kauniskasvoiselle pullukalle löytyy aina ottajia, tikkulaihalla rumilukselle ei!
Kommentit (49)
Kyn täällä kerrotaan kuin ka miehet NAURAVAT ja pilkkaavat hoikille naisille, ja että pyöreä sen olla pitää. Näin ei kuitenkaan ole!
Tottakai kun se ihana kumppani löytyy niin ulkoiset piirteet ovat toissijaisia, mutta tässä ei ollut kyse siitä, vaan siitä mikä miestä teoriassa miellyttää - ja se ei ole läski.
ja kertokaa mitoiksenne
170/55, hoikka
niin huomaa kuinka mies innostuu.
Sanokaa sitten seuraavalla
160/85, niin onko reaktio yhtä mukava.
Oikeassa elämässä asiat eivät ole noin musta-valkoisia. Yleensä siellä halutaan toteuttaa fantasioita, etsitään jotain mitä ei kumminkaan voi saavuttaa! tiedätkö kuinko moni näistä miehistä on oikeasti rasvaisia, vanhoja ja rumia vaikka väittävät olevansa atleettisia komeita kolleja??
Ja minä en yhäkää näe kun ehkä yhden vastauksen missä sanotaan että kaikki miehet haluavat lihavia.. :D Missä te sellaisia vastauksia näette. Moni lihava on vaan vastannut että vientiä on ollut ja miehenä on hoikka mies! Ei kukaan ole sanonut että se tarkoittaa sitä että kaikki miehet haluavat lihavia.
Vierailija:
n. 80% lukee että mieluiten etsii seuraa naisesta joka on
-pienikoinen
-hoikka
-urheilullinen
-sopusuhtainen
Hyvin harva on anorektinen tikku. Hoikka, ja pienikokoinen on aivan eri asia ja suurin osa täyttää ne krtireetit olematta " perseetön, rinnaton, lantiaton.."
56kg, hoikka, naisellinen C-kuppi ja lihaksikas nainen, kyllä miehet katsovat perään, vaikka ikää 35v.
Eli molemmilla oli muutama vuosi takaperin ilmoitus juurikin tuolla suomi24:lla. Ystäväni on 165/58 nätti nainen, sairaanhoitaja. Minä olen 167/129 kauniskasvoinen sihteeri. Molemmilla oli samantapaiset ilmoitukset. Haku kriteerit olivat itseasiassa aika kovat minulla. Etsin normaalipainoista miestä joka olisi työelämässä ja harrastaisi liikuntaa. Kaverillani oli koko " ihannekumppani" kohta täysin avoinna. Eli ei vaatimuksia. Hän halusi nimittäin tutustua kaikennäköisiin ihmisiin. Molemmilla oli kuvat ilmoituksissa.
Minulle tuli vuoden aikana yhteyden ottoja 150kpl ja kaverilleni 67kpl. Minulle sateli paljonkin pyyntöjä pelkästään seksisuhteeseen, samoin kaverilleni. Mutta huomattavasti enemmän minulle tuli treffipyyntöjä kun ystävälleni. Ja tätä ihmettelen kyllä kovastikkin. Olen huomattavasti krantumpi kaiken suhteen kun kaverini ja teilasin todella monta miestä jos jonkunnäköisen syyn takia. Kaverini taas treffaili avoimesti ja löysikin sieltä sitten kumppanin. Minäkin tein treffejä ja seurustelinkin muutaman lyhemmän suhteen. Moni oli komeita ja kiinnostuneita, mutta minä ehkä liian vaativa..!?
No mutta halusin vaan kertoa tässä meidän kokemukset siitä miten tuolla palstoilla miehet meidän tapauksissa ovat käyttäytyneet.
Kumman ympärillä ne miehet sit pyörii?
No, turha edes kysyä, kauniin ympärillä tottakai.
Niin ihannenainen! Onhan minunkin ihannemies sopusuhtainen, tumma, fiksu, rikas, lihaksikas jne. jne. Mutta ei se ole mikään täydellinen vaatimus. Jos tapaan miehen johon rakastun niin se on ihana sama vaikka se olisi 300kiloinen mielenterveyspotilas.
Jos minä tekisin treffi ilmoituksen niin toki pistäisin nuo ihannemiehen vaatimukset.. Kuka nyt pistää vaatimukseksi että ylipainoinen? Sehän kertoo siitä että on hyvin pinnallinen ja etsii vain tietyn tyyppistä naista. Kuin myös se jos vaatimuksena on vaikka vain hoikka tai pienikokoinen.