Lue keskustelun säännöt.
Onko normaalia et 4-vuotiaalta on lähtenyt jo 4 maitohammasta?
Kommentit (2)
ja seuraavat kaksi siitä parin kuukauden päästä. Ei vissiin kauhean tavallista, mutta olen mä kuullut muistakin. Häneltä kesti yli vuosi että pysyvät yläetuhampaat kasvo lähteneiden maitohampaiden tilalle. Nyt tyttö on 8 v ja kaikki etu- ja kulmahampaat on vaihtunu.
Eka hammas hänelle tuli 7 kk:n ikäsenä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse en ainakaan tiedä yhtään tuon ikäistä jolla olisi vielä hampaita lähtenyt. t.4-vuotiaan äiti