kaikki minun mieheni ovat olleet ihan komeita ja normaalipainoisia miehiä. Kahdella hoikalla ystävälläni on taas ollut ylipainoinen mies. Ja yhdellä todella kauniillä ystävälläni on ollut hyvinkin ruma mies jos näin voi ylipäätään jostain puhua. :(
Kun se rakkaus nyt ei vaan katso sitä ulkonäköä. Seksiä kukaan lihavista eikä hoikista ystävistäni ole kyllä harrastanut noin niinkun yhdenillanjuttuina. Meillä päin treffaillaan ensin ja sitten vasta sänkyyn. Joten onpa minunkin miehet sitten nähneet vaivaa että pääsevät kanssani sänkyyn ja sen sänkyreissun jälkeenkin ollan vähintään puolivuotta seurusteltu. =)
ja valittavat läskejään ja kitisevät kun vaatteet ei mahdu päälle.
Se näkyy myös käytöksessä ja itsetunnossa. Harvoin näkee hyväitsetuntoista lihavaa.
Tää kaikkien kehuma Rakel Lignelkin koko ajan on jossain painonvartijoiden lehdesä laihduttamassa eli ei ole itseensä tyytyväinen.
Vierailija:
laihoilla korpuilla ei ole edes rintoja. ja niinhän ne ukot teille väittää ettei lihava kelpaa..toisin on asia ku selkänne käännätte.
jos meette seisomaan kakkosnelosen taakse niin mitä näkyy?? ei mitään..tikkuja saa käsiin ku teihin koskee..
Löytäkää se kultanen keskitie ja koittakaa hyväksyä itsenne.
Kas kun minä en sellaista näe, joten mistä tuollaisen kehitit?
Voi olla tyytyväinen ulkonäköönsä vaikka onkin lihava, mutta harva lihava on tyytyväinen terveydentilaansa ja siksi LAIHDUTTAA! Rakelkin varmasti laihduttaa terveyden takia, tuskin ulkonäön. Paino ja itsetunto ei yhäkään kulje käsikädessä!
vaikka suomi24 treffipalstalla miesten ilmoituksia, joissa ovat määritelleet ihannenaisensa.
n. 80% lukee että mieluiten etsii seuraa naisesta joka on
-pienikoinen
-hoikka
-urheilullinen
-sopusuhtainen
Melkein kenelläkään ei lue pyöreä tai lihava (vaihtoehdot saa itse valita ruksimalla). MIKSI? Jos kerran pyöreät ja lihavat ovat miesten mieleen? ;)
Aivan.
Mitä väliä sillä on, paljonko niitä ottajia kenellekin olisi, jos ei itse oo vapailla markkinoilla eli on löytynyt yksi, joka hyvinkin mielellään on ottanut? Sinkkuna tietysti, jos kovasti kaipaa parisuhdetta, sopii pyöritellä mielessään, voisko jotenkin muuttaa itseään suurempaa miehistä prosenttiosuutta miellyttäväksi.
Mut oikeesti, naiset, miettikää mitä puhutte. Kuulostaa kohtalaisen pikkusieluiselta.