Lakkasin antamasta miehelle seksiä koska haluan erota
En keksi muuta siistiä keinoa erota lapseni isästä. Odotan, että ukko menee vieraisiin ja jää kiinni. Sitten nostan kytkintä ja vien lapsen ja tavarat mukanani.
Kommentit (19)
Ota lapset ja lähde. Sano vaikka että menette viikoksi matkalle. Ja soita sieltä.
Ja ennenkaikkea yksipuolinen seksi. Olen miehelle vain joku tyhjennysastia. Nyt haluan laadukkaan rakastajan.
Toivottavasti menetät sekä miehesi, tavarat, että lapsesi tuollaisella kieroilulla.
Koska tuollainen asenne näkyy kauas joten en ihmettele että saa laadukasta seksiä, eihän naista joka ei osaa edes kertoa mitä haluaa, huvita panna, muuta kuin pussien tyhjennys mielessä.
Varjopuoli on että sen idiootin geenit jatkuu lapsessasi.
Minulla on jo uusi asunto valmiina. Ja lapsen tapaamisia vaikeutan viimeiseen asti.
Opettele kunnioittamaan parisuhdettaa, muten kuolet yksin vanhana.
Vierailija:
Otan mukaan kaiken itse ostamani ja mies ei voi työaikojensa takia saada lasta itselleen
Toivottavasti lapsellesi selviää ajan mittaan millainen k-pää äiti hänellä on.
Minä aikonaan jäin isän luokse asumaan erotilanteessa koska en äitini kanssa halunut asua ja oikeus katsoi tämän riittäväksi syyksi.
Olet hyvin lapsellinen ihminen. harmi kun miehelläsi on mennyt vuosia hukkaan kanssasi, tunneköyhän narsistin kanssa.
Jos en sitä saa, lähden etsimään muualta.
Vai onko keskustelu sinulle vieras käsite?
Parisuhteessa pitää PUHUA ja kertoa mitä toivoo, on lapsellista olettaa että toinen osaa lukea sun ajatuksia, tosin ap:n päässä tuskin mitään liikkuu, mutta siis noin teoriassa.
Ja lapsiperheessä on väistämättä aikoja, joilloin ei vain seksiä ehdi kunnolla harrastaa tai jaksa panostaa sen laatuun.
Tällaisen kieroilun päätteeksi kun kuvio selvii miehellesi, niin muutama ruuvi liian löysällä ja sulta on nirri pois.
Kannattaisiko kuitenkin puhua tämä tilanne selväksi, niin kaikki tietäisi missä mennään. Ehkä jopa lapsesikin voisi yrittää ymmärtää, miksi äiti rikkoi perheen.
eikä sen kanssa pääse keskustelussa mihinkään tulokseen.
Jos aikaa ei jää miehen haluille, ei voi mitään
Kerro se myös sille lautakunnalle, joka päättää huoltajuusasioista.
No on provo joo, okei okei.
Jollekin merkkaa seksi,toiselle miehen osallistuminen vauvanhoitoon.
että ilman muuta löydät jonkun joka palvoo maata jalkosi alla ja työntelee hekuman huipulle omasta laukemisestaan välittämättä?
On se vaan hienoa miten se syy on aina siinä toisessa...